Strona 1 z 1

[T-Mobile] Pomylone taryfy przy podpisywaniu umowy

Post:22 lip 2011, 12:44
autor: miki12101
Witam
W dniu 15 czerwca br. moja mama przedłużała umowy firmowe i przy okazji ostatniej faktury zwróciłem uwagę, że plany taryfowe zostały przyporządkowane nieprawidłowo. Zatem numer x dostał taryfę rodzina 40 zamiast 60, a numer y na odwrót. Jest to o tyle ważne, że do numeru x miał być wzięty pakiet internetowy z powodu telefonu z androidem, a przez tą pomyłkę pakiet został dany numerowi y któremu nie jest on potrzebny. Tu rodzi się pytanie, da radę to jakoś odmienić? Nadmienię, że obydwa numery są już w sieci 8 lat.

Post:22 lip 2011, 12:59
autor: kerim36
miki12101,

sprawdz w aneksie

a jak jest rzeczywiscie blad to pozostaje napisac prosbe do t-mobile - byc moze rozpatrza pozytywnie przy dobrej argumentacji