Strona 1 z 1

[Play] przedłużenie umowy w trakcie trwania obecnej

Post:30 sie 2011, 22:34
autor: Bells4
Cześć wszystkim chciałem się was dowiedzieć o opinie w jednej sprawie.Mianowicie posiadam taryfę w play stan darmowy 49 zł którą mam już rok czyli od lipca 2010.Chciałem właśnie po tym roku przedłużyć umowę w play zmieniając moja obecną taryfę na RePlay All Inclusive MAX65 wraz z możliwością zakupu telefonu w tej właśnie taryfie.Jednak będąc w salonie play powiedziano mi że muszę czekać do końca bieżącej umowy i dopiero wtedy będę mógł wziąć nowy telefon.Proszę o opinie w tej sprawie.Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Post:30 sie 2011, 23:31
autor: mkowalski
Bells4 pisze:posiadam taryfę w play stan darmowy 49 zł którą mam już rok czyli od lipca 2010
Bells4 pisze:będąc w salonie play powiedziano mi że muszę czekać do końca bieżącej umowy i dopiero wtedy będę mógł wziąć nowy telefon
W salonie mieli rację. Jednak nie tyle "do końca bieżącej umowy", co 3 miesiące wcześniej. Niestety, ale w połowie umowy (bo umowę masz na 2 lata, tak?) nie masz szans na jej przedłużenie.

Post:31 sie 2011, 09:52
autor: Bells4
Ok dobrze ale w regulaminie oferty RePlay All Inclusive MAX 65 jest napisane że ze oferta przeznaczona jest dla abonentów którzy w okresie trwania umowy zawrą aneks do umowy który przedłuży okres obowiązywania umowy o kolejne 24 miesiące.Zresztą było nawet takie info od play w którym klient nie musi czekać do końca umowy aby zakupić telefon z aktualnym cennikiem tylko już po 12 miesiącach może zmienić taryfę wraz z telefonem.

Post:31 sie 2011, 10:12
autor: muchakk
Możesz teraz dokonać zmiany taryfy na wyższą więc w tym przypadku możesz przejść na ALL INCLUSIVE, ale zapomnij o nowym telefonie.

Post:01 wrz 2011, 09:54
autor: emilo906
Bells4,
I znowu wprowadzenie w błąd użytkownika. Możesz oczywiście przedłużyć umowę z Play, jednak są pewne zasady. Jeśli interesuję Cię jak to zrobić odezwij się na priv. Nie chcę tu się zbytnio rozpisywać na ten temat.

Post:01 wrz 2011, 11:38
autor: mkowalski
emilo906 pisze:I znowu wprowadzenie w błąd użytkownika. Możesz oczywiście przedłużyć umowę z Play, jednak są pewne zasady. Jeśli interesuję Cię jak to zrobić odezwij się na priv. Nie chcę tu się zbytnio rozpisywać na ten temat.
Przedłużenie umowy w połowie okresu promocyjnego i telefon po promocyjnej cenie? Opisz to tu, zamiast zapraszać tylko na priva.

Post:01 wrz 2011, 12:01
autor: KC-KARLOS
mkowalski pisze:Przedłużenie umowy w połowie okresu promocyjnego i telefon po promocyjnej cenie? Opisz to tu, zamiast zapraszać tylko na priva.
Tak, dokładnie, mkowalski - a tak, to nas się czepia, że to My wprowadzamy ludzi w błąd, co nie jest prawdą...

Wracając do meritum: nie można w połowie okresu promocyjnego przedłużyć umowy na nowszych warunkach - można jedynie zgłaszając się do punktu Play lub dzwoniąc do OK *500 lub *502 poprosić o zmianę planu taryfowego.
Należy pamiętać, że zmiana taryfy nosi ze sobą wiele warunków:
> kwota zobowiązania musi być równa lub wyższa od poprzedniej taryfy
> zmieniają się parametry taryfowe (ilość Pakietu Złotówek, mogą dojść lub utracić niektóre funkcjonalności)
> zmiana jest ostateczna i nie będzie można się z niej wycofać (nie jest możliwy powrót do poprzedniej taryfy)
> uzyskane benefity po przejściu na nową taryfę w trakcie umowy na czas oznaczony przepadają bezpowrotnie
> czas umowy zawartej na czas określony nie zmienia się
> podczas zmiany taryfy, nie otrzyma się nowego telefonu (dopiero pojawi się taka możliwość podczas przedłużenia umowy).

Post:01 wrz 2011, 17:35
autor: thonka
emilo906, po co ma do Ciebie pisac? zaproponujesz mu niestandardowe przedluzenie?

przeciez to logiczne, ze jak sie zawarlo umowe na 24 miesiace to dopiero pod koniec umowy bedzie miec mozliwosc na jej przedluzenie z nowym aparatem.

nie ma w tym nic odkrywczego.

oferta z przedluzeniem po 12 miesiacach nigdy nie byla... byla oferta z przedluzeniem jak do konca zostalo 12 miesiecy i dotyczyla sytuacji, gdy ktos podpisal umowe na 36 miesiecy.
osobnik taki "odbebnil" 24 miesiace, i zostalo mu 12 do konca. mogl wtedy przedluzyc umowe, ale dopisywal sobie wtedy nastepne 24 miesiace czyli defacto mial dalej 36 miesiecy umowy.

Post:02 wrz 2011, 00:34
autor: emilo906
Nie z każdym mam czas i ochotę dyskutować, więc zawsze wygodniej mi odpowiedzieć indywidualnie i konkretnie jednej osobie stąd łatwiej mi odpisać na priv.
Zresztą nie lubię jakoś specjalnie dyskutować na forum z kilkoma osobami w jednej chwili. Dlatego mniej odczłowieczone są dla mnie kontakty priv, i to tyle w tej kwestii.
Jeśli chodzi o zawarcie aneksu do umowy... Tak więc oświadczam wszystkim niedowiarkom, że jest taka możliwość na więcej aniżeli 3 miesiące przed jej zakończeniem.
Serwis Play24 nie gryzie... BOK nie gryzie... POS również :twisted: Za pośrednictwem tych kanałów można zrobić odpowiednie zgłoszenie do Grupy Utrzymaniowej P4 z prośbą o udostępnienie oferty utrzymaniowej na więcej aniżeli 3 miesiące przed zakończeniem umowy.
Po złożeniu takiej dyspozycji musimy cierpliwie poczekać na rozwiązanie i kontakt telefoniczny od konsultanta, który zajmuje się naszym zgłoszeniem.
Konsultant dzwoni do nas i proponuje oferty z grupy "limitowane", tzn. takie w których nie mamy rabatu na abonamencie (np. all inclusive max 85, nie kosztuje 75zł miesięcznie a właśnie 85 zł), lecz pakiety minut są stosunkowo spore.
Jeśli chodzi o ceny telefonów... Są normalne, czyli ceny telefonów są dokładnie takie same jak na naszej stronie Internetowej.
Ogólnie z ofert "limitowanych" można skorzystać już na 9 miesięcy przed zakończeniem naszej 24 miesięcznej umowy.
Oferty limitowane są przeznaczone dla 2 grup klientów. Takich, którym zależy na nowym telefonie (głównie z powodu jego uszkodzenia), lub dla osób, które chcą po prostu zmienić go na abonamenty z serii All Inclusive (według oficjalnych statystyk P4).
No i tak jak mówię, Infolinia nie udostępni nam takiej oferty, bo nie ma takich kompetencji.
Taka oferta jest dostępna tylko i wyłącznie po pisemnym zapytaniu klienta i bezpośrednim kontakcie telefonicznym konsultanta z klientem (w takiej właśnie kolejności).

Pozdrawiam.

Post:02 wrz 2011, 02:36
autor: lookass
thonka pisze:
oferta z przedluzeniem po 12 miesiacach nigdy nie byla... byla oferta z przedluzeniem jak do konca zostalo 12 miesiecy i dotyczyla sytuacji, gdy ktos podpisal umowe na 36 miesiecy.
osobnik taki "odbebnil" 24 miesiace, i zostalo mu 12 do konca. mogl wtedy przedluzyc umowe, ale dopisywal sobie wtedy nastepne 24 miesiace czyli defacto mial dalej 36 miesiecy umowy.
Przedłużyłem umowę po 12 miesiącach, a miałem podpisane tylko na 24.
W salonie też otrzymałem informację, że nie mogę. Jednak któregoś pięknego dnia zadzwoniłem do BOK i przemiła pani stwierdziła że jest taka możliwość. Wydaje mi się że to raczej kwestia indywidualna.
emilo906, moją umowa była przedłużana rok temu, więc wtedy była jeszcze możliwość przez infolinię - przynajmniej takie odnoszę wrażenie.

Post:02 wrz 2011, 14:08
autor: thonka
nie byla to jednak opcja szeroko dostepna, a dogadywana indywidualnie i z pewnoscia same warunki umowy tak rewelacyjne nie sa...

Post:02 wrz 2011, 20:23
autor: emilo906
lookass,
Jeszcze rok temu była taka możliwość, z tym się zgadzam... Ale w tym momencie odpowiadając na posty mówiłem jak wyglądają obecne realia.
Tzn. teraz infolinia nie ma możliwości na wprowadzenie oferty utrzymaniowej na 12 miesięcy przed zakończeniem umowy. Konsultanci mogą taką ofertę wprowadzić na 2-3 miesiące przed zakończeniem umowy (o czym pisałem dosyć dokładnie w innym poście). Oczywiście są różne zasady... Inaczej wygląda przedłużenie umowy z telefonem, inaczej bez telefonu, inaczej dla osób płacących wysokie rachunki telefoniczne, inaczej dla tych, którzy opłacają niskie rachunki (chodzi o ramy czasowe, tzn. na ile przed zakończeniem można tę umowę przedłużyć).
A dyskusja o warunkach na jakich przedłużamy tę umowę na więcej aniżeli 3 miesiące przed zakończeniem umowy to już raczej subiektywna opinia każdego z abonentów, bo dla niektórych z nich są to czasem warunki korzystniejsze. Dlatego to raczej nie jest podstawa do dyskusji, bo każdy napisze po prostu co o tym myśli, ponieważ każdy ma inne zdanie na ten temat.

[ Dodano: 2012-02-02, 01:39 ]
Od jakiegoś czasu konsultanci na prośbę klienta ponownie mają możliwość przedłużania umów na maksymalnie 9 miesięcy przed zakończeniem umowy (przywrócono im taką opcję). Nie musimy już robić w tym celu zgłoszenia tak jak opisywałem to wcześniej.

Ale same warunki przedłużenia pozostają bez zmian. Czyli dalej są to oferty limitowane, tzn. nie niższe niż nasz obecny abonament i z reguły taryfy są w cenach podobnych do wysokości naszych średnich miesięcznych faktur. Dodatkowo dostajemy taryfy bez rabatu na abonamencie podanego na stronie Internetowej i bez dodatkowych pakietów minut za przedłużenie umowy (np. All Inclusive Max 85 nie za 75zł gdzie mamy 450 min + 70min + 50min, jak przy standardowym przedłużeniu przez Internet, a za 85zł, gdzie mamy 450 min)

Mam nadzieję, że jasne.

Post:01 sty 2013, 17:08
autor: www.fazafm.com
emilo906 - Mamy 2013 rok czy cos sie zmienilo w kwestii przedluzenia umow w trakcie trwania obecnej. Mi zostalo okolo 9-10 miesiecy do konca umowy i jesli bylaby taka mozliwosc to chcialbym ja przedluzyc z projektorem PHILIPSA. Bede wdzieczny jesli podpowiesz czy obecnie na prosbe abonenta jest taka mozliwosc. Abonament place okolo 130 zl miesiecznie wiec w tych granicach bym chcial placic nadal.

Post:09 sty 2013, 13:41
autor: phone
Wytłumaczcie mi w sensowny sposób: Jak można płacić miesięcznie rachunek w okolicach 130 zł?
Przeciez przy dzisiejszych możliwościach, można zamknąć sie w 100 zł, a nawet mniej, mając wszystko bez ograniczeń (rozmowy, smsy, internet).
24 x 130 zł = 3120zł (telefon Nokia 5800?)

Post:11 sty 2013, 00:07
autor: www.fazafm.com
Mialem umowe z BlackBerry 95 zl . Po zmianie planu na formule 4.0 dodatkowo zamowilem 2GB internet i usluge 7 zl za stacjonarne. Wiec tak wychodzi. Jako ze wzialem umowe z telefonem to nie mialem mozliwosci na zejscie na nizsza. Moglem zostac z taryfa dla blackberry i dedykowanym internetem ktory w iphonie i tak by nie dzialal :)