[Orange] Karencja przy przenoszeniu nr z firmy na indyw
Post:06 kwie 2011, 07:42
Witajcie,
opiszę po krótce jaka jest "polityka firmy" Orange jak to określił konsultant tejże sieci....
Chcę przenieść numer firmowy na osobe fizyczną. Na numerze tym skończyła sie już umowa więc nie powinno być problemu. Nic bardziej mylnego
Pan konsultant jasno wyjaśnił, że mogę to zrobić na 2 sposoby:
1. cesja za 120 zł, dzięki której osoba fizyczna jeszcze przez 3 miesiące po cesji nie może przejść na taryfy dla indywidualnych, tylko musi mieć taryfę firmową
2. przejście na kartę, po czym już po 3 miesiącach można będzie przejść z karty na taryfę dla indywidualnych
Śmieszne co? Nie dla mnie, zważywszy na miesięczny okres wypowiedzenia i okresy rozliczeniowe i niechęć do pozbycia sie 120 zł mogę skorzystać z planów indywidualnych dopiero we wrzesniu. A najlepsze jest w tym wszystkim to, że przenosząc numer do innej sieci, migracja będzie skuteczna juz w ciągu 24h. Bez żadnych okresów wypowiedzenia i innych wynalazków. Myślałem że takie rzeczy to tylko w Erze...
I tutaj moje pytanie: jak to jest w innych sieciach? Czy to reguła czy to tylko Orange tak dba o klienta?
opiszę po krótce jaka jest "polityka firmy" Orange jak to określił konsultant tejże sieci....
Chcę przenieść numer firmowy na osobe fizyczną. Na numerze tym skończyła sie już umowa więc nie powinno być problemu. Nic bardziej mylnego

1. cesja za 120 zł, dzięki której osoba fizyczna jeszcze przez 3 miesiące po cesji nie może przejść na taryfy dla indywidualnych, tylko musi mieć taryfę firmową
2. przejście na kartę, po czym już po 3 miesiącach można będzie przejść z karty na taryfę dla indywidualnych

Śmieszne co? Nie dla mnie, zważywszy na miesięczny okres wypowiedzenia i okresy rozliczeniowe i niechęć do pozbycia sie 120 zł mogę skorzystać z planów indywidualnych dopiero we wrzesniu. A najlepsze jest w tym wszystkim to, że przenosząc numer do innej sieci, migracja będzie skuteczna juz w ciągu 24h. Bez żadnych okresów wypowiedzenia i innych wynalazków. Myślałem że takie rzeczy to tylko w Erze...
I tutaj moje pytanie: jak to jest w innych sieciach? Czy to reguła czy to tylko Orange tak dba o klienta?