Play Online 69 - Pytanie o Szczegóły
Post:22 maja 2011, 18:52
Witajcie,
Za 18 dni kończy mi się okres ważności usługi Orange Free na Kartę, który kupiłem na Allegro (z ok. 110 dniowym okresem ważności). W związku z tym zastanawiam się, co dalej robić.
Mam na oku Play Online 69 z umową na 12 miesięcy z modemem E173-U2 i zamówieniem przez internet.
59 zł / mc, 14 GB limitu, prędkość do 2 Mbps, Nocny Transfer za 0 zł, E173U-2 za 1zł, umowa 12 miesięcy.
Niestety, próba dowiedzenia się czegokolwiek o ofercie musi zakończyć się fiaskiem. Za każdym razem gdy kontaktuje się z osobami odpowiedzialnymi za informacje (BOK, Czat z konsultantem) dowiaduje się czegoś innego. Z regulaminów też ciężko się czegoś dowiedzieć.
Z tego powodu postanowiłem poprosić was o pomoc w wyjaśnieniu szczegółów oferty.
1. Opłata aktywacyjna - słyszałem już tyle opinii, że nie jestem pewien która jest prawidłowa. Przypuszczam, że wyniesie ona 9 złotych, ale słyszałem także o 29 i 99 złotych...
2. Papierowa Faktura czy E-Faktura - Według informacji od konsultantów nie ma różnicy czy wybiorę jedną czy drugą, a jednak jeden stwierdził (BOK), iż brak efaktury to droższa aktywacja (99zł) i wyższy abonament (69 zł zamiast 59). Inny (Czat eshop) stwierdził, że przy wyborze efaktury jednorazowo otrzymam 500 MB bonusu (po co mi to
), a zwykłe papierowe przychodzą ze znaczącym opóźnieniem i "oni nie biorą za to odpowiedzialności".
Jak jest naprawdę? Czy wybór zwykłej faktury powoduje jakiekolwiek problemy/zmiany w ofercie?
3. Dokument do podpisania umowy.
Wszyscy z eshopu oraz 2 z 3 osób z boku (telefonicznego) informują o tym, że do podpisania umowy Play Online 69 na 12 miesięcy z modemem E173-U2 za 1zł przez internet potrzebny jest wyłącznie dowód osobisty (i jego kserokopia).
Jedna osoba z BOK twierdzi, że potrzebna jest także legitymacja emeryta/rachunek za media/zaświadczenie o zarobkach lub karta kredytowa.
Podczas składania zamówienia nie ma o tym mowy. Jest tylko informacja "Przed przybyciem kuriera przygotuj dowód osobisty i jeden z dokumentów powyżej". Powyżej ani poniżej tego tekstu nie ma wymienionego żadnego innego dokumentu.
4. Warunki po zakończeniu okresu zastrzeżonego.
Czy warunki po zakończeniu okresu zastrzeżonego zmieniają się? Dwie osoby twierdzą, że nie, a jedna, że tak.
Rodzaj Usługi - W okresie zastrzeżonym - Po zakończeniu
Umowa - na czas określony 12 miesięcy - przekształca się na czas nieokreślony
Abonament - 59 zł - 59 zł | JEDNA OSOBA TWIERDZI ŻE 69 zł
Limit danych - 14 GB - 14 GB | JEDNA OSOBA TWIERDZI ŻE 12 GB
Nocny Transfer - 0 zł - 0 zł | JEDNA OSOBA TWIERDZI ŻE 10 zł
5. Simlock
Podobno w/w modem nie ma simlocka. Ale lepiej się zapytać użytkowników
6. Sesja i jej przerywanie
W Orange jedna sesja potrafi trwać dość długo (nawet godzinę bez aktywności), a korzystając z Play Fresh zawsze miałem problemy w Operze Mini (po kilku minutach zrywało połączenie). Czy jest to problem także w Play Online? Ile trwa sesja?
Wybierając tą ofertę kierowałem się głównie krótkim okresem umowy (12 miesięcy), tanim modemem (1 zł ;P) i dobrą ceną (<5 zł / GB) oraz atrakcyjnymi pakietami dodatkowymi (5GB za 25zł, 10 GB za 40 zł) i bezpłatną usługą Nocny Transfer.. Żadna sieć nie mogła się choćby zbliżyć do oferty Play, choć zastanawiałem się nad Plusem (oferta minimalnie gorsza, ale 2 lata umowy mnie nie interesują. Nie jestem samobójcą).
Z wyborem modemu nie miałem problemu. Kupując usługę zwracam uwagę na USŁUGĘ, a nie telefon czy modem. Po co mi modem HSPA+ skoro "4G" Ready mi całkowicie wystarczy przy limicie 2 Mbps.
Podsumowując, proszę o potwierdzenie czy poniższe jest zgodne z prawdą

Za 18 dni kończy mi się okres ważności usługi Orange Free na Kartę, który kupiłem na Allegro (z ok. 110 dniowym okresem ważności). W związku z tym zastanawiam się, co dalej robić.
Mam na oku Play Online 69 z umową na 12 miesięcy z modemem E173-U2 i zamówieniem przez internet.
59 zł / mc, 14 GB limitu, prędkość do 2 Mbps, Nocny Transfer za 0 zł, E173U-2 za 1zł, umowa 12 miesięcy.
Niestety, próba dowiedzenia się czegokolwiek o ofercie musi zakończyć się fiaskiem. Za każdym razem gdy kontaktuje się z osobami odpowiedzialnymi za informacje (BOK, Czat z konsultantem) dowiaduje się czegoś innego. Z regulaminów też ciężko się czegoś dowiedzieć.
Z tego powodu postanowiłem poprosić was o pomoc w wyjaśnieniu szczegółów oferty.
1. Opłata aktywacyjna - słyszałem już tyle opinii, że nie jestem pewien która jest prawidłowa. Przypuszczam, że wyniesie ona 9 złotych, ale słyszałem także o 29 i 99 złotych...
2. Papierowa Faktura czy E-Faktura - Według informacji od konsultantów nie ma różnicy czy wybiorę jedną czy drugą, a jednak jeden stwierdził (BOK), iż brak efaktury to droższa aktywacja (99zł) i wyższy abonament (69 zł zamiast 59). Inny (Czat eshop) stwierdził, że przy wyborze efaktury jednorazowo otrzymam 500 MB bonusu (po co mi to

Jak jest naprawdę? Czy wybór zwykłej faktury powoduje jakiekolwiek problemy/zmiany w ofercie?
3. Dokument do podpisania umowy.
Wszyscy z eshopu oraz 2 z 3 osób z boku (telefonicznego) informują o tym, że do podpisania umowy Play Online 69 na 12 miesięcy z modemem E173-U2 za 1zł przez internet potrzebny jest wyłącznie dowód osobisty (i jego kserokopia).
Jedna osoba z BOK twierdzi, że potrzebna jest także legitymacja emeryta/rachunek za media/zaświadczenie o zarobkach lub karta kredytowa.
Podczas składania zamówienia nie ma o tym mowy. Jest tylko informacja "Przed przybyciem kuriera przygotuj dowód osobisty i jeden z dokumentów powyżej". Powyżej ani poniżej tego tekstu nie ma wymienionego żadnego innego dokumentu.
4. Warunki po zakończeniu okresu zastrzeżonego.
Czy warunki po zakończeniu okresu zastrzeżonego zmieniają się? Dwie osoby twierdzą, że nie, a jedna, że tak.
Rodzaj Usługi - W okresie zastrzeżonym - Po zakończeniu
Umowa - na czas określony 12 miesięcy - przekształca się na czas nieokreślony
Abonament - 59 zł - 59 zł | JEDNA OSOBA TWIERDZI ŻE 69 zł
Limit danych - 14 GB - 14 GB | JEDNA OSOBA TWIERDZI ŻE 12 GB
Nocny Transfer - 0 zł - 0 zł | JEDNA OSOBA TWIERDZI ŻE 10 zł
5. Simlock
Podobno w/w modem nie ma simlocka. Ale lepiej się zapytać użytkowników

6. Sesja i jej przerywanie
W Orange jedna sesja potrafi trwać dość długo (nawet godzinę bez aktywności), a korzystając z Play Fresh zawsze miałem problemy w Operze Mini (po kilku minutach zrywało połączenie). Czy jest to problem także w Play Online? Ile trwa sesja?
Wybierając tą ofertę kierowałem się głównie krótkim okresem umowy (12 miesięcy), tanim modemem (1 zł ;P) i dobrą ceną (<5 zł / GB) oraz atrakcyjnymi pakietami dodatkowymi (5GB za 25zł, 10 GB za 40 zł) i bezpłatną usługą Nocny Transfer.. Żadna sieć nie mogła się choćby zbliżyć do oferty Play, choć zastanawiałem się nad Plusem (oferta minimalnie gorsza, ale 2 lata umowy mnie nie interesują. Nie jestem samobójcą).
Z wyborem modemu nie miałem problemu. Kupując usługę zwracam uwagę na USŁUGĘ, a nie telefon czy modem. Po co mi modem HSPA+ skoro "4G" Ready mi całkowicie wystarczy przy limicie 2 Mbps.
Podsumowując, proszę o potwierdzenie czy poniższe jest zgodne z prawdą
Będę wdzięczny za odpowiedź nawet na pojedyncze pytaniaDzień Dobry,
Piszę w sprawie Play Online 69 na 12 miesięcy z modemem E173-U2 za 1zł przy zamówieniu przez internet.
1. Ile wynosi koszt aktywacji?
A: 9 złotych, z czego 8 złotych jest zwracane w postaci 300 SMS do wszystkich sieci
2. Czy jest jakaś różnica pomiędzy fakturą papierową,a e-fakturą?
A: Nie, tylko forma odbioru. Przy wyborze e-faktury dostaje pan bonus w postaci jednorazowego pakietu 500 MB. Faktury papierowe przychodzą w późniejszym terminie niż e-faktury, ale z conajmniej tygodniowym terminem płatności.
3. Jaki dokument będę potrzebował do podpisania umowy?
A: Musi Pan przygotować kserokopię dowodu osobistego i oczywiście dowód osobisty do wglądu.
4. Czy po zakończeniu umowy zmieniają się jej warunki, a szczególnie cena, ilość transferu, usługi dodatkowe (np. nocny trasnfer)?
A: Nie, obowiązują wszystkie warunki umowy promocyjnej.
5. Czy modemy zakupywane przez internet mają simlocka?
A: Nie, wszystkie oferowane przez nas modemy i telefony nie posiadają simlocka. Dotyczy to także modemów i telefonów zakupywanych w salonie. Nasza sieć stawia sobie za najwyższy cel najwyższą jakość obsługi klienta i uczciwość. Uważamy iż stosowanie simlocków byłoby nie w porządku wobec naszych użytkowników.
