[Play] przeniesienie numeru z mBank mobile
Post:04 maja 2011, 14:08
Witam,
Na początku kwietnia zamówiłem przez internet przeniesienie numeru z mBank mobile do Play (taryfa Firma 55 All Inclusive Max + HTC Desire za 1,23zł). Około połowy kwietnia kurier przywiózł telefon wraz z umową, zabrał dokumenty i od tego czasu cisza. Na papierach jest info, że można sprawdzić stan przenosin na www.status.przejdzdoplay.pl, ale po podaniu tam moich danych wyskakuje błąd, że nie ma takie sprawy w toku. Czekam cały czas na te przenosiny, doładowują w mBanku mały kwotami, ale chciałbym w końcu wiedzieć kiedy nastąpi przeniesienie. Dane powinny się zgadzać, bo numer zarejestrowany jest na firmę, a jakieś 1,5 roku temu był z tymi samymi danymi przenoszony z Ery do mBanku i nie było problemu, zresztą Play chyba powinien w jakiś sposób wcześniej weryfikować możliwość przenosin? Mam nadzieję, że Play nie wywinie jakiegoś numeru i stwierdzi np. że nie może przenieść numeru do swojej sieci i obciąży mnie kosztem telefonu czy coś w tym stylu? Mają jakiś określony czas na przeniesienie numeru? W umowie nie było chyba żadnych konkretnych terminów, bo to prepaid. A może powinienem odpalić sim'a Playowego, bo na razie leży na półce?...
Na początku kwietnia zamówiłem przez internet przeniesienie numeru z mBank mobile do Play (taryfa Firma 55 All Inclusive Max + HTC Desire za 1,23zł). Około połowy kwietnia kurier przywiózł telefon wraz z umową, zabrał dokumenty i od tego czasu cisza. Na papierach jest info, że można sprawdzić stan przenosin na www.status.przejdzdoplay.pl, ale po podaniu tam moich danych wyskakuje błąd, że nie ma takie sprawy w toku. Czekam cały czas na te przenosiny, doładowują w mBanku mały kwotami, ale chciałbym w końcu wiedzieć kiedy nastąpi przeniesienie. Dane powinny się zgadzać, bo numer zarejestrowany jest na firmę, a jakieś 1,5 roku temu był z tymi samymi danymi przenoszony z Ery do mBanku i nie było problemu, zresztą Play chyba powinien w jakiś sposób wcześniej weryfikować możliwość przenosin? Mam nadzieję, że Play nie wywinie jakiegoś numeru i stwierdzi np. że nie może przenieść numeru do swojej sieci i obciąży mnie kosztem telefonu czy coś w tym stylu? Mają jakiś określony czas na przeniesienie numeru? W umowie nie było chyba żadnych konkretnych terminów, bo to prepaid. A może powinienem odpalić sim'a Playowego, bo na razie leży na półce?...