Strona 1 z 1

(Play) Wysoki rachunek

Post:30 wrz 2011, 21:30
autor: Kris6891
Witam, moja sprawa dotyczy ostatniego rachunku na kwote ponad 400zl, za rozmowy dostalem 200zl i o te rozmowy mi chodzi najbardziej. Rozmawiajac z obsluga klienta dowiedzialem sie w czym jest problem, miesiac temu zablokowali mi karte sim bo nie oplacilem 2 rachunkow po oplaceniu bylo ok az do tego rachunku jak sie okazalo nie wlaczyli mi pakietu minut w abonamencie oraz darmowych rozmow w play , nie zostałem o tym nawet powiadomiony. co teraz z tym zrobić moze ktos miał podobny problem? jakies rady? pani z obsługi poradziła mi by napisac do Play i opisac problem i moze coś.... zrobia. [/list]

Post:30 wrz 2011, 22:13
autor: Wiola_K
Też mi się tak wydaje, że najlepiej zrobić. Przez swoje konto na Play24 dokładnie ze szczegółami wszystko opisać. Wydaje mi się, że powinni uwzględnić reklamację, ale znając już różne historie z Play może to potrwać.

Post:30 wrz 2011, 22:21
autor: lookass
Miałem taką samą sytuację. Mam jedną radę dla Ciebie: zapłać - aczkolwiek jeśli masz na to czas i nerwy to napisz do nich - jednak i tak wydaje się to bez sensu :|

Post:01 paź 2011, 02:25
autor: kwistas
To chyba jedyna sieć, która nie raczy powiadomić abonenta smsem o aktywacji danego pakietu, za to reklamy o samych pakietach mogą wysyłać po 4 razy dziennie. Ja to zawsze wolę 2 razy sprawdzić czy się aktywowalo, teoretycznie na aktywacje pakietu mają 24 godziny, więc o reklamacji raczej nie ma mowy. Inne sieci potrafią w parę sekund no może minut aktywowac pakiet, Play potrafi i 2 godziny się bawić.

Post:01 paź 2011, 14:12
autor: Blank
Napisz zgłoszenie na Play24, dokładnie opisując sprawę (ale bez przesady, bo pracują tam tłumoki), a następnie napisz posta z prośbą o interwencje, streszczając sprawę w tym temacie: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=52045