Strona 1 z 3
PRÓBA przejścia do playa
Post:27 lip 2011, 22:07
autor: exter3
Chcę przenieść numer z t mobile do playa ,wybralem oferte ( 115/95zl=850 min) wybralem telefon ( samsung galaxy S )
i d...a.
Trzeci tydzień czekam na telefon-jest nieosiągalny durne odpowiedzi konsultantów ktorzy malo co wiedzą lub nic nie wiedzą
A mialo byc tak pieknie i nawet rozumiem ,że kupa ludzi idzie do playa
ale do tego trzeba sie przygotowac jakoś.
pozdrawiam
Post:27 lip 2011, 22:13
autor: mkowalski
Słabo opisałeś swój problem. Złożyłeś już zamówienie i czekasz na jego realizację? Czy może SGS jest aktualnie niedostępny w e-shopie i czekasz na kolejną dostawę?
Post:27 lip 2011, 22:18
autor: exter3
Slabo?
Kurna chcę przenieśc numer ,wybralem abonament ,chce telefon SGS ktory jest dosteny w zamowieniu na telefon i czekam 3 /TRZECI TYDZIEN/aby jakis czlowiek odzwonil
-witamy w playu-
a tu co cisza
poco wstawia sie w ofercie telefon ktorego NIE MA
ZEBY LADNIE WYGLADALO?
czy co
Post:27 lip 2011, 23:12
autor: fortel
Toś się bracie rzeczywiście rozpisał,że hej.Chcesz przejść-a kiedy kończy się Twoja umowa z T-Mobile,kiedy się kończy okres rozrachunkowy,kiedy składałeś zamówienie,jak się nazywał konsultant z którym rozmawiałeś,płaciłeś regularnie faktury w T-Mobile?mam zadać jeszcze parę pytań czy wystarczy?...a z resztą,widzę,że jesteś z Gdańska,czy tak trudno podejść na ul.Rajską i zapytać w salonie a nie miotać się na forum?

Post:27 lip 2011, 23:46
autor: exter3
Dobra probuje
Wszystkie te dane sa moim zdaniem nieistotne chodzi mi oto ze umieszczaja w ofercie telefon ktorego
nie mają
a dane umowa konczy sie 14 pazdziernika okres rozliczeniwy 20 pazdzierniaka
Rachunki palce i placze
i poprostu chce Samsunga S
ktory jest w ofercie i pytam o niego od 3 tygodni
Wciskali mi rozne inne ale ja kurna chce ten
BO jest w ofercie
pozdrawiam
Play.
Post:28 lip 2011, 07:49
autor: Baluu
Masz kolego przykład jak sieć Play działa. Fuszerka i tandeta. Oferta ciekawa, ale na tym się kończy. Pozdr.
Post:28 lip 2011, 09:30
autor: mkowalski
exter3 pisze:a dane umowa konczy sie 14 pazdziernika okres rozliczeniwy 20 pazdzierniaka
Piszesz, że od trzech tygodni próbujesz zamówić SGS, ale nie jest to możliwe. Natomiast z dat które podałeś wynika, że
najwcześniej wniosek o przeniesienie możesz złożyć 20 lipca.
Być może tego nie wiedziałeś, ale jeśli w ciągu 90. dni od momentu podpisania umowy numer nie zostanie fizycznie przeniesiony, zostaniesz w Playu z tymczasowym numerem na zawsze.
[ Dodano: 2011-07-28, 09:32 ]
Masz kolego przykład jak sieć Play działa. Fuszerka i tandeta. Oferta ciekawa, ale na tym się kończy. Pozdr.
W T-Mobilu po przeniesieniu numeru przez 2 miesiące (!) nie mogłem samemu aktywować żadnych pakietów ani usług dodatkowych - o wszystko trzeba było dzwonić do Biura Obsługi. Mam przykład jak sieć T-Mobile działa. Fuszerka i tandeta. Oferta ciekawa, ale na tym się kończy.
Post:28 lip 2011, 09:46
autor: Baluu
Nie mogłeś sam aktywować przez IBOA bo nie miałeś włączonego dostępu do SelfCare. Trzeba po prostu poprosić o włączenie i wszystko by działało.
Post:28 lip 2011, 09:58
autor: mkowalski
Nie mogłeś sam aktywować przez IBOA bo nie miałeś włączonego dostępu do SelfCare. Trzeba po prostu poprosić o włączenie i wszystko by działało.
Głupoty gadasz. IBOA normalnie działało, mogłem nawet włączać i wyłączać niepotrzebne usługi typu "Już w zasięgu". Ale jak dochodziło do aktywacji usług obniżających koszty, wyskakiwały błędy.
Post:28 lip 2011, 10:16
autor: Baluu
Fakt, to nieprawidłowość. Ale T-Mobile, Plusowi i Orange pod względem tandetności Play-ty naprawdę daleko.
Post:28 lip 2011, 11:35
autor: Blank
Baluu, chyba sobie jaja robisz. Orange bije Play na głowę w tej konkurencji.
To tyle w tym temacie. [..] Co nie oznacza, że w innych sieciach jest lepiej.
Co do wypowiedzi exter3, to zostawię bez komentarza - są niespójne, zawierają błędy merytoryczne, nie opisują problemu na tyle dokładnie, aby go zrozumieć.
BTW, nie bronię teraz Play, gdyż ostro mi zalazł w ostatnim czasie za skórę, ale nie lubię jak niektórzy piszą głupoty na temat tej sieci. Przez 6 miesięcy było rewelacyjnie. Teraz od niecałego tygodnia jest gorzej. Bilans i tak wychodzi lepiej niż w Plusie, w którym byłem 4 lata, czy Orange, w którym byłem 3 miesiące i nigdy więcej tam nie wrócę.
---
wyciete niepotrzebne epitety... - tho
Post:28 lip 2011, 17:03
autor: exter3
Witam ponownie.
Niezła jatka i bójka się zrobiła dwóch przedstawicieli operatorów
,żeby tak bili się dla dobra klienta a nie dla dobrego imienia firmy.
A sprawa jest tak prosta i oczywista
play umieścił telefon w ofercie którego nie ma i
tyle i koniec
i ja nie jestem wrogiem playa u ktorego SGS -kosztuje 1 zł a w tmobile 950zł(najgorsze oferty w polsce
i kropka)
Dalej chce przejść do playa.
I napisz mi kolego kiedy dostane ten telefon i obaj bedziemy zadowoleni
pozdrawiam
Post:28 lip 2011, 18:08
autor: mkowalski
exter3 pisze:Niezła jatka i bójka się zrobiła dwóch przedstawicieli operatorów

,żeby tak bili się dla dobra klienta a nie dla dobrego imienia firmy.
Niestety nikt z nas nie jest pracownikiem Playa
exter3 pisze:A sprawa jest tak prosta i oczywista
play umieścił telefon w ofercie którego nie ma i tyle i koniec
i ja nie jestem wrogiem playa u ktorego SGS -kosztuje 1 zł a w tmobile 950zł(najgorsze oferty w polsce i kropka)
Jeszcze raz - złożyłeś w e-shopie zamówienie na przeniesienie numeru do nowej oferty?
Masz numer tego zamówienia?
Bo z tego co do tej pory napisałeś nie można niczego wywnioskować - nie wiemy czy w ogóle złożyłeś zamówienie (i masz jego numer).
Post:28 lip 2011, 18:50
autor: exter3
Z nowym operatorem zaczolem rozgladac sie dość wcześnie a to juz po otrzymaniu
radosnych ofert od tmobile.ale reklamy maja wszędzie
Wybralem oferte wybralem telefon i juz przed 20 lipca dowiadywalem sie o sposob przeniesienia numeru.
Już wtedy oferta byla aktualna a telefonu nie bylo
Minelo sporo dni i ja
usiłuję złożyć zamówienie przez internet są tam dwie opcje
-1 podanie numeru i opcji abonamentu i tu nie oddzwaniaja
-2 podanie samego numeru i tu odzwaniaja ale informuja ze telefonu nie ma i niewiadomo kiedy bedzie
-3 napisalem do rzecznika playa narazie odpowiedzi brak
-4 dzwonilem w gdansku do wielu przedstawicieli playa odpowiedz jak wyzej
-5 dzwonili do mnie przedstawiciele playa proponujac inne telefony
ja nie kocham playa czy tmobile raczej SGS:)
Post:28 lip 2011, 19:02
autor: mkowalski
Ale przecież przy składaniu zamówienia w e-shopie podajesz numer który chcesz przenieść, wybierasz taryfę i telefon, a potem
wysyłasz zamówienie. Do czego potrzebujesz, żeby do Ciebie oddzwonili?
Jeśli zamówienie jest poprawnie złożone, to dostajesz maila z potwierdzeniem i czekasz kilka dni na kuriera.
[ Dodano: 2011-07-28, 19:03 ]
exter3 pisze:Wybralem oferte wybralem telefon i juz przed 20 lipca dowiadywalem sie o sposob przeniesienia numeru.
To ja napiszę jeszcze raz. Jeśli ostatni okres rozliczeniowy masz 20 października, to
przed 20 lipca nie mogłeś złożyć żadnego wniosku o przeniesienie. Także te 3 tygodnie o których piszesz nadal nie wiadomo czego dotyczą.
Post:28 lip 2011, 19:08
autor: exter3
to sie nazywa formularz kontaktowy
Pola oznaczone gwiazdką* są obowiązkowe
Cel kontaktu*
Informacja o ofercie/zakup
Proszę wybrać cel kontaktu
Imię*
Nazwisko*
Kod pocztowy*
Miejscowość*
Ulica*
Numer telefonu osoby kontaktowej*
+48
Dodatkowe informacje Tu możesz opisać jaką ofertą jesteś zainteresowany
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez P4 Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Taśmowej 7, 02-677 Warszawa, w celu sprzedaży produktów i usług P4 Sp. z o.o i podmiotów współpracujących z P4 Sp. z o.o. oraz w celu archiwizacji i prowadzenia działań marketingowych podejmowanych przez P4 Sp. z o.o. samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami. Oświadczam, że P4 Sp. z o.o. poinformowała mnie o dobrowolności podania danych i przysługujących mi prawach, w szczególności o prawie dostępu do treści danych i ich poprawiania oraz o możliwości udostępnienia moich danych osobowych podmiotom trzecim współpracującym z P4 Sp. z o.o. Wyrażam zgodę na otrzymywanie od P4 sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Taśmowej 7, 02-677 Warszawa oraz od podmiotów współpracujących z P4 Sp. z o.o. informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Administratorem danych osobowych jest P4 Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Taśmowej 7, 02-677 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celu marketingu i sprzedaży produktów i usług P4 Sp. z o.o oraz podmiotów współpracujących z P4 Sp. z o.o. Podanie danych jest dobrowolne. Administrator umożliwia wgląd do własnych danych osobowych i zapewnia prawo ich poprawiania.
[ Dodano: 2011-07-28, 19:08 ]
ilez mozna o tym pisac
[ Dodano: 2011-07-28, 19:09 ]
i wyslalem to jeszcze raz
milion dwudziesty czwarty
[ Dodano: 2011-07-28, 19:10 ]
wypelniam wysylam i maja mnie w ...
[ Dodano: 2011-07-28, 19:11 ]
Jestem zainteresowany zakupem: Samsung Galaxy S za 1 zł w taryfie Super All Inclusive MAX 115
to sa dodatkowe informacje
[ Dodano: 2011-07-28, 19:12 ]
nie mam juz sily
nie maja na te chwile SGS na skaldzie
[ Dodano: 2011-07-28, 19:26 ]
niewazne jest przed ,po u góry na dole
ważne jest że nie mają czegoś co oferują
Pana administratora proszę o pozwolenie użycia słów w powszechnym odczuciu uważanych za obrazliwe:)
rece opadaja
Post:28 lip 2011, 19:29
autor: mkowalski
exter3 pisze:to sie nazywa formularz kontaktowy
No i teraz wszystko wiadomo!
Nie składałeś zamówienia w e-shopie, tylko prośbę o kontakt.
A więc jeszcze raz. Przeprowadź całą procedurę przez sklep internetowy -
http://sklep.play.pl/ecommerce/ - no ale chwila, tam jest jasno napisane, że SGS jest chwilowo niedostępny.
I dochodzimy do tego, że niepotrzebnie robisz szum - jasno jest w e-shopie napisane, że SGS jest teraz niedostępny.
Post:29 lip 2011, 09:52
autor: exter3
witam
szukam dalej mojego ulubionego telefomu SGS
choc poinformowano mnie ze moze go juz nie byc w ofercie
szkoda
zaczolem wiec szukac u innych operatorow w tym abonamencie o tez nie jest zle
-orange --49 zl
-plus --250zl i tu ericsona arca maja za 350zl
-t mobile -950zl tych to pogielo
szkoda ze w playu nie radza sobie z naplywem klientow co prawda mam znowu czas na przejscie gdyz u innych mozna sie przenosci na m-c przed koncem umowy
ale jak widze play nie da sobie rady
a mnie zaczyna sie podobac ten arc
Post:31 lip 2011, 17:39
autor: BeCkS
Że się wtrącę. Złożenie dyspozycji przeniesienia numeru może odbyć się dużo wcześniej przed zakończeniem umowy u obecnego operatora, ale trzeba liczyć się z poniesieniem kary za zerwanie umowy, proporcjonalnej do pozostałego do końca umowy czasu. Zgadza się?
Np. składasz deklarację przeniesienia umowy. Play wysyła do T-mobile pismo, a T-mobile fakturę z odpowiednią kwotą do zapłaty (abonament + kara umowna).
Post:31 lip 2011, 18:55
autor: mkowalski
BeCkS pisze:Że się wtrącę. Złożenie dyspozycji przeniesienia numeru może odbyć się dużo wcześniej przed zakończeniem umowy u obecnego operatora, ale trzeba liczyć się z poniesieniem kary za zerwanie umowy, proporcjonalnej do pozostałego do końca umowy czasu. Zgadza się?
Np. składasz deklarację przeniesienia umowy. Play wysyła do T-mobile pismo, a T-mobile fakturę z odpowiednią kwotą do zapłaty (abonament + kara umowna).
Tak, zgadza się. Można przenieść numer w trybie natychmiastowym (co wiąże się z zerwaniem umowy u obecnego operatora). Przy przenosinach z pełnomocnictwem operator-biorca załatwia wszelkie formalności. Do klienta końcowego jest przysyłana jedynie faktura z karą umowną i maksymalnie miesięczną kwotą abonamentu.