Strona 1 z 1

[PLAY] mega duży rachunek za 4dniowe korzystanie z internetu

Post:23 lut 2011, 22:06
autor: Hubert26
Witam :)

Naliczono mi 480zł za 4 dniowe korzystanie z internetu po wykorzystaniu limitu 2GB.

Może ktoś z Was miał już podobny problem i może mi pomoże....

Mam sony ericsona AINO w sieci PLAY
taryfa: LONG PLAY INTERNET 69
w tym internet o limicie 2 GB.

z internetu korzystam sporadycznie i od ponad roku nie zdarzyło mi się wykorzystać limitu 2GB "aż do teraz...." co jest strasznie dziwne......
Jeśli chce sprawdzić pocztę, wejść na Facebooka, czy inną tego typy stronę podłączam kabelkiem tel. z komputerem i w ten sposób się z nim łączę.

Mój okres rozliczeniowy faktur w PLAY to od 1 do 1 każdego miesiąca.
16.02.2011r. po sprawdzeniu stanu konta, po wciśnięciu na klawiaturze tel *101#
zauważyłem: "Bierzące saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem wynosi 480zł"

Oznacza to że:

W niespełna pół okresu rozliczeniowego wykorzystałem cały limit 2GB [co jest niemożliwe] przy mojej czestotliwości korzystania z internetu...

Ponadto sprawdziłem na PLAY24, że limit został przekroczony już 12.02.2011r. i do 16.02.2011r., czyli w 4 dni zostało naliczone 480zł

Byłem w punkcie PLAY-a i przyjeli reklamację, powiedziano mi, że jeśli chodzi o internet w telefonie [nawet jak go się wykorzystuje jako modem poprzez podłączanie do kompa] po przekroczeniu limitu nalicza się 12gr. za każde rozpoczęte 100kb.

Tylko przy mojej prędkości tego internetu ciężko jest przekroczyć limit a nawet to ciężko jest nabić tyle kasy..... przez sporadyczne korzystanie z internetu.

Ma ktoś z Was kontakt z urzytkownikiem "play for you1" lub "play for you2"
Podobno pomagają w rozwiązywaniu trudnych spraw... taką jest właśnie ta moja.

Z góry dzięki za każdą odpowiedź :)

Pozdrawiam
Hubert

Post:25 lut 2011, 12:07
autor: kerim36
Hubert26,

byly juz podobne przypadki na forum, wiec mozesz ich poszukac

natomiast nie wyklucza to Twojej winy, poniewaz mogles zainstalowac soft, ktory sie laczy co jakis czas i rozlacza (i paczki 100kb juz nie ma, wiec 10 takich polaczen i juz 1mb znikl)

nie mniej zycze powodzenia w dochodzeniu swojej racji

Post:25 lut 2011, 15:57
autor: Marens
Sprawdź, czy przypadkiem nie pobrałeś 400MB w roamingu Plusa.

Post:25 lut 2011, 16:18
autor: bzz
Marens pisze:Sprawdź, czy przypadkiem nie pobrałeś 400MB w roamingu Plusa.
O tym samym pomyślałem, w ofercie LP internet dane z pakietu schodzą tylko w "strefie taniego (ironia) internetu play". Jestem ciekawy rozwiązania problemu.

Post:26 lut 2011, 00:54
autor: ukefake
bzz pisze:w ofercie LP internet dane z pakietu schodzą tylko w "strefie taniego (ironia) internetu play"
jeśli nie zablokowałeś danych w roamingu plusa to telefon mógł pobrać dane poza pakietem. Poza tym, jak zauwazył przedmówca, trzeba sprawdzić czy jakiś program który masz na telu nie zaczął pobierać danych. Niestety czeka cię długa i ciężka przeprawa z bok-iem playa, niezależnie od tego czy masz rację czy nie - tam mają taki standard.

Post:26 lut 2011, 18:00
autor: ciuchcia
przeciez wszyskie te informacje masz dostepne z poziomu strony playmobile - ktore polaczenia byly platne i czy byly wykonane w Play czy w Plusie.

Post:26 lut 2011, 18:14
autor: bledos
Nie wiem dlaczego temat jest w Awariach...
Hubert26 pisze:Ma ktoś z Was kontakt z urzytkownikiem "play for you1" lub "play for you2"
Podobno pomagają w rozwiązywaniu trudnych spraw... taką jest właśnie ta moja.
Dla Ciebie, nie wiem, czy dla nich też taka będzie. Najłatwiej i najszybciej będzie jak napiszesz pw do jednego z nich, tu masz link do profilu play4you2. Powodzenia.

Post:28 lut 2011, 11:48
autor: gregory house1
Może czestę aktualizacje SE tak pobieraja a byłeś w zasiegu romingu plus ? Sprawdz na playmobile, albo wyślij mi PW.