Strona 1 z 1

PLAY stan darmowy 69

Post:20 lip 2011, 10:08
autor: intolerance
Witam,
Od 2005 roku jestem użytkownikiem Plus mix i postanowiłem wybrać lepszą ofertę w Play na abonament, jako że umowa w Plusie dobiegła końca. Z racji ze numer w Plusie jest zarejestrowany na mojego tatę postanowiłem kupić nowy starter ( w sieci Era ) i zarejestrować go na siebie. W piątek wysłałem pocztą formularz, który otrzymałem w salonie. Z myślą, że taka rejestracja nie trwa długo postanowiłem złożyć zamówienie w Play. I teraz tak, jest środa, stan zamówienia w Play bez zmian ( sprawdzanie tożsamości ), pisałem do nich maile na [email protected] na które nie raczą odpisać ( zdjęcia dowodu osobistego i umowy o prace przesłałem ). Kolejna sprawa Era, dzwoniłem do nich i okazało się, że jeszcze numeru mi nie zarejestrowali ( mają na to 5 dni roboczych ).
Prosiłbym osoby, które już mają za sobą przenoszenie i rejestrowanie numeru co robić poza uzbrojeniem się w cierpliwość. Koszt rejestracji i przeniesienia jest darmowy?
Ile jeszcze czekania przede mną?
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2011-07-20, 11:11 ]
Witam ponownie,
Właśnie otrzymałem maila od play ze moje zamówienie zostało zrealizowane z tym, że jest coś nie tak.
Ja zamawiałem :
Lista zamówionych produktów:
Lp. Towar Cena jedn. brutto Ilość Wartość Netto Wartość brutto
1. Nokia E52 Navi Srebrna [666242442] 149 1 121,14 149
2. Stan Darmowy 69 + Stan Darmowy - - -

A z tego co wyczytałem z mailu od [email protected] otrzymam:
Lp. Towar Cena jedn. brutto Ilość Wartość netto Wartość brutto
1. Nokia E52 Silver Nav, Play 149 pln 1 121.14 pln 149 pln
2. Stan Darmowy + LongPlay II 69 - - -


Z ciekawości wpisałem w google co to jest ten longplay II i wyszło na to, że tam pakiet złotówek wynosi 69zł a nie jak na stronie przy tym abo 101.50zł i koszt abo to 69zl a nie jak na stronie 59zł. http://www.play.pl/resources/pdf/Cennik ... nowyII.pdf
Kolejna sprawa, że zamówienie złożyłem na stronie internetowej a w mailu od [email protected] wynika, że --- Wiadomość dotyczy zamówienia numer: MP34841977836470 złożonego drogą telefoniczną.
Ktoś mi robi na siłę wodę z mózgu?

Post:20 lip 2011, 15:25
autor: Pawel.s
Znalazles standardowy cennik a umowe podpisujesz z aktualna promocja
Cennik Oferty LongPlay PlanCenowyII
A tu opis promocji z opisanym rabatami, bonusami, tabela z promocyjnymi zlotowkami itd
Regulamin Promocji Stan Darmowy
Regulamin Promocji Stan Darmowy w Sklepie Internetowym

Przeczytaj dokladnie wszystko na spokojnie jak przyjdzie kurier.

Poza tematem masz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 10 dni. Osobiscie zdazylo mi sie korzystac z tej mozliwosci kilka lat temu gdy dostalem telefon bez sluchawki bluetooth ktora zamiawialem przez strone ery. Papiery podpisalem a do podelka nie zajrzalem ;), nastepnego dnia wycieczka do salonu z pismem ktore chyba bylo nawet odrazu zalaczone z papierami przy odbiorze telefonu i umowy.

Post:20 lip 2011, 16:02
autor: intolerance
Dzięki za zainteresowanie.
A tu takiego maila dostałem od play gdy zadałem im kilka pytań odnośnie zamówienia.

Witamy

W takich sprawach prosimy o kontakt pod numer 790-500-500, gdzie konsultanci wyjaśnią wszystkie Pańskie zapytania odnośnie zamówienia.


Pozdrawiamy
Dział Obsługi Zamówień

Jutro sprawdzę BOK w play, choć czytałem złe opinie na ich temat.