Strona 1 z 1

[Orange] Poczta głosowa tylko gdy niedostępny

Post:28 sty 2012, 13:16
autor: Vieslav
Czy istnieje możliwość, aby połączenia przekazywane były na pocztę głosową tylko, jeśli mam wyłączony telefon lub nie mam zasięgu? Mam aktywne połączenia oczekujące więc w żadnym wypadku w razie zajętego numeru poczta ma się nie włączać, nie chcę też poczty w przypadku braku odpowiedzi (tzn po 5 sygnałach). Czy coś takiego jest możliwe w Orange (abonament)?

Post:29 sty 2012, 10:02
autor: grzegi
Jest to możliwe bodajże w większości telefonów, jest to niezależne od posiadanego operatora i taryfy, bo wszyscy polscy operatorzy to obsługują.

Z reguły ustawia się to w ustawieniach połączeń, w podmenu przekazywanie połączeń (lub coś w ten deseń). Powinieneś mieć w ustawieniach połączeń opcje wyboru przekierowań w konkretnych sytuacjach: wszystkie, gdy zajęty, gdy nie odbiera i gdy nieosiągalny. W konkretnym scenariuszu określasz po prostu przekierowania na pocztę głosową i po sprawie.

Jeśli się nie mylę, to kod na ustawienie przekierowania "gdy nieosiągalny", to *62*123456789# i potem "zadzwoń", gdzie 123456789, to numer poczty głosowej.

Post:30 sty 2012, 02:31
autor: sosen
Bajki opowiadasz. W przypadku Orange przekierowania są tylko i wyłącznie w ofertach postpaid.

Ogólnie kody na przekierowania to:

zawsze - przekierowanie wszystkich połączeń: **21*+4850xxxxxxx# sprawdzenie stanu: *#21#
gdy prowadzisz rozmowę (Twój numer jest zajęty): **67*+4850xxxxxxx# sprawdzenie stanu: *#67#
gdy nie odbierasz: **61*+4850xxxxxxx# sprawdzenie stanu: *#61#
gdy wyłączysz telefon lub znajdujesz się poza zasięgiem sieci: **62*+4850xxxxxxx# sprawdzenie stanu: *#62#
wyłączenie wszystkich przekierowań: ##002#

Jeśli chcesz sterować przekierowaniem pocztą głosową to zadzwoń do BOK i poproś o zdjęcie administracyjnego przekierowania na pocztę głosową. W takim przypadku będziesz miał aktywną usługę poczty ale zgłosi się ona dopiero w przypadku kiedy sobie to ustawisz. Będziesz mógł samodzielnie tym zarządzać za pomocą kodów takie powyżej.

Pamiętając że jeśli masz np. numer 510100100 to numer na Twoja pocztę głosową to 510 88 100 100 i tak z dowolnym numerem.

Przekierowanie możesz ustalić dla swojego numeru w ofercie z abonamentem. Usługa nie jest dostępna dla numerów w ofercie na kartę i mix

Post:30 sty 2012, 07:10
autor: user_delete19
sosen pisze:Bajki opowiadasz. W przypadku Orange przekierowania są tylko i wyłącznie w ofertach postpaid.
wątkotwórca:
Vieslav pisze:Czy coś takiego jest możliwe w Orange (abonament)?

Post:30 sty 2012, 09:51
autor: grzegi
sosen pisze:Przekierowanie możesz ustalić dla swojego numeru w ofercie z abonamentem.
OK, mój błąd, ale @Vieslav pytał o abo więc dobrze napisałem, że jest to możliwe.
sosen pisze:Ogólnie kody na przekierowania to:
Jesteś pewien, że tam są dwie gwiazdki na początku? Ja zawsze używam tylko jednej.

P.S. Możliwość przekierowywania połączeń w Orange tylko przez użytkowników abonamentowych uważam osobiście za absurdalne ograniczenie.

Post:30 sty 2012, 10:10
autor: user_delete19
grzegi pisze:P.S. Możliwość przekierowywania połączeń w Orange tylko przez użytkowników abonamentowych uważam osobiście za absurdalne ograniczenie.
+1

ludzie o tym marudzą na blogu rzecznika od kiedy pamiętam w sumie ale do Pomarańczy to jak grochem o ścianę :/

Post:30 sty 2012, 11:00
autor: Vieslav
sosen pisze: Jeśli chcesz sterować przekierowaniem pocztą głosową to zadzwoń do BOK i poproś o zdjęcie administracyjnego przekierowania na pocztę głosową.
Nie da się tego jakoś ominąć? Włączyłem pocztę, przekierowuje tam wszystko. Wyłączyłem, ustawiłem przekierowanie dla niedostępnego na 50x88xxxxxx czyli na numer poczty. Wszystko ładnie, tylko jak chcę odsłuchać wiadomość to każe konfigurować pocztę od nowa. Po skonfigurowaniu poczta się włącza i przekierowuje tam wszystko.
Spróbuje jeszcze przepisać numery, na jakie teraz są przekierowania, włączyć pocztę i ustawić je ręcznie.
wojciech pisze: ludzie o tym marudzą na blogu rzecznika od kiedy pamiętam w sumie ale do Pomarańczy to jak grochem o ścianę :/
Dodaj jeszcze brak połączeń oczekujących.

Post:30 sty 2012, 20:43
autor: Legol
Vieslav pisze:Nie da się tego jakoś ominąć? Włączyłem pocztę, przekierowuje tam wszystko. Wyłączyłem, ustawiłem przekierowanie dla niedostępnego na 50x88xxxxxx czyli na numer poczty. Wszystko ładnie, tylko jak chcę odsłuchać wiadomość to każe konfigurować pocztę od nowa. Po skonfigurowaniu poczta się włącza i przekierowuje tam wszystko.
Vieslaw tak BOK Cię parzy? ;) Już Ci sosen wszystko ładnie napisał:

1. Włącz pocztę i skonfiguruj ją pod *501
2. Zadzwoń do BOK i poproś o blokadę administracyjnego przekierowania na pocztę głosową
3. Ustaw poprzez kody bądż menu aparatu przekierowanie kiedy niedostępny na numer 50x88xxxxxx (jeśli masz numer z macierzystej numeracji Orange) bądż 515515515 jeśli numer przeniesiony
4. Ciesz się z konfiguracji :mrgreen:

Post:30 sty 2012, 23:40
autor: sosen
Niestety tego nie ominiesz. Ewentualnie sprawdź czy na stronie orange.pl nie masz możliwości włączenia tej usługi. Jeśli nie ma to tylko BOK.