Strona 1 z 1

[PLAY] rezygnacja z e-faktury

Post:14 lut 2011, 11:53
autor: Jedrker
Witam.
Chciałbym uzyskać informacje od znawców z PLAY.
U każdego operatora aby zrezygnować z e-faktury wystarczy kontakt z BOK, w play na stronie internetowej jest informacja, aby zrezygnować z e-faktury należy wysłać wniosek o rezygnację z takowej usługi na ich adres.
Czy nie da rady załatwić tego za pomocą BOK ?
Musi koniecznie być to dyspozycja wysłana pocztą ? :roll:

Post:14 lut 2011, 12:19
autor: Rezo
Mnie kiedyś arogancki konsultant na infolinii przekonywał, że aktywacja e-faktury może nastąpić tylko i wyłącznie poprzez wysłanie druku na ich adres. Całe szczęście okazało się, że mogłem normalnie aktywować usługę w salonie. Czy da się wyłączyć e-fakturę w salonie? Dla zdrowo myślącego człowieka nie powinno to stanowić problemu, ale wiesz - Play myśli czasem "inaczej" ;)

Post:14 lut 2011, 21:11
autor: matig89
Rezo pisze: Czy da się wyłączyć e-fakturę w salonie? Dla zdrowo myślącego człowieka nie powinno to stanowić problemu, ale wiesz - Play myśli czasem "inaczej" ;)
rzeczywiscie Play nie zawsze mysli normalnie :P ale cale szczescie bo inaczej nadal mielibysmy 80 gr za minute :)
niestety jednak w tym wypadku myslenie Play akurat nie ulatwia zycia klientowi :) o ile rzeczywiscie do uruchomienia e-faktury wystarczy w miare ogarniety konsultant w salonie (mozna to bardzo latwo wlaczyc w systemie) o tyle wylaczenie niestety ale wymaga wyslania druczku... przynajmniej na obecna chwile nie udalo mi sie znalezc sposobu na obejscie tego :) takze jesli chcesz sie pozbyc e-faktury grzecznie wypelnij druczek :)

Post:15 lut 2011, 18:38
autor: thonka
matig89 pisze:rzeczywiscie Play nie zawsze mysli normalnie :P ale cale szczescie bo inaczej nadal mielibysmy 80 gr za minute :)
daruj sobie...
w wiekszosci przypadkow idzie zrezygnowac z internetowej faktury przez internet, tylko play w tym wypadku pietrzy problemy tak samo jak z wypowiedzeniami.