Strona 1 z 1

[ORANGE] - oszustwo na pakiecie internetu 2 GB !

Post:29 gru 2011, 20:28
autor: Adam_SX
Witam serdecznie,
Chciałbym opisać sprawę która dzisiaj mi sie przytrafiła.
Otóż tak:
Mam telefon na abonament (delfin) w orange 59zł, niedawno kupiłem sobie nowy telefon, chciałem skorzystać trochę z internetu. Otóż wczoraj włączyłem (tj. 28 grudzień br. ) pakiet internetu 2 GB za 30 zł. Dostałem tego samego dnia sms'a zwrotnego, że pakiet zostanie włączony 29 grudnia. Dzisiaj o 8.17 dostałem sms'a typu "witamy tu orange, pakiet internetowy 2 GB został aktywowany".. sprawdziłem stan konta dla pewności przez *100*#...było wszystko ok.... upewniony, ze pakiet jest włączony, szperałem w necie przez 2-3 godzinki na telefonie...o godzinie ok 12 sprawdzam stan konta w/w sposobem...i tutaj spadłem z fotela...1500zł przekroczone !!!!! zaraz za telefon do orange i składanie reklamacji...
Dodam, ze sprawdzałem biling z dzisiejszego dnia to ściągnąłem ok. 300mb tylko...i aż.

Po prostu czuje sie cholernie oszukany!!

Czy uwzględnią mi reklamację? Co Wy na to ?

Post:29 gru 2011, 20:41
autor: pomaranczowy
Bądź spokojny. Jeżeli dostałeś smsa z potwierdzeniem, że usługę masz włączoną a i tak naliczyło Ci taką opłatę, to reklamacja powinna zostać rozpatrzona pozytywnie. Miałem juz takie sytuacje z kilkoma klientami, że dostali informację, że pakiet jest włączony, a i tak im naliczyło opłaty. Zazwyczaj takie reklamacje rozpatrywane są pozytywnie. Musisz oczekiwać na odpowiedź. Jakby się okazało, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie to możesz na mnie liczyć.

Post:29 gru 2011, 21:16
autor: wtd
Miałem identyczną sytuację w zeszłym roku (z tym że u mnie naliczyło raptem kilkadziesiąt pln), reklamację rozpatrzyli pozytywnie bez żadnego problemu

Post:30 gru 2011, 23:41
autor: pauli05
cytując Pakosińską z reklamy UPC "Nie panikuuj!" ;)
takie reklamacje akurat w Orange są rozpatrywane pozytywnie

Post:31 gru 2011, 00:26
autor: Vieslav
Uwzględnią reklamacje. Wszystko było ok, system bilingowy się pomylił. Mi kiedyś nie rozliczyli prawidłowo połączeń i smsów w ramach wieczorów i weekendów (było ponad 1000 minut i około 2500 smsów), więc policz sobie na ile mniej więcej dostałem rachunek przy stawce 80gr/min, 20gr/sms :P . Mimo "zapewnień" konsultantów, że wszystko jest w porządku złożyłem reklamacje i rozliczyli jeszcze raz. Do dzisiaj mam tą fakturę, chyba zasuszę i w ramkę oprawię :mrgreen: .