Strona 1 z 1

[Play] przeniesienie numeru z mBank mobile

Post:04 maja 2011, 14:08
autor: abes99
Witam,
Na początku kwietnia zamówiłem przez internet przeniesienie numeru z mBank mobile do Play (taryfa Firma 55 All Inclusive Max + HTC Desire za 1,23zł). Około połowy kwietnia kurier przywiózł telefon wraz z umową, zabrał dokumenty i od tego czasu cisza. Na papierach jest info, że można sprawdzić stan przenosin na www.status.przejdzdoplay.pl, ale po podaniu tam moich danych wyskakuje błąd, że nie ma takie sprawy w toku. Czekam cały czas na te przenosiny, doładowują w mBanku mały kwotami, ale chciałbym w końcu wiedzieć kiedy nastąpi przeniesienie. Dane powinny się zgadzać, bo numer zarejestrowany jest na firmę, a jakieś 1,5 roku temu był z tymi samymi danymi przenoszony z Ery do mBanku i nie było problemu, zresztą Play chyba powinien w jakiś sposób wcześniej weryfikować możliwość przenosin? Mam nadzieję, że Play nie wywinie jakiegoś numeru i stwierdzi np. że nie może przenieść numeru do swojej sieci i obciąży mnie kosztem telefonu czy coś w tym stylu? Mają jakiś określony czas na przeniesienie numeru? W umowie nie było chyba żadnych konkretnych terminów, bo to prepaid. A może powinienem odpalić sim'a Playowego, bo na razie leży na półce?...

Re: [Play] przeniesienie numeru z mBank mobile

Post:04 maja 2011, 15:23
autor: plustik
abes99 pisze:Witam,
Na początku kwietnia zamówiłem przez internet przeniesienie numeru z mBank mobile do Play (taryfa Firma 55 All Inclusive Max + HTC Desire za 1,23zł). Około połowy kwietnia kurier przywiózł telefon wraz z umową, zabrał dokumenty i od tego czasu cisza. Na papierach jest info, że można sprawdzić stan przenosin na www.status.przejdzdoplay.pl, ale po podaniu tam moich danych wyskakuje błąd, że nie ma takie sprawy w toku. Czekam cały czas na te przenosiny, doładowują w mBanku mały kwotami, ale chciałbym w końcu wiedzieć kiedy nastąpi przeniesienie. Dane powinny się zgadzać, bo numer zarejestrowany jest na firmę, a jakieś 1,5 roku temu był z tymi samymi danymi przenoszony z Ery do mBanku i nie było problemu, zresztą Play chyba powinien w jakiś sposób wcześniej weryfikować możliwość przenosin? Mam nadzieję, że Play nie wywinie jakiegoś numeru i stwierdzi np. że nie może przenieść numeru do swojej sieci i obciąży mnie kosztem telefonu czy coś w tym stylu? Mają jakiś określony czas na przeniesienie numeru? W umowie nie było chyba żadnych konkretnych terminów, bo to prepaid. A może powinienem odpalić sim'a Playowego, bo na razie leży na półce?...
Raczej sima Playa nie ma co uaktywniać narazie bo i tak nie będzie działał. Powinieneś dostac info na ten swoj numer o przenosinach. Jezeli karta z Mbanku przestanie dzialac to wtedy trzeba wlozyc Playa. Ale tu jest coś dziwnego. Dlugo to trwa... Ja bym zadzwonil do Playa, albo udał się do salonu niech to ktoś zweryfikuje dlaczego tak długo trzeba czekać na przenisienie... :|

Post:13 maja 2011, 15:00
autor: abes99
Polazłem dzisiaj do salonu Play i... konsternacja. Jestem dla nich klientem widmo. Nigdzie w systemie nie ma mojej umowy, nie ma mojego wniosku o przeniesienia ani nie ma stworzonego konta pod tymczasowy numer Play, który mi przysłali. Gostek dzwonił bodajże do działu sprzedaży telesales co ma z takim klientem zrobić i tam też mu nic mądrego nie powiedzieli. Twierdził, ze jedyne co może to jeszcze raz stworzyć wniosek o przeniesienia do sieci Play (bez umowy) i jak przeniosą to niech się Play martwi jak powiązać tą umowę. Albo... cieszyć się z telefonu za 1zł :D, bo wg niego to telesales powinno się tym martwić i mnie ścigać. Wg gości z salonu w ogóle wniosek przeniesienia jest nieważny, bo w pozycji: wyrażam zgodę na przerwę świadczenia usług nie dłuższą niż 24 godziny mam wydrukowane NIE, a powinno być TAK. A kolejna sprawa jest taka, że przeglądając teraz dokładniej tą umowę zauważyłem, że adres siedziby firmy jest wpisany taki jak zameldowania (choć przy zamawianiu podawałem inny). Po za tym reszta się wszystko zgadza, a fakturę za telefon przysłali z poprawnym adresem siedziby, zresztą mają komplet moich dokumentów (wpis do ewidencji, nip, regon itd.). Czy Play sprawdza w jakiś sposób wcześniej możliwość przeniesienia numeru czy tak w ciemno przysyłają umowę? Bo skoro tyle to trwało (umowa została przesłana niecałe 2 tygodnie po złożeniu zamówienia), to myślałem że najpierw wszystko gruntownie sprawdzają :-D. I co teraz robić? Dzwonić do nich? Olać?

Post:13 maja 2011, 16:43
autor: Ricki1980
Złóż wniosek o przeniesienie numeru do PF. Jak przejdzie, to masz pewność, że nie ma cię w systemie i raczej wątpliwe, aby znaleźli "zgubiony" telefon. Jeśli chcesz skorzystać z jakichś bonusów dla przenoszących to można numer z PF przenieść do TakTak'a (chyba najłatwiej i najszybciej jest wrócić z Ery) i ponownie do Play dla firm. Osobiście niedawno pomagałem znajomemu przenieść numer z Orange One do Play Fresch i przez nieuwagę przeoczyłem, ze panienka z salonu nie wpisała jego imienia na wniosku rejestracyjnym. Po paru godzinach przyszedł sms, aby uzupełnić dane rejestracyjne, a po północy numer był już w Play. Jak widać cuda się zdarzają.

Post:21 maja 2011, 01:46
autor: abes99
3 dni temu zadzwoniłem do Play, na początku też mnie nie mogli nigdzie znaleźć, w końcu konsultantka dogrzebała się gdzieś do moich papierów (ponoć nie zostały wprowadzone do systemu) i przyjęła zgłoszenie z zapewnieniem, iż ktoś się ze mną skontaktuje i sprawę wyjaśni. I na razie cisza :(. Ile Play ma czasu na rozpatrzenie zgłoszenia? Bo jak tak ma wyglądać dalej, to co raz bardziej się zastanawiam, czy dobrze wybrałem. A może istnieje w tej sytuacji jakiś myk, żeby po prostu umowę rozwiązać? Umowa z pierwszych dni kwietnia, podpisana w połowie kwietnia, a do dzisiaj cisza, nawet tymczasowy przydzielony numer nie loguje się do sieci...

Post:21 maja 2011, 17:59
autor: Psantic
Play ma 30 dni na rozpatrzenie zgłoszenia, w takiej sprawie powinno być szybciej. Skoro nawet karta z nr tymczasowym się nie loguje to do umowy w ogóle w systemie nie ma :)
taka rada na przyszłość- jak chcesz przenosić numer to udaj się do najbliższego salonu i tam załatw wszystko na miejscu a nie baw się z telesales :) Pozdro