Strona 1 z 1

Play - nie powiadomił o końcu darmowego pakietu

Post:13 maja 2011, 15:55
autor: adam45648
Na początku umowy z Playem dostałem pakiet darmowych 100 min przez pół roku. Dla pewności zapytałem się czy zostanę powiadomiony o końcu pakietu. Dostałem taką oto odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące powiadomień o kończących się bonusach, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 26 października 2010 roku.

Uprzejmie informuję, iż w momencie wygasania upustów na pakiety dodatkowe znajdujące się na koncie klienta, abonent jest informowany o tym SMS-owo. Jednakże odłączenie samego pakietu musi nastąpić poprzez dyspozycję złożona przez Klienta.

Ufam, iż powyższe wyjaśnienie jest klarowne i satysfakcjonujące.
Przez pierwszy miesiąc miałem jeszcze darmowy pakiet internetowy i powiadomienie przyszło. Teraz niestety zapomnieli sobie.
Mogę czegoś żądać od Playa w takim wypadku, np anulowania opłaty? Co radzicie?

Post:14 maja 2011, 11:32
autor: ppp1ppp
wątpię, że anulują opłatę, zapewne dorzucą jednorazowo kilkanaście minut rekompensaty

Post:14 maja 2011, 11:46
autor: muchakk
Skoro poinformowali Cie w pierwszym miesięcu i tym samym ostatnim (tak zrozumiałem). To dostałeś przecież informacje i następnie została naliczona CI opłata w kolejnym okresie roliczeniowym.

Post:14 maja 2011, 12:37
autor: adam45648
muchakk pisze:Skoro poinformowali Cie w pierwszym miesięcu i tym samym ostatnim (tak zrozumiałem).

W pierwszym miesiącu poinformowali mnie o końcu bezpłatnego pakietu internetowego. A problem w tym, że zapomnieli tego zrobić przy kończącym się pakiecie 100 min.

Jak wyłączę teraz ten pakiet to stracę od razu minuty czy dopiero pod koniec okresu rozliczeniowego?

Post:14 maja 2011, 13:05
autor: muchakk
Pod koniec okresu rozliczeniowego

Post:15 maja 2011, 13:20
autor: Raskus
To nie ich wina,
klient nie ma obowiązku tego wyłączać to operator nie musi systematycznie informować i przypominać o tym żeby wyłaczyć usługę.
Dostałeś wiadomość i już, za co rekompensata?
I jak wyżej.