Uwaga na Play - rozwiązywanie umowy
Post:09 wrz 2011, 09:32
Witam
Rozwiązanie umowy miało nastąpić 31 sierpnia, z automatycznym przejściem na Play Fresh.
Dzisiaj sprawdzam saldo konta, a tam piszę że pozostało mi XXX środków w abonamencie.
To już kolejny minus dla tej sieci. Pan z BOK-u poradziłby żeby nie korzystać z telefonu i kupić sobie nowy starter. Fajna rada. Oczywiście wniosek o ich błędzie będzie rozpatrywany XXX czasu.
Rozwiązanie umowy miało nastąpić 31 sierpnia, z automatycznym przejściem na Play Fresh.
Dzisiaj sprawdzam saldo konta, a tam piszę że pozostało mi XXX środków w abonamencie.
To już kolejny minus dla tej sieci. Pan z BOK-u poradziłby żeby nie korzystać z telefonu i kupić sobie nowy starter. Fajna rada. Oczywiście wniosek o ich błędzie będzie rozpatrywany XXX czasu.