Strona 1 z 1
[Play] Umowa przez internet i nie chcą nigdzie rozwiazać
Post:18 sie 2011, 13:44
autor: fizykomanka
Cześć
Jak mam rozwiazac umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych
"podpisanej" czy raczej kupionej u operatora przez internet, podpisana przy kurierze
przynoszącym telefon.
bo zaden sklepik u nas nie chce mi podpisac z cytatem "bo u niego nie podpisywałam umowy, niech Pani się przejdzie tam gdzie kupiła abonament P4"
Moze ktoś mi pomoze będę wdzięczna.
Post:18 sie 2011, 13:48
autor: Pijo
Rozwiązać czy odstąpić od umowy ? Minęło już 10 dni od wizyty kuriera? Umowa na firmę czy osobę indywidualną ?
Tu masz regulamin zakupów poprzez eshop, tam jest podane w jaki sposób można odstąpić od umowy (podane są adresy, na które trzeba wysłać pismo o odstąpieniu od umowy):
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... eglosc.pdf
Post:18 sie 2011, 17:58
autor: fizykomanka
Czesc Pijo
Numer z PLAY mam na siebie juz 4 lata a kurier był 2-wa lata temu.
Nawet moze bym się zgodziła bo dzwonili z ofertami na kom. i stacjonarny co dzień
ale nie ludzie, tylko słuchać.
Dziękuje za odp i link do regulaminu
Post:18 sie 2011, 20:20
autor: Rezo
Dziwne, że jeszcze do tej pory nikt na facebooku nie utworzył grupy walczącej o umożliwienie abonentom Play składania wypowiedzeń w salonach...
@ fizykomanka, przynajmniej formularz wypowiedzenia umowy powinni Ci udostępnić.
Post:18 sie 2011, 20:38
autor: gaskabalbinka
Rezo, żaden z operatorów nie przyjmuje wypowiedzeń w salonach.
Przynajmniej T też tego nie robi. ;]
Post:18 sie 2011, 20:45
autor: KC-KARLOS
gaskabalbinka pisze:Rezo, żaden z operatorów nie przyjmuje wypowiedzeń w salonach.
Przynajmniej T też tego nie robi. ;]
Dokładnie tak, w T-Mobile (dawniej w Erze) parę miesięcy temu dostałem druczek z prośbą o rozwiązanie umowy na Blueconnect - był na moją ciocię - pomogłem jej to wypełnić i wysłać na Al. Jerozolimskie w Warszawie. Rozwiązanie umowy powiodło się bez żadnych problemów, numer przeszedł do Tak Taka.
Post:18 sie 2011, 21:23
autor: thonka
gaskabalbinka, to ciekawe, bo ja wypowiadalem juz 2 umowy w salonie

oni co prawda to wysylali dalej, ale jednak przyjmowali takie wypowiedzienia.
nasmieszniejsze jest to, ze reklamacje mozesz zlozyc w KAZDYM punkcie, ktory obsluguje dana grupe abonentow (gwarantuje to ktores z rozporzadzen MI), ale juz wypowiedzenia nie... idiotyzm...
Post:19 sie 2011, 00:38
autor: PWK
Być może teraz jest inaczej, ale 2 i 3 lata temu też składałem wypowiedzenia w salonach Ery. Nie było żadnych problemów, nawet mi formularze drukowali z wypełnionymi danymi, musiałem się tylko podpisać.
Post:19 sie 2011, 00:45
autor: MK_
gaskabalbinka pisze:Rezo, żaden z operatorów nie przyjmuje wypowiedzeń w salonach.
Przynajmniej T też tego nie robi. ;]
Czyli skoro T tego nie robi to znaczy że nikt tego nie robi? Nie rozumiem tego toku rozumowania.
Lekko ponad miesiąc temu składałem wypowiedzenie w Plusie w zwykłym punkcie. Sami drukowali. Swoją drogą - nigdy więcej tych złodziejskich umów :].
Post:19 sie 2011, 10:50
autor: waeren
A ja po prostu przeniosłem numer z Play Online do ggair i po sprawie

Post:19 sie 2011, 13:13
autor: fizykomanka
Cześć
Byłam dziś na Poznanskiej w salonie i w Tesco na majkowskiego i w jednym nie miał
a w tym drugim spojrzał na mnie (jakiś starszy facet) jak na diabła, ale dał sam druczek bez zadnych podpisów, pieczątek i powiedział, wypełni Pani, podpisze w koperte i na adres co podkreślił komorniki nie Warszawa, poleconym.
No to rano wysłane na ten jeden nr. ale zaakceptują bez pieczątki salonu ?
Moze wiecie ???
pzdr. Magda
Post:19 sie 2011, 13:23
autor: waeren
Właśnie adres się już chyba zmienił, i nie są to Komorniki, dowiedz się dokładnie....
[ Dodano: 2011-08-19, 13:26 ]
To jest, tak mi się wydaje, że od około 2 miesięcy prawidłowy adres do korespondencji
P4 Sp. z o.o. Skrytka pocztowa 41, 02-671 Warszawa
nie Komorniki......
Post:19 sie 2011, 13:50
autor: mkowalski
fizykomanka pisze:ale zaakceptują bez pieczątki salonu ?
Tak. Do wypowiedzenia umowy nie jest potrzebna żadna pieczątka salonu. Jedynie Twój podpis.
Post:19 sie 2011, 16:32
autor: fizykomanka
Bardzo DZIEKUJĘ
waeren i mkowalski za duzą pomoc, dzwoniłam na poczte

i za dwa, trzy
dni mam się zgłosic po odbiór bo wruci napewno
Jeszcze raz dziekuje i zycze duzo słonca bo u nas dziś same burze.
pzdr. Magda
Post:19 sie 2011, 18:23
autor: Tajemniczy28
Ja jak w połowie ub.roku wysłałem wypowiedzenie to wysłałem listem na warszawe i komorniki i nawet na fax do nich:) a co tam, potem podpisałem umowę ale już inaczej się rozmawiało
Post:20 sie 2011, 10:47
autor: TomekO
Regulamin Świadczenia Usług par. 16
5. Zarówno Abonent, jak i Operator, są uprawnieni do rozwiązania Umowy z
zachowaniem okresu wypowiedzenia. Okres wypowiedzenia wynosi 30 dni i liczony jest
od pierwszego dnia Okresu Rozliczeniowego następującego po Okresie
Rozliczeniowym, w którym złożono oświadczenie o rozwiązaniu Umowy. Umowy
zawarte na czas określony mogą określać inne zasady ich wcześniejszego
rozwiązywania.
6. Za dzień złożenia wypowiedzenia Umowy przez Abonenta przyjmuje się dzień
doręczenia na adres korespondencyjny OK podany na stronie WWW Operatora
dokumentu zawierającego wypowiedzenie Umowy. Umowa ulega rozwiązaniu z
upływem okresu wypowiedzenia.
7. Wypowiedzenie Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i
powinno zawierać oznaczenie Numeru MSISDN, którego dotyczy Umowa.
Post:22 sie 2011, 14:03
autor: Sel
Tak gwoli ścisłości plus przyjmuje w salonach wypowiedzenie, niechętnie i z głębokim niesmakiem ale przyjmują dają potwierdzenie/ślą faksem do centrali
