Strona 1 z 1

[Play] anulowanie wypowiedzenie umowy

Post:31 lip 2011, 14:33
autor: elysier
witam

mam pytanko czy po tym jak wyślę do centrali Playa pocztą druk wypowiedzenia umowy jest szansa na jego anulowanie ?

Post:31 lip 2011, 15:12
autor: Matyk
Oficjalnie tak powinno być, jednakże dla pewności proponuje odwiedzić salon PLAY i tam dokonać wypowiedzenia umowy :)

Post:31 lip 2011, 15:17
autor: elysier
z tego co rozmawiałem z ludźmi z salonu to samo wypowiedzenie umowy (ewentualnie nie przedłużanie umowy) można zrobić tylko poprzez wysłanie formularza wypowiedzenia umowy Pocztą

ale mi chodzi teraz czy można anulować wysłane takie pismo poprzez salon bądź BOK ?

Post:31 lip 2011, 15:27
autor: michalus
Jak najbardziej powinno być to możliwe,gdyż obie strony obowiązuje okres wypowiedzenia.

Post:31 lip 2011, 16:07
autor: Rezo
elysier pisze:z tego co rozmawiałem z ludźmi z salonu to samo wypowiedzenie umowy (ewentualnie nie przedłużanie umowy) można zrobić tylko poprzez wysłanie formularza wypowiedzenia umowy Pocztą
No tak czyli nic się w tej materii nie zmieniło. Zapytałeś czy zwrócą ci opłatę za list polecony? Salony Play powinny się chyba nazywać salonami zawierania umów - o dziwo taką nowopodpisaną umowę bez problemu wysyłają gdzie trzeba.... U każdego operatora (Plus, Orange, T-Mobile) wypowiedzenie można złożyć w salonie.
Wiadomo czemu kazali tak mówić pracownikom Play - a nóż się klient rozmyśli, a może list na poczcie zaginie, lub przyjdzie z opóźnieniem i umowa nie zostanie rozwiązana...
Zupełnie nie rozumiem polityki Play - skoro mają świetną ofertę, dobrą jakość obsługi to czego się boją? Brak możliwości złożenia wypowiedzenia w salonie nie jest działaniem proklienckim.
p.s. w obecnych warunkach możesz też wysłać wypowiedzenie faksem.

Post:31 lip 2011, 22:18
autor: luccicare
Sam "wypowiadam" umowę z Play od... kwietnia. Nie odpowiada mi wymuszanie zmiany na nowe taryfy (mam abo z czasów dla testerów i jest ona dla mnie lepsza niż nowe oferty) i nie chcę przedłużać umowy, wolę fresh. Od tego czasu w sprawie innych usług byłem w salonie już kilka razy, jednak jakoś lenistwo nie pozwoliło iść na pocztę. Pewnie o to chodzi. Może w końcu się zmuszę :) Też uważam, że nie powinno stanowić to problemu dla salonu. Play nie jest firmą pro kliencką jeśli chodzi o obsługę po sprzedażową, liczy się tylko sprzedaż. Po zniesieniu asymetrii MTR się na tym przejedzie. Cenie nie będą niższe niż u konkurencji, a smród pozostanie.

Post:01 sie 2011, 10:22
autor: Golarz Filip
luccicare pisze:Sam "wypowiadam" umowę z Play od... kwietnia. Nie odpowiada mi wymuszanie zmiany na nowe taryfy (mam abo z czasów dla testerów i jest ona dla mnie lepsza niż nowe oferty) i nie chcę przedłużać umowy, wolę fresh. Od tego czasu w sprawie innych usług byłem w salonie już kilka razy, jednak jakoś lenistwo nie pozwoliło iść na pocztę. Pewnie o to chodzi. Może w końcu się zmuszę :) Też uważam, że nie powinno stanowić to problemu dla salonu. Play nie jest firmą pro kliencką jeśli chodzi o obsługę po sprzedażową, liczy się tylko sprzedaż. Po zniesieniu asymetrii MTR się na tym przejedzie. Cenie nie będą niższe niż u konkurencji, a smród pozostanie.
A z ciekawości,przypomnij jaka to taryfa i jakie opłaty,pakiety i inne usługi na niej posiadasz?
Pamiętam,że plułem sobie w brodę,że nie zgłosiłem się na testera a kumpel z pracy obnosił się z płaskim samsungiem :)

Post:01 sie 2011, 18:19
autor: luccicare
Play Abonament 50 limitowana. 50 PLN abo, pakiet złotówek 70 PLN który mogę wykorzystać na co chcę (również gierki z portalu - przydaje się pod koniec m-ca jak nie wykorzystam pakietu), 1000 minut do play, a więc w sumie "stan darmowy" bo i tak tego 1000 nigdy nie wykorzystałem, do tego darmowa 2 za 1. Nowe abonamenty są fajne ze względu na niższą ceną za min i net, ale za bardzo zakręcone. Wolę mieć pakiet złotówek, a nie jakieś all inclusive coś tam :) Po prostu nie chcą przedłużyć mi abo, więc w końcu (jak się zmuszę...) to pójdę na pocztę i zadowolę się freshem.

Testowanie było fajne, przez 3 m-ce można było nabić co m-ąc do 400 PLN, a ten samsung... w sumie połamałem go dopiero po 2 latach ;)

Post:01 sie 2011, 18:32
autor: Rezo
luccicare pisze:Play Abonament 50 limitowana. 50 PLN abo, pakiet złotówek 70 PLN który mogę wykorzystać na co chcę
a czy przypadkiem po zakończeniu okresu zastrzeżonego, gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony nic się w twojej taryfie nie zmieni? Czy może stracisz ten dodatkowy pakiet kwotowy ? Mój brat miał kiedyś abonament w tej taryfie, ale nie pamiętam co było napisane w regulaminie.

Post:01 sie 2011, 20:38
autor: elysier
p.s. w obecnych warunkach możesz też wysłać wypowiedzenie faksem.


Rezo - a czy mogę "zmobilizować" PH z salonu Playa (w ramach obsługi swojego klienta 8) ) aby przy mnie wysłali ze swojego salonu wypowiedzenie umowy/ formularz nie przedłużania umowy do centrali ?? :>

Post:03 sie 2011, 08:07
autor: DS
W moim przypadku poszło to faksem.

Post:03 sie 2011, 08:44
autor: kovalskybobi
brak możliwości wypowiedzenia umowy poprzez wizytę w salonie jest irytujący, ale wysłałem im wypowiedzenie pocztą zwykłym listem żadnym poleconym, a i tak przyjęli. Po kilkunastu dniach dostałem list z play informujący, że pismo ode mnie do nich dotarło i w ustalonym terminie przełączą z abonamentu na prepaid. W treści wiadomości są słowa: "w przypadku podtrzymania decyzji...", więc można anulować rezygnację.

Post:01 wrz 2011, 09:40
autor: emilo906
Oczywiście, że można anulować rezygnację. Dokonujemy tego poprzez proste zgłoszenie klienta za pośrednictwem BOK, Play24 lub POS-u.
Jeśli chodzi o Play24 to sami możemy zrobić zgłoszenie, iż prosimy o anulowanie rezygnacji dla numeru*********...
Jeśli chcemy anulować rezygnację i przedłużyć umowę po prostu telefonujemy do działu przedłużania umów (BOK) i tam taka rezygnacja jest od ręki anulowana, oraz wprowadzana jest oferta wybrana przez klienta.
Pozdrawiam.

Post:21 mar 2013, 10:15
autor: Szlifiera
Witam! Chciałem zapytać was czy jeśli do końca umowy zostało mi troszeczkę ponad miesiąc, wypowiedziałem już umowę play z przejściem na kartę, aktualnie mam abonament za ~95zł. Czy możliwe jest żebym utargował z nimi ten abonament za 119zł żeby płacić za niego 90-95zł ? Pozdrawiam!

Post:22 mar 2013, 18:08
autor: pioter28
Osobiście rozwiązywałem dwie umowy mix moich rodziców, wysyłając skan pisma e-mailem na adres: [email protected]. Automatycznie otrzymywałem numer zgłoszenia sms-em oraz e-mailem, a także na koncie Play24 była informacja o przyjęciu pisma. W oby przypadkach sprawa została załatwiona pozytywnie wraz z otrzymaniem pocztą pisma zwrotnego od Play o rozwiązaniu umowy i przeniesieniu numeru na kartę.