Strona 1 z 1
[T-Mobile] Problem z RACHUNKIEM zmienione kwoty wzg. umowy
Post:29 paź 2011, 20:30
autor: MarcysX3
Pytam tu dodatkowo.
Jednak mam problem z tym miesiącem przyszła faktura od T-Mobile zawyżona.
Znikły bądź zmniejszyły się wszystkie rabaty na numery ...
Normalnie było -34% + -40% przez pierwszy rok później -34%.
Dodatkowo jak nawet te rabaty które pozostały nie zmniejszają kwoty końcowej.
Nie powiem że się nie wnerwiłem ...
Pytanie czy można na podstawie tego zerwać z nimi umowę ? I zabrać wszystkie numery do innej sieci ?

Post:29 paź 2011, 20:54
autor: gaskabalbinka
standardowe pytanie - kiedy ostatnio aneksowałeś umowy?
Post:29 paź 2011, 22:07
autor: ywis
MarcysX3, zapewne minął Ci okres przez który obowiązywały rabaty.
Pytanie jest proste, kiedy robiłeś aneksy do umów. Jeśli robiłeś opcje z tel. to rabaty obowiązywały Ciebie wyłącznie przez 24/36 miesięcy, a jeśli opcja w paku, to 12/18 miesięcy.
Zapewne podczas robienia aneksów nie czekałeś do końca starej umowy przez co teraz skutkuje to tym iż podskoczył Ci abonament. Nie ma się co denerwować, po prostu zadzwoń do BOK i zrób aneksy do umów, bo jeśli rabaty się skończyły, to mogę wnioskować również to, że masz nowe propozycje odnośnie przedłużenia.
Post:29 paź 2011, 23:27
autor: MarcysX3
Umowa byłą jasna przez cały okres -34% a pierwszy rok do tego jeszcze -40%.
Telefony są w różnych okresach brane.
Najbliższy kończy się za 6mc a reszta od 2lat do 1 roku.
Interesuje mnie czy mogę się domagać przez to zerwania z nimi współpracy bez kosztów co mi byłoby bardzo na rękę

.
Ostatnio jednak jeden przedłużałem jednak od tego okresu minęło dopiero 2mc ... a do tej pory było dobrze.
Post:30 paź 2011, 00:10
autor: st.konsultant
MarcysX3 pisze:
Interesuje mnie czy mogę się domagać przez to zerwania z nimi współpracy bez kosztów co mi byłoby bardzo na rękę

.
.
Nie możesz zerwać. Reklamacja i ewentualna (jeżeli faktura została błędnie wystawiona) korekta to wszystko.
Post:30 paź 2011, 00:48
autor: MarcysX3
Nawet patrząc na to to rubryka RABAT i kwoty w niej podane nic nie zmniejszają kwoty końcowej a jak jest to skąd te 2 zł ...
Już wysłałem Email do osoby od której bierzemy telefony ...
Już raz taką zmianę przebolałem wtedy przez rok było zamiast 34%+40% zsumowali do -73% i to mi odpowiadało ehh.
To w jakich wypadkach ogólnie można zerwać umowę bez strat nie ?
Za taki błąd można się domagać czegoś ?
Post:30 paź 2011, 01:06
autor: kwistas
Nie ma podstaw do zerwania umowy, kwestie rabatowe czy jakieś promocje można rozwiązać jednym telefonem czy mailem.
Firma może, ale nie musi dawać jakieś rekompensaty, choć w większości przypadków dają więcej minut, by sobie image nie zepsuć.
Post:30 paź 2011, 13:18
autor: MarcysX3
Kiedyś czytałem że np przenosząc numer do play z rozwiązaniem wcześniejszym umowy, pokrywali/oddawali poniesione koszty. Jest jakiś haczyk w tym ?
Post:30 paź 2011, 13:36
autor: maniek
Nie bądź naiwny. To ty umowe podpisałeś a nie operator, który ci kit wciska.
Post:30 paź 2011, 13:42
autor: ciuchcia
MarcysX3 pisze:Kiedyś czytałem że np przenosząc numer do play z rozwiązaniem wcześniejszym umowy, pokrywali/oddawali poniesione koszty. Jest jakiś haczyk w tym ?
Z tego co mi wiadomo, to po prostu konsultanci Playa tak przestawiali promocje. Dawali np zniżke na abonament (którą i tak byś dostał) i wyliczali, że ta zniżka jest warta tyle ile kara umowna. Więc defakto żadnych pieniędzy nie widziałeś, kare płaciłeś sam i cieszyłeś się zniżką, którą dostanie człowiek z ulicy wchodząc do salonu Play.
Post:01 lis 2011, 07:49
autor: Daisy
Zanim się weźmiesz za zrywanie umowy radzę najpierw wyjaśnić sprawę z t-mobile. Jeśli masz jakieś wątpliwości to niech ci wyjaśnią dlaczego tak, a nie inaczej naliczyli koszty.