Strona 1 z 1

[Era] problem z internetem

Post:13 mar 2011, 22:32
autor: maczo
mam problem zostałem wprowadzony przez konsultanta przy zakupie telefonu z internetem w powarzny bład internet niemiał blokady limitu nabiłomi powarzną kwote ,piszę odwołania do ery ,a oni niechcą uznac mi reklamacij ,do kogo mam sie z ty udac prosze o podpowiedz

Post:14 mar 2011, 08:15
autor: kerim36
powarzny
jesli z podobnymi BYKAMI byla pisana reklamacja, to przynajmniej mieli troche radochy przy jej rozpatrywaniu


a wracajac do tematu, to konkrety prosze, poniewaz od poniedzialku rano forumowa szklana kula i tarot nie zawsze sa chetne do wspolpracy

Post:14 mar 2011, 11:55
autor: maczo
Jest jakaś instytucja w polsce i oddział w białymstoku na ul,warszawskiej,ale niemam do nich namiaru ,zajmują sie wyjasnianiem nietypowych spraw z operatorami komurkowymi potrzebne mi są namiary

Post:14 mar 2011, 12:05
autor: Pijo
Województwo podlaskie

Delegatura UKE w Białymstoku
Dyrektor: Czesław Śliwoniuk
Adres: 15-062 Białystok, ul. Warszawska 1a
Tel. 85 743 57 45
Fax 85 743 50 53
e-mail: [email protected]

UKE nie zajmuje sie tego typu sprawami (raczej)

Jesli masz umowę jako konsument , nie firma, to trzeba udać się do UOKIK.

Czytając twoj pierwszy post , wróżę , że jesteś na straconej pozycji.

podaj więcej szczegółów(jaka masz usługę -dokładną nazwę, czy to pakiet data przy voice , czy taryfa stricte DATA) to powiemy Tobie czy w ogóle warto zarwać głowę urzędom .

Post:14 mar 2011, 12:06
autor: kerim36
Delegatura UKE w Białymstoku
Dyrektor: Czesław Śliwoniuk

* Adres: 15-062 Białystok, ul. Warszawska 1a
* Tel. 85 743 57 45
* Fax 85 743 50 53
* e-mail: [email protected]


tylko nie bardzo wiem, czego od nich oczekujesz??

Post:14 mar 2011, 12:09
autor: Sig
Maczo, musisz dokładniej opisać problem ,tak jak radził kerim36, bo bez tego nikt nie będzie w stanie Ci pomóc. Nie podałeś chociażby nazwy oferty, co sądziłeś, że wchodzi w jej skład, jaki telefon itd.
Co do instytucji, to może chodziło ci o Federację Konsumentów?
Po szybkim sprawdzeniu na Warszawskiej jest delegatura UKE i to jest dobre miejsce do zgłaszania takich spraw, ale zanim się tam wybierzesz musisz wiedzieć co konkretnie chcesz zgłosić, tak, żeby nie marnować czasu swojego, jak i urzędnika...
Spróbuj rozwinąć temat tutaj, to ktoś obeznany w temacie udzieli ci porady. Wtedy pewniej uderzysz do UKE, ale musisz podać więcej informacji. Ze samym "oszukali mnie" niewiele zdziałasz...
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?pla ... &page=text
Delegatura UKE w Białymstoku
Dyrektor: Czesław Śliwoniuk
Adres: 15-062 Białystok, ul. Warszawska 1a
Tel. 85 743 57 45
Fax 85 743 50 53
e-mail: [email protected]

PS Pilnuj błędów ortograficznych, bo składnia i błędy strasznie psują komfort czytania. Używaj przeglądarki ze sprawdzaniem, choćby Opery.

Edit: Ech, myślimy podobnie :-).
Edi2: Warto przypominieć też co samo UKE podkreśla na swojej stroni:
Uprzejmie przypominamy, że przed wysłaniem skargi do Urzędu Komunikacji Elektronicznej należy wyczerpać drogę postępowania reklamacyjnego z operatorem.
Czyli mówiąc inaczej UKE nie jest pierwszym, a OSTATNIM punktem do którego trzeba się udać. Jak wszystkie pozostałe zawiodą.

Post:14 mar 2011, 13:13
autor: maczo
mam najwyrzszy abonament biznesowy w sieci era gsm w skład niego wchodzi 500M internet ,miałem w tym samym czasie blukonekta zawierajac umowe konsultant wprowadził mnie w bład muwiac ze mogę korzystac z internetu w komurce na takiej samej zasadzie jak w blukonekcie to znaczy ze wykorzystam pakiet i mam blokade ,a nie muszę sie pilnowac ze przekrocze transfer jak to zrobiłem

Post:14 mar 2011, 14:33
autor: Vieslav
mam najwyrzszy abonament biznesowy
I ty nie czytasz co podpisujesz? :shock: Jak twoja firma jeszcze funkcjonuje?
Cały czas wałkowany jest temat: nie ufaj konsultantom! Oni zrobią dosłownie wszystko żeby tylko podpisać umowę i dostać prowizje.

Post:14 mar 2011, 15:08
autor: kerim36
maczo pisze:najwyrzszy
maczo pisze:muwiac
maczo pisze:komurce

ktory dokladnie plan taryfowy - w sensie dokladna nazwa ??

Post:14 mar 2011, 15:16
autor: thonka
kolego maczo, juz dwa razy kasowalem twoje tematy, bo tego co napisales nie dalo sie czytac, a co najwazniejsze nic zrozumiec. opisujesz problem tak pobieznie, ze nic z tego nie wynika.
my nic praktycznie nie wiemy o problemie, po za tym, ze naliczono Tobie wysoki rachunek.

prosze szanuj nasz czas i na spokojnie opisz wszystko od poczatku do konca wraz z niezbednymi danymi takie jak oferta z ktorej korzystasz itp. oraz przynajmniej nie wal takich bledow ortograficznych...

strzelam, ze nie przeczytales umowy i zalacznika dot. paczki blueconnect w telefonie 500 (stare pakiety), w ktorych za wykorzystane dane ponad limit sie doplaca.
Dane naliczane są za każde rozpoczęte 100 kB, oddzielnie za dane wysłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego (IP). Po zakończeniu połączenia lub o godz. 24.00 dane są zaokrąglane w górę, do pełnej jednostki taryfikacyjnej – 100 kB. Po wykorzystaniu pakietu 50 MB lub 500 MB opłata za każde 100 kB wynosi 0,12 zł z VAT, a dane naliczane są za każde rozpoczęte 100 kB, oddzielnie za dane wysłane i odebrane na poziomie protokołu internetowego (IP).
to jest z opisu BC500 dla osob prywatnych, dla abonamentow firmowych tez z pewnoscia cos takiego bylo.

obowiazuje Ciebie to co masz na pismie.
UKE i inne urzedy to ostatnia sciezka, gdy reklamacje nie daly efektu, ale tylko w wypadku, kiedy uwazasz, ze reklamacja powinna zostac uznana. jestem prawie pewien, ze w tym przypadku jestes na straconej pozycji, bo nie przeczytales warunkow obowiazujacej Ciebie umowy co jest o tyle dziwne, ze szczegolnie w obrocie biznesowym powinno sie czytac WSZYSTKO, a nie wierzyc na slowo.