Strona 1 z 1

Kaucja w T-Mobile

Post:22 cze 2011, 20:49
autor: Adamgl
Mam pytanie brał ktoś z abonament w Erze (T-Mobile) i czy kazali płacić kaucje? bo chciałem dzisiaj podpisać umowę na abonament za 25zł z Nokia C1 i dowiedziałem się że mam zapłacić 700zł kaucji co mnie całkowicie zaskoczyło że przy tak niskim abonamnecie chcą kaucje. Mam też abonamnet w Orange i rozumiem jak bym miał jakieś zaległości w fakturach ale zawsze opłacam je w dniu ich wystawienia. Jako drugi dokument przedtawiłem im fakture z Orange.

Telefon chcę wziąć najtańszy bo mam iPhona 4, myślałem czy nie spróbować jeszcze raz w innym salonie ale to chyba nie ma sensu.

Post:22 cze 2011, 21:01
autor: Marens
Przypadkiem problemem nie jest wiek?
Patrząc się po liście honorowanych dokumentów to nie powinno być problemu.

Post:22 cze 2011, 21:13
autor: Adamgl
Prawdę mówiąc to ja już sam nie wiem, po tym jak Orange dał mi abonament za 60zł (nie dla mnie ale brałem na siebie bo byłem już ich abonentem) bez problemu i to byłem nawet rok młodszy myślałem że T-mobile też nie będzie robić problemu.
Już się zastanawiam kto dokonuje tej weryfikacji do kaucji ktoś w centrali czy ich program?

Post:22 cze 2011, 21:56
autor: Baluu
Postaram Ci się pomoc, tylko odpowiedz proszę na kilka pytań ok?

1) W ilu sieciach w Polsce miałeś numer na abonament ew usługę internetu??
2) W jaki sposób tą umowę rozwiązałeś??
3) Czy rachunki w Orange masz na bieżąco popłacone??

Ps. Idź do salonu T-Mobile [a nie autoryzowanego APS - Dealera] i zapytaj...

Why!!!

Idź na stronę http://www.t-mobile.pl/pl/siec-sprzedaz ... _sprzedazy i znajdź sobie Salon lub sklep. Omijaj punkty autoryzowane.

W S&S otrzymasz odpowiedź dlaczego...

Ps. Proszą Cie o kaucje gdyż gdzieś w systemach widzą "syf". Albo gdzieś zalegałeś, a spłaciłeś ale opinia pozostała. Albo obecnie gdzieś zalegasz...

Widzę, że jestes z Gliwic. Idź do:

Sklep firmowy T-Mobile

Gliwice, 44-100
Ul. Zwycięstwa 45
Godziny otwarcia:
Pn-Pt 9:00-18:00; Sob 9:00-14:00;

Post:22 cze 2011, 21:57
autor: OrangeDlaFirm
zadzwoń na biuro obsługi klienta to wszystkiego się dowiesz, może trafiłeś na jakiegoś donka w salonie.

Pozdr,

Post:22 cze 2011, 22:00
autor: Baluu
W BOA nic nie powiedzą. Odeślą do Salonu/Sklepu.

BOA obsługuje obecnych Klientów a nie potencjalnych.

:P

Post:22 cze 2011, 22:15
autor: Adamgl
Baluu pisze:1) W ilu sieciach w Polsce miałeś numer na abonament ew usługę internetu??
W jednej, w Orange 2 abonamenty jeden Orange Free 19 oraz Orange Free 39,50
Baluu pisze:2) W jaki sposób tą umowę rozwiązałeś??
Obydwie umowy jeszcze trwają
Baluu pisze:3) Czy rachunki w Orange masz na bieżąco popłacone??
Wszystko opłacone, zawsze płacę w pierwszy lub drugi dzień po jej wystaniu
Baluu pisze:Ul. Zwycięstwa 45
Właśnie też myślałem ze drugie podejście zrobię w tym salonie, chociaż teraz byłem w salonie na ul.Lipowej który widzę że też jest firmowym z tą różnicą że ten był w centrum handlowym.
Baluu pisze:Albo gdzieś zalegałeś, a spłaciłeś ale opinia pozostała. Albo obecnie gdzieś zalegasz...
Oprócz Orange nic na mnie jeszcze nie było to jest jedyne za co płace.

Post:22 cze 2011, 22:39
autor: Baluu
Witaj, Jedną informację jestem Ci winien podać.

Sklepy PTC są dzielone na 3 kategorie

Salony i Sklepy - Mają pełne uprawnienia PTC

Sklepy Franczyzowe - Sklep przypomina Sklep Firmowy, ale ma 70 % uprawnień Salonu i Sklepu

Punkt Dealerski - No Comments... :)

Ps. Lipowa 1 to zapewnię Franczyza. Pewności nie mam.

Zadzwoń do 602900000 i zapytaj o salony i sklepy z pominięciem Franczyzy.

I koniecznie napisz co Ci powiedzieli

I idź do jednego z salonu lub sklepu.

Post:22 cze 2011, 22:48
autor: Adamgl
Jedyne co mogę już powiedzieć że ten co podałeś na ul. Zwycięstwa to jest główny salon bo zawsze jak coś poważniejszego to odsyłają do niego, jedyne co teraz zrobię to w piątek albo w poniedziałek pójdę tam i napisze jak to się skończyło :)

Mam jeszcze jedno pytanie tej weryfikacji kto dokonuje komputer czy ktoś siedzi gdzieś i osobiście to sprawdza?

Post:23 cze 2011, 08:55
autor: SACZI
Ja podpisywałem umowę przedstawiając "jedynie" kartę kredytową i dowód osobisty.
Problemów nie było żadnych. Byłem pierwszy raz klientem, mimo, że w erze miałem abonament od dobrych 6 lat (zarejestrowany na inna osobę).
Dodatkowo pojawił sie problem z przeniesieniem numeru - umowa podpisana, a numer nie zwolniony przez Playa.
Obsługa umowę anulowała (ciekawe, jakby to rozegrał Play), a ja podpisałem drugą z nowa aktywacją.

Post:24 cze 2011, 00:08
autor: Orfi
Dziwne. Era żąda spełnienia warunku kaucji zazwyczaj wtedy, gdy już kiedyś było się jej klientem i rozwiązanie umowy przebiegało w sposób problematyczny np. abonent nie spłacił w terminie faktury lub kary umownej albo zwlekał z jej zapłaceniem przez dłuższy czas, ale aktualnie wszystkie należności zostały uiszczone. Druga możliwość to jakaś nieopłacona faktura czy nota odsetkowa u aktualnego operatora ( Orange wystawia nawet takie na kilkanaście groszy, bo przelew zaksięgował się u nich np.jeden dzień po terminie płatności i niekoniecznie jest to z winy abonenta), warto to sprawdzić czy gdzieś przypadkiem nie wystawili takiego dokumentu, bo to właśnie on może być przeszkodą w uzyskaniu nowej aktywacji.

Post:24 cze 2011, 10:34
autor: Adamgl
Orfi pisze:warto to sprawdzić czy gdzieś przypadkiem nie wystawili takiego dokumentu
Nic takiego nie ma najpóźniej zaksięgowana faktura to 5 dni po jej wystawieniu.

Idę dzisiaj jeszcze do innego salonu i zobaczę jak będzie.

-----------------------------------
Niestety drugi raz negatywnie, została nawet wysłana prośba o indywidualną zgodę i dalej że nie. Jedynie dowiedziałem się żeby nie tracić nadziei bo mogłem mieć pecha i trafiłem na takiego weryfikatora oraz że mam próbować aż do skutku, bo problemem tu okazuje sie jest wiek ale to nic nie znaczy bo nawet młodym się udawało.