Strona 1 z 1

[T-Mobile] Zapomnieli?

Post:19 sie 2011, 19:26
autor: UndiscloseD
Witam,
12.08 dzwonił do mnie konsultant z T z propozycja zmiany mojej dotychczasowej oferty z Nowa Era na Rodzina. Po wysłuchaniu konkretów się zgodziłem, ponieważ ta oferta wydała mi się ciekawa i ją zaakceptowałem. Pan 2 razy potwierdzał, że moja taryfa zostanie zmieniona bez możliwości powrotu do obecnej. Powiedział także, że zmiana zostanie dokonana w ciągu 7 dni o czym zostanę poinformowany sms'em.
No i problem w tym, że dziś jest 19.08 czyli dziś mija tydzień od telefonu konsultanta, a taryfy jak nie było tak nie ma. W związku z tym chciałbym was zapytać czy możliwe jest, że T czy tam ten konsultant zapomniał mi aktywować tą taryfę? Bo myślę, że dzisiaj już jej nie aktywują ze względu na porę dnia jaką obecnie mamy. Przez weekend też się raczej tym nie zajmują, prawda? Może ktoś z was ma/ miał podobny incydent lub ktoś wie o co chodzi, bo nie wiem czy mam jeszcze czekać nie wiadomo ile czy lepiej dzwonić/ pisać maila do BOA żeby się przypomnieć?
Z góry dzięki za jakąkolwiek ( sensowną) pomoc:)

Post:19 sie 2011, 19:54
autor: SACZI
Zaloguj się do iBOA i sam sobie zmień taryfę na taką jaka Ci odpowiada (oczywiście kwotowo przynajmniej równa).
Konsultant w tej materii ma takie same uprawnienia jak Ty.

Post:19 sie 2011, 21:11
autor: UndiscloseD
Gdyby to było takie proste to bym sobie sam zmienił. On chciał mi zamienić NE60 na R40 czyli abo tańsze o dyche. Logując się do BOA można samemu zmienić jedynie na wyższą taryfę.

Post:19 sie 2011, 22:05
autor: ywis
UndiscloseD pisze:Logując się do BOA można samemu zmienić jedynie na wyższą taryfę.
Wnioskuję, że jeśli to miała wchodzić w grę po prostu sama zmiana taryfy, to na niższą na pewno by Ci nie zmienił, bo Twój regulamin obecnych warunków na których się znajdujesz tak naprawdę na to nie pozwala, aby zmienić na abonament niższy. Sprawa ma się nieco inaczej jeżeli był to aneks do umowy i sądzę, że właśnie tak było. Doprecyzuj co Ci zaproponował konsultant, to się wszystko wyjaśni, bo sama taryfa nic nam nie mówi, bo skoro wchodziła w grę sama zmiana taryfy bez aneksu, to R40 przewiduje czysty cennik, czyli 100 min., za kwotę 40,99 pln (cennikowo) z tego co pamiętam.

Post:19 sie 2011, 22:25
autor: UndiscloseD
ywis pisze:Sprawa ma się nieco inaczej jeżeli był to aneks do umowy i sądzę, że właśnie tak było. Doprecyzuj co Ci zaproponował konsultant, to się wszystko wyjaśni, bo sama taryfa nic nam nie mówi, bo skoro wchodziła w grę sama zmiana taryfy bez aneksu
Dzwonił do mnie gość i powiedział, że ma dla mnie specjalną ofertę i spytał czy może mi ją przedstawić. Więc się zgodziłem. Ten mi zaproponował
ywis pisze:R40 przewiduje czysty cennik, czyli 100 min., za kwotę 40,99 pln (cennikowo) z tego co pamiętam.
coś takiego właśnie czyli 100 minut za 40 zł. Zgodziłem się i potem pod koniec gość kolejny raz potwierdzał jaką taryfę dostanę oraz, że dostanę potwierdzenie sms do 7 dni.
Nie był to aneks, bo moja umowa kończy się w maju przyszłego roku. Czyli gdybym chciał przedłużyć umowę przez internet to gdzieś w okolicach stycznia.
Powiedział, że zmiana taryfy nie ma wpływu na okres trwania umowy i że będę mógł normalnie sobie przedłużyć umowę w styczniu. Myślę też, że nie mógł się pomylić co do mojej obecnej taryfy bo on wiedział, że mam NE60 i jeszcze potem mu to potwierdzałem zresztą. Dlatego ta sprawa jest dla mnie dziwna, że dzwonią, a potem nie wiem czy zapominają czy co?

Post:19 sie 2011, 22:39
autor: ywis
UndiscloseD pisze:Zgodziłem się i potem pod koniec gość kolejny raz potwierdzał jaką taryfę dostanę oraz, że dostanę potwierdzenie sms do 7 dni.
To tak naprawdę ta kwestia jest dla mnie dziwna, bo jeśli przystałeś na warunki jakie Ci zaproponowano, to tak naprawdę zmiana taryfy, tj. 24h maksymalny czas. Przeważnie zmieniona taryfa wchodzi tego samego dnia o godzinie 00.00, a w przeciągu 30 minut otrzymujesz sms z potwierdzeniem złożenia dyspozycji odnośnie wprowadzonych zmian na Twoje konto.

W sumie jeśli masz NE60 z upustami/rabatami, to chyba Twój abo. jest w granicach 30 paru złotych brutto, więc faktycznie zmiana taryfy na R40 jest dopuszczalna, bo defakto abonament brutto będzie ciut wyższy.

To co ja bym zrobił, to po prostu zalogował się na i-BOA i sprawdził jak to tam wygląda i jaką taryfę widzisz. Sądzę, że po prostu nie rozmawiałeś z CC wewnętrznym, tylko pewnie jakieś CC zewnętrzne do Ciebie zadzwoniło. Jak w i-BOA nic nie widzisz, to ew. 602 900 i tam dopytaj konkretnie.

Post:19 sie 2011, 22:59
autor: UndiscloseD
ywis pisze:To tak naprawdę ta kwestia jest dla mnie dziwna, bo jeśli przystałeś na warunki jakie Ci zaproponowano, to tak naprawdę zmiana taryfy, tj. 24h maksymalny czas. Przeważnie zmieniona taryfa wchodzi tego samego dnia o godzinie 00.00, a w przeciągu 30 minut otrzymujesz sms z potwierdzeniem złożenia dyspozycji odnośnie wprowadzonych zmian na Twoje konto.
No to jest bardzo dziwne. Mój tata podpisywał we wtorek aneks przez internet to dzisiaj dostał sms, że jego taryfa została zmieniona i zacznie obowiązywać od jutra. Czyli po 3 dniach. Ja czekam 7 i cisza....
ywis pisze:W sumie jeśli masz NE60 z upustami/rabatami, to chyba Twój abo. jest w granicach 30 paru złotych brutto, więc faktycznie zmiana taryfy na R40 jest dopuszczalna, bo defakto abonament brutto będzie ciut wyższy.
Dokładnie to płace 50,41 zł brutto.
ywis pisze:To co ja bym zrobił, to po prostu zalogo
wał się na i-BOA i sprawdził jak to tam wygląda i jaką taryfę widzisz.
Robiłem to już nie raz w tym tygodniu. Na głównej jest NE60. Jak wejdę w zakładkę Moja taryfa, również jest NE60.
ywis pisze:Sądzę, że po prostu nie rozmawiałeś z CC wewnętrznym, tylko pewnie jakieś CC zewnętrzne do Ciebie zadzwoniło.
Byłbym wdzięczny gdybyś mógł mi to sformuowanie bardziej wytłumaczyć, bo nie czaje:D
Dzwonił numer 602900000 bodajże:D
Jak w i-BOA nic nie widzisz, to ew. 602 900 i tam dopytaj konkretnie.
Pewnie pozostaje już tylko ta opcja :(
Ale dzięki wielkie za pomoc :) :occasion5:
Można byłoby jeszcze napisać maila do BOA, ale kurcze nie wiadomo po jakim czasie odpiszą. Raz mi odpisali po tygodniu, a raz na drugi dzień więc chyba nie warto eksperymentować. I tu właśnie jest coś nie tak: dlaczego do cholery za połączenie do BOA trzeba płacić. :| Moim zdaniem powinno być to darmowe. Nie dość, że im płacę co miesiąc nie małą kwotę, bo u mnie w domu jest kilka abo to jeszcze gdy mam problem to strach zadzwonić bo zdzierają kasę na ludzkim problemie :D
Chociaż niechby się to w darmowe minuty wliczało. :roll:

Post:20 sie 2011, 00:13
autor: st.konsultant
Ja obstawiam jakiś błąd w systemie podczas zmiany taryfy. Ostatnio miałem identyczny przypadek. Nie czekaj tylko kontaktuj się jak najszybciej z BOA telefonicznie lub mailowo.


p.s

Może komuś się to przyda: zmieniając taryfę z jakieś starej na Rodzinę (sama zmiana taryfy, bez aneksu do umowy) dostaje się gołe minuty. Nie ma wymiany na nic.

Post:20 sie 2011, 08:43
autor: SACZI
Co wy piszecie?
Przecież zmiana taryfy na niższą kwotowo od podpisanej przy umowie jest niemożliwa albo ja o czyms nie wiem.
Taka zmiana wg mojej wiedzy możliwa jest w dwóch przypadkach:
- umowa została podpisana na abonament niższy, który w trakcie jej trwania został podwyższony
- aneks do umowy.

Post:20 sie 2011, 11:26
autor: Wiola_K
Zgadza się, nie da sie zmienić taryfy na niższą. Ja tak chciałam, bo nie zauważyłam ze mój obecny abonament jest wyższy od R40 o 5 zł.i konsultant powiedział, ze mogę wziąć dopiero R60. Więc myślę, ze koleś się skapnął, ze popełnił błąd stąd ta cisza. Najlepiej sobie wejść na IBOA i zmienić na taryfie stamtąd dostępnych o równej lub wyższej kwocie a i tak sie zyska bo w tej samej kasie będzie więcej minut. Tylko nie wiem czy te taryfy R nie obejmują smsów czy tam są tylko minuty do gadania.

Post:20 sie 2011, 13:59
autor: UndiscloseD
Wiola_K pisze:Więc myślę, ze koleś się skapnął, ze popełnił błąd stąd ta cisza.
Trzeba napisać do BOA i zrobić rozpierduche :D
Wiola_K pisze:Najlepiej sobie wejść na IBOA i zmienić na taryfie stamtąd dostępnych o równej lub wyższej kwocie
Z taryf Rodzina mogę wziąć najmniejsza R80 :O
Wiola_K pisze:a i tak sie zyska bo w tej samej kasie będzie więcej minut.
Ja się zgodziłem bo abonament był niższy i mniej minut, a ja tak dużo nie gadam, dlatego mi zależy.
Wiola_K pisze:Tylko nie wiem czy te taryfy R nie obejmują smsów czy tam są tylko minuty do gadania.
Czyli, np. w tej taryfie co on mi chciał dać to byłyby same minuty bez sms? Czyli gdybym chciał wysłać sms to bym bulił poza abo? Zakładając, że piszę miesięcznie ok 50 sms to oprócz tych 40 zł za abo musiałbym dopłacić dyche. Czyli wcale bym nie płacił mniej? Bez sensu :D
Chyba, że jest jakiś pakiet sms do wszystkich.
No nic dzięki Ci również za pomoc i biorę się za robienie rozpierduchy :)

[ Dodano: 2011-08-22, 09:53 ]
Pisałem do BOA maila. Po czym gość mi odpisał :"Informuję, że zmiana taryfy nastąpiła na numerze 666******". Dodam, że chodzi tu o numer mojego taty, który podpisywał aneks do umowy. I znów musiałem odpisać, że do mnie dzwonili 12.08, a aneks został podpisany 16.08. No po prostu szok, jak oni potrafią z ludzi idiotów robić. Pomału zaczynam do nich tracić cierpliwość. Zaufanie już swoją drogą.... :(