Strona 1 z 1

[T] Dzwoniące Biuro Obsługi

Post:19 lip 2011, 10:55
autor: Pullczi
Witam!

Od jakichś 2 tygodni dzwoni do mnie Biuro Obsługi. Przeciętny Kowalski nie widzi problemu. Problem w tym, że jak odbieram połączenie, to automatyczna sekretarka mówi: Witamy w Te Mobajl, proszę czekać na połączenie z konsultatem, po czym połączenie zostaje automatycznie zakończone. Co zrobić z tym fantem? Bo jest to irytujące, gdyż mam takie telefon 6-7 razy dziennie. Proszę o pomoc.

Post:19 lip 2011, 11:14
autor: kerim36
zgoda na przetwaranie danych - NIE

Post:19 lip 2011, 14:36
autor: thonka
Pullczi, norma w wielu sieciach.
komputer losuje Ciebie z bazy abonentow i automatycznie przelacza do pierwszego wolnego konsultanta, a ze konsultant nie mial mozliwosci porozmawiania, to komputer losuje Ciebie w kolo.

mialem tak przez 1-2 tygodnie w zeszlym roku. po prostu jak dzwonilo BOA to nie obieralem, szkoda nerowow. pisalem do BOA to twierdzili, ze u nich jest wyszystko ok.

Post:26 lip 2011, 22:11
autor: marekvel
zadzwoń na BOk i zgłoś problem techniczny, głuche telefony z BOK. Jest to problem, który występuje w systemach ptc.