Strona 1 z 1
Plus - Złe rozliczanie darmowych mumerów
Post:06 lut 2012, 09:09
autor: a_lex
Przejrzałem sobie dzisiaj fakturę mamy za abo firmowe w Plusie - bo zazwyczaj było 70 zł, a teraz ponad 200. Okazało się że "zapomnieli", że kilka nr to darmowe i policzyli je normalnie (opcja w której można mieć 5 numerów darmowych - z plusa bez ograniczeń, ze stacjonarnych jest ograniczenie 500 minut; to jakaś stara taryfa kwotowa, nie pamiętam jaka).
Ciekawe, czy to odosobniony przypadek, czy reguła w ostatnim okresie rozliczeniowym? A może początek spłaty kredytów

Post:06 lut 2012, 17:53
autor: khagari
miałam podobną sytuację w orange, zadzwoniłam do BOKu, aprawdzili poprawili, przeprosili i dali ileś tam minut na 3 miesiące.
zadzwoń i wyjasnij:)
Post:06 lut 2012, 20:56
autor: neoptb
a_lex, jeśli miałeś tudzież masz taryfe syberyjską to tam te 5 numerów było na określony czas. Jeśli on upłynął, każde połączenie na taki numer było rozliczane zgodnie z cennikiem z twojej taryfy. Także spójrz na umowe i będziesz wiedział wszystko. Operator nie informuje klientów o tym,że dany pakiet wygasa z takim a takim miesiacem.
Post:07 lut 2012, 10:00
autor: Reyes
Kolega napisał, że ma taryfę firmową, a Syberyjska do takich nie należy. Przyczyn "błędnego" rozliczenia połączeń z wybranymi numerami może być wiele, pracownik infolinii powinien wyjaśnić sprawę w dwie minuty.
Post:07 lut 2012, 20:44
autor: neoptb
Reyes, lol!
Firma może mieć każdą taryfę i z pakietu firmowego i indywidualnego. Nie wiesz , nie pisz, bo wprowadzasz w błąd.
Post:08 lut 2012, 09:09
autor: Reyes
Bądź tak dobry i czytaj ze zrozumieniem.
Nie napisałam, że firma nie może korzystać z taryfy Syberyjskiej. Oczywiście może. Ale nie jest to taryfa biznesowa. Z opisu autora tematu wynika, że chodzi o taryfę Elastyczną, której charakterystyczną cechą jest pakiet kwotowy.
Post:08 lut 2012, 09:43
autor: a_lex
Dzięki za zainteresowanie, to rzeczywiście chyba jest Elastyczna. Mama wyjaśniała, bo to jej abonament, i okazało się że się umowa skończyła. Reklamację napisało się i tak, nie mogę zaleźć umowy żeby zobaczyć jakie były warunki. Mam nadzieję, że reklamację uwzględnią.
Post:08 lut 2012, 23:31
autor: neoptb
Reyes pisze:Z opisu autora tematu wynika, że chodzi o taryfę Elastyczną, której charakterystyczną cechą jest pakiet kwotowy.
W tej taryfie nie ma 5 numerów, także wtf? Chyba,ktoś nie wie co ma...
Reklamacje Ci najprawdopodobniej odrzucą.
Post:09 lut 2012, 09:17
autor: Reyes
neoptb pisze:W tej taryfie nie ma 5 numerów, także wtf?
A słyszałeś o "Pakiecie na lata"? Zawiera on dodatkową pulę minut do wszystkich sieci oraz usługę "5 wybranych numerów". I jest to promocja dla klientów korzystających właśnie z taryfy Elastycznej.
Reklamację zawsze można złożyć, ale wcześniej warto zadzwonić do konsultanta i sprawdzić co się dzieje na koncie.
Post:09 lut 2012, 10:11
autor: neoptb
Reyes, ok zapomniałem o tym pakiecie :] zwracam honor.