Strona 1 z 1

[T-Mobile] Niezrealizowanie gratisów

Post:08 lut 2012, 17:49
autor: Piotr U.
Witam

Przed świętami Bożego Narodzenia skorzystałem z promocji internetowe i nabyłem usługę Blueconnect w sklepie internetowym, z opcją odbioru w salonie w CH Targówek. Ze zdziwieniem na ostatniej fakturze znalazłem opłaty których nie powinno być (Blueconnect noc). Okazuje się że T-Mobile potraktował umowę jak normalną czyli bez gratisowego BN oraz bez dodatkowych 2 GB. Nic nie daje wysyłanie im maili które dostałem ze sklepu, twierdzą że nie doszło do podpisania umowy internetowej (!). Nie jest to niestety pierwszy raz kiedy zostałem przez nich wprowadzony w błąd i oszukany. Żenada w jaki sposób ta sieć traktuje wieloletnich klientów.
Na umowie widnieje jakiś ich kod promocji, czytałem i nie widziałem nic złego, tym bardziej że we wcześniejszej rozmowie telefonicznej BOA stwierdziło że to normalne i wszelkie bonusy uaktywnią się po przesłaniu danych ze sklepu internetowego...

Pozdrawiam i ostrzegam przed kanciarzami.
Piotr

1.00439372 - to mój nr klienta dla pracowników sieci aby nie musieli szukać.

Post:08 lut 2012, 17:53
autor: gaskabalbinka
Nie słyszałem wcześniej żeby można było zamówienie ze sklepu internetowego zrealizować w salonie. Przecież umowę przywozi kurier.
Jeżeli podpisałeś umowę w salonie to dostałeś warunki salonowe, bo oni nie mają dostępu do kodów promocji, które są w sklepie.

Post:08 lut 2012, 17:58
autor: Piotr U.
gaskabalbinka pisze:Nie słyszałem wcześniej żeby można było zamówienie ze sklepu internetowego zrealizować w salonie. Przecież umowę przywozi kurier.
Jeżeli podpisałeś umowę w salonie to dostałeś warunki salonowe, bo oni nie mają dostępu do kodów promocji, które są w sklepie.
A jednak, oto treść maila ze sklepu:

Witam


Uprzejmie potwierdzam, że przesyłka została już dostarczona do Sklepu firmowego (CH Targówek, ul. Głębocka 15, Warszawa). W związku z tym, zapraszam Pana w dogodnym terminie do ww. Sklepu. Dodam, że Sklep jest czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 10:00-21:00 i w niedzielę w godzinach 10:00-20:00.

Mam nadzieję, że informacje, które przekazałam okażą się pomocne.


Z pozdrowieniami
Dorota Dmowska-Biegaj
Konsultant ds. Korespondencji
Sklep T-Mobile.pl


Tak jak widać zapraszają w dowolnym terminie (mail przyszedł 15 grudnia, odebrałem 19)

Post:08 lut 2012, 17:59
autor: gaskabalbinka
Sprawdź pw.

Post:09 lut 2012, 13:14
autor: Horacy
Też mi się tak wydaję że umowa zawarta przez internet polega na tym że przyjeżdża kurier do Ciebie i podpisujesz umowę, on ją zabiera i wtedy działasz na takich warunkach jakie zawierałeś przez internet, umowa podpisana w salonie jest umową salonową. Trzeba było doczytać i się dowiedzieć.

Post:09 lut 2012, 21:25
autor: zygikuleczka
Ja właśnie przymierzam się do zamówienia przez net z odbiorem w salonie także trochę niepokojące są informacje z tego tematu. Daj jeszcze znać czy udało Ci się to jakoś wyjaśnić.

Post:09 lut 2012, 21:40
autor: Rezo
Piotr U., możesz podać link do oferty którą zamówiłeś?

Post:09 lut 2012, 21:46
autor: Piotr U.
Horacy pisze:Też mi się tak wydaję że umowa zawarta przez internet polega na tym że przyjeżdża kurier do Ciebie i podpisujesz umowę, on ją zabiera i wtedy działasz na takich warunkach jakie zawierałeś przez internet, umowa podpisana w salonie jest umową salonową. Trzeba było doczytać i się dowiedzieć.
Tak tylko Ci się wydaje. Warunkiem promocji był zakup w sklep.t-mobile.pl. i arunek ten wypełniłem. Jedną z opcji odbioru w tym sklepie jest odbiór w salonie, kurier przewozi przesyłkę do salonu i zostawia dla klienta. Sprawa wydawała się jasna i klarowna.

[ Dodano: 2012-02-09, 21:55 ]
Rezo pisze:Piotr U., możesz podać link do oferty którą zamówiłeś?
Mojej oferty już nie ma, w tej chwili jest chyba taka sama tu:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... _eshop.pdf


a tu jest link do przesyłki:
http://www.dpd.com.pl/tracking.asp?p1=0 ... k=Wyszukaj

[ Dodano: 2012-02-09, 21:57 ]
zygikuleczka pisze:Ja właśnie przymierzam się do zamówienia przez net z odbiorem w salonie także trochę niepokojące są informacje z tego tematu. Daj jeszcze znać czy udało Ci się to jakoś wyjaśnić.
Myślę że to zależy od pracowników w salonie. Mi się trafiła niezbyt rozgarnięta osoba niestety. Grunt to patrzeć im na ręce i sprawdzać. I za cholerę nie wierzyć w to co mówią, tylko w to co jest napisane. Wszystko jest cacy dopóki nie złożysz podpisu.

Post:10 lut 2012, 14:39
autor: Marens
Horacy pisze:Też mi się tak wydaję że umowa zawarta przez internet polega na tym że przyjeżdża kurier do Ciebie i podpisujesz umowę
Akurat w T-Mobile można zamówić przez internet i odebrać w salonie: http://prntscr.com/60jm5 Nawet ostatnio jak załatwiałem naprawę gwarancyjną to ktoś przede mną odbierał zamówienie internetowe, trzeba było podać numer zamówienia z tego co słyszałem.

Myślę, że problem polega na tym iż średnio ogarnięty konsultant podpisał zwykłą umowę zamiast realizować umowę internetową stąd problem z warunkami.

Post:13 lut 2012, 22:56
autor: thonka
Marens pisze:Myślę, że problem polega na tym iż średnio ogarnięty konsultant podpisał zwykłą umowę zamiast realizować umowę internetową stąd problem z warunkami.
dokladnie tak.
poszla nowa umowa, a nie ta zamowiona kurierem.