Strona 1 z 1

[Play] Bug w pakietach internetowych?

Post:21 sty 2012, 19:57
autor: drcox
[ciach]

Post:21 sty 2012, 20:02
autor: KC-KARLOS
drcox, To bardzo dziwne. Być może jest naliczanie z opóźnieniem. Wiele tak razy miałem, ale w Play Fresh przy aktywnym pakiecie internetowym. Po rozłączeniu była taka sama ilość pakietu jak przed nawiązaniem tego połączenia. Dopiero po drugim połączeniu, dane są zliczane już na bieżąco.

[ Dodano: 2012-01-21, 20:04 ]
Trzeba pamiętać, że jeżeli wystąpi opóźnienie w rozliczaniu pakietu danych, billing może "szaleć" - będą możliwe te dane, o których piszesz.

Post:21 sty 2012, 20:25
autor: drcox
[ciach]

Post:21 sty 2012, 20:27
autor: KC-KARLOS
drcox, ostrożnie na zasięg macierzysty :) Tak dla przypomnienia.

Post:21 sty 2012, 20:34
autor: drcox
Ręczny wybór sieci na wypadek gdyby BTSa wyłączyli mam :mrgreen: