Strona 1 z 1

Przejście z T-mobile na kartę na Play dla firm

Post:22 sie 2011, 22:44
autor: Gypsy
Witam. Zrezygnowałem jakiś czas temu z abonamentu w T-mobile i przerzuciłem się na kartę. Przepisałem dziś ten nr z mojej prywatnej osoby na działalność gosp. I teraz mam pytanie. Wchodzę na stronę PLAY w celu zamówienia abonamentu i pod wszystkimi rubrykami, które należy wypełnić pojawia się komunikat:
"Uwaga! Do przeniesienia numeru konieczna będzie wcześniejsza rejestracja u aktualnego operatora
Przeniesienie numeru będzie miało miejsce w terminie jednego dnia od otrzymania przez PLAY wniosku."
Hmmm i czy ta informacja jest zawsze czy może oznacza ona fakt, że PLAY nie widzi, że ta karta już jest zarejestrowana na daną firmę? Z góry dziękuję za odpowiedzi.Pozdrawiam

Post:23 sie 2011, 00:09
autor: mkowalski
Gypsy pisze:czy ta informacja jest zawsze czy może oznacza ona fakt, że PLAY nie widzi, że ta karta już jest zarejestrowana na daną firmę?
Ta informacja jest zawsze u każdego. Kartę rejestrowałeś w T-Mobilu, a formularz wypełniasz w Playu. To dwie różne firmy, więc nie udostępniają sobie nawzajem baz danych - byłoby to z resztą niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych.

Komunikatem nie masz co się przejmować - ważne, żebyś w formularzu podał dokładnie te same dane, na które zarejestrowałeś kartę (głównie chodzi o NIP/REGON, bo to one są weryfikowane w samym procesie przeniesienia numeru).

Post:23 sie 2011, 00:43
autor: Gypsy
Oo dzięki za odpowiedź. Już myślałem, że jeszcze muszę coś załatwiać z tą rejestracją. Zatem wypełniam normalnie ten formularz i to Play sobie sprawdza i załatwia resztę tak? Dzięki i pozdrawiam :)

Post:23 sie 2011, 13:54
autor: mkowalski
Gypsy pisze:Zatem wypełniam normalnie ten formularz i to Play sobie sprawdza i załatwia resztę tak?
Dokładnie tak jak piszesz. Jeśli wypełnisz formularz tymi samym danymi, które ma T-Mobile, nie będzie żadnego problemu.

Post:23 sie 2011, 15:08
autor: Gypsy
Ok, wielkie dzięki. Tak też zrobiłem.