Strona 1 z 1

[ORANGE] Rozwiązanie umowy z jednoczesnym przejściem na kart

Post:28 lis 2011, 11:13
autor: elkanguro
Witam,
sprawa dotyczy Mixa ale piszę tutaj bo mix w orange to bardziej jak abonament.

Sprawa wygląda tak, umowa kończy się 20 grudnia a okres rozliczeniowy 24 grudnia.

Zostało wysłane rozwiązanie umowy z jednoczesną prośbą o przeniesienie numeru do oferty na kartę.

Przyszedł dziś sms, że zarejestrowano pismo o rozwiązanie umowy. Oraz następny takiej treści:
Zmiana oferty na karte jest mozliwa po zakonczeniu obecnie trwajacej umowy do dnia 2011-12-20. Jesli chcialaby Pani przejsc na oferte na karte nalezy w formie pisemnej anulowac obecna dyspozycje rezygnacji i w terminie 1 miesiaca przed zakonczeniem umowy udac sie do salony w celu zmiany oferty.
Pozdrawiam
O co chodzi? Co tu zostało zrobione nie tak i w czym problem?

Post:28 lis 2011, 11:38
autor: kamil1221
To że dałeś rozwiązanie umowy.

Przejście na kartę jest związane z aneksem do umowy.
Musisz teraz iść do salonu z anulowanie rezygnacji z usług i poprosić o zrobienie aneksu migracyjnego na popa.

Post:28 lis 2011, 11:59
autor: elkanguro
Kurcze, a byłem przekonany, że jak rozwiązywałem wcześniej umowy (abo w orange oraz BC w erze) to pisałem rozwiązanie umowy z jednoczesnym przeniesieniem numeru na kartę.

Post:15 sty 2014, 15:11
autor: auvi
Witam.
Czy ten sposób w Orange jest aktualny na dziś? W Play po rozwiązaniu umowy numer automatycznie wchodzi "na kartę", a w Orange wystarczy zmiana warunków?

Post:19 sty 2014, 15:36
autor: orson_dzi
Wygląda to tak, że w wypowiedzeniu musisz napisać, że chcesz przenieść numer do oferty na kartę. I realizuje to salon.
Jeśli jest to samo wypowiedzenie bez tego zaznaczenia, to formularz zazwyczaj i idzie do BOK, gdzie się to realizuje. I jest to wprowadzane jako dezaktywacja numeru, bez przeniesienia na kartę.