Strona 1 z 2
[Orange] wprowadzenie w błąd na infolinii
Post:12 lut 2011, 17:12
autor: krzsos
Mam w tej chwili orange abonament 55 zł. Rok temu w ramach przedłużenia umowy skorzystaliśmy z promocji w ramach której min. rozmowy kosztuje 0.29 zł. Orange jak się zorientowało że ta oferta jest zbyt dobra szybko ją wycofało. Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani żeby mi wcisnąć delfina 59 i te 6000min. Pani oszukała mnie i powiedziała że płacę za min. 0,55 zł . To ja jej mówię że nie i czy ma wgląd w moje konto żeby sobie zobaczyć ile płacę - nie miała i powiedziała że jakiś menager jej to zablokował ??? Dodatkowo według niej w delfinie najpierw wykorzystuje się min. " zaoszczędzone " a potem nowe co też nie jest chyba prawdą . Nie wiem co oni sobie myślą ale tym telefonem mocno nadwyrężyli zaufanie do siebie i mi wciska że ona mi super oferte proponuje nie mając wglądu w moje konto i nie wiedząc jak wykorzystuje abonament.
Post:12 lut 2011, 18:53
autor: pomaranczowy
Jakim cudem przedłużasz już promocję Nowy Orange abonament 55 gdzie było 150 min. do wszystkich i stawka po abonamencie za 29 gr. jak ona obowiązywała w tamtym roku przy opcji z terminalem na co najmniej 2 lata? No chyba, że korzystasz z uprawnienia warunkowego? Konsultant widzi informację o planie taryfowym: Orange abonament. Konsultant, który przedłuża umowę nie widzi, że klient skorzystał z promocji Nowy Orange abonament 55, dlatego konsultantka powiedziała, że była stawka 0,55 gr. ale to już nie jest wina konsultantów, że tego nie widzą.
Post:12 lut 2011, 18:53
autor: ubuntulnx
krzsos pisze:Rok temu w ramach przedłużenia umowy skorzystaliśmy z promocji w ramach której min. rozmowy kosztuje 0.29 zł
Z telefonem to było?
krzsos pisze:Orange jak się zorientowało że ta oferta jest zbyt dobra szybko ją wycofało
Nie to była promocja ograniczona czasowo do lutego bodajże.
krzsos pisze:Dodatkowo według niej w delfinie najpierw wykorzystuje się min. " zaoszczędzone " a potem nowe co też nie jest chyba prawdą .
Faktycznie nieprawda.
Jak znam życie, to jakaś nowa konsultantka, która nawet nie wiedziała, że taka promocja rok temu była.
Post:12 lut 2011, 18:55
autor: pomaranczowy
ubuntulnx pisze:krzsos pisze:Rok temu w ramach przedłużenia umowy skorzystaliśmy z promocji w ramach której min. rozmowy kosztuje 0.29 zł
Z telefonem to było?
krzsos pisze:Orange jak się zorientowało że ta oferta jest zbyt dobra szybko ją wycofało
Nie to była promocja ograniczona czasowo do lutego bodajże.
krzsos pisze:Dodatkowo według niej w delfinie najpierw wykorzystuje się min. " zaoszczędzone " a potem nowe co też nie jest chyba prawdą .
Faktycznie nieprawda.
Jak znam życie, to jakaś nowa konsultantka, która nawet nie wiedziała, że taka promocja rok temu była.
No tak ale czy przypadkiem ta promocja nie była tylko przy opcji terminalem na co najmniej 24 miesiące?
Post:12 lut 2011, 18:57
autor: ubuntulnx
pomaranczowy pisze:No tak ale czy przypadkiem ta promocja nie była tylko przy opcji terminalem na co najmniej 24 miesiące?
Zgadza się, ale tak jak sam napisałeś wchodzi w grę uprawnienie warunkowe.
Post:12 lut 2011, 18:59
autor: pomaranczowy
No tak. To by było chyba jedyne wytłumaczenie

Post:12 lut 2011, 19:23
autor: krzsos
Ja uważam że działanie było celowe żeby zrezygnować z OA 55 ,bo to że mam ten abonament to wiedziała . Nie wiedziała że mam stawkę 0,29 zł. Wmawiała mi że mam taniej po abonamencie za 0,29 . A umowę mam na 30 miesięcy z telefonem . Było nie było, ale to nie powinni tacy ludzie wydzwaniać i w dodatku nie mieć rozeznania co mam i na jakich warunkach .
Post:12 lut 2011, 19:27
autor: ubuntulnx
krzsos pisze:Ja uważam że działanie było celowe żeby zrezygnować z OA 55
Od razu celowe. Konsultant w tym, że Cię przeniesie na 59 nie ma żadnego interesu. W systemie nie jest nigdy zaznaczone, że ma się do czynienia ze Specjalnym Orange Abonament 55, tak że ktoś, kto do Ciebie dzwoni, nie wie, że masz taką promocję.
Post:12 lut 2011, 19:49
autor: krzsos
No dobrze , ale chciała żebym zmienił abonament w trakcie trwania umowy i nie była do tego kompletnie przygotowana .
A będę mógł po skończeniu tej umowy przedłużyć na taką sama ?
Post:12 lut 2011, 19:51
autor: sosen
ubuntulnx pisze:pomaranczowy pisze:No tak ale czy przypadkiem ta promocja nie była tylko przy opcji terminalem na co najmniej 24 miesiące?
Zgadza się, ale tak jak sam napisałeś wchodzi w grę uprawnienie warunkowe.
Gdy ktoś miał umowę na 24 to z uprawnienia warunkowego w tej chwili już nie skorzysta.
Post:12 lut 2011, 19:58
autor: ubuntulnx
sosen pisze:Gdy ktoś miał umowę na 24 to z uprawnienia warunkowego w tej chwili już nie skorzysta.
Kilka postów wyżej jest, że miał 30 miesięcy.
krzsos pisze:No dobrze , ale chciała żebym zmienił abonament w trakcie trwania umowy i nie była do tego kompletnie przygotowana .
Praca konsultanta polega na:
1) pobraniu kontaktu
2) wybraniu numeru
3) przedłużeniu umowy
jeżeli po wykonaniu punktu 1) okaże się, że numer jest/może być uprawniony warunkowo pozostaje opcja migracji na nowe plany.
krzsos pisze:A będę mógł po skończeniu tej umowy przedłużyć na taką sama ?
Na standardowy OA 55 ze 100 minutami i stawką 55gr
Post:12 lut 2011, 20:04
autor: krzsos
No cóż szkoda

, nie będę pisał o wyższości OA nad zwierzakami bo to nie ten temat a po za tym i tak nic nie pomoże . Dzięki za informacje .
Post:12 lut 2011, 20:13
autor: krzsos
kosaz pisze:jak nie bede mogl to papatki pomaranczki ;P bo sie nie kalkuluje
Ja na razie nie będe groził może cos się zmienii , ten plan ze stawka 0,29 ma moja żona a ja mam zwkły OA 55 ze stawka 55 gr. i mam czas do września i tak naprawdę to chodzi mi po głowie " zwykła karcianka " to tak jak OA z tym że bez telefonu .
Post:12 lut 2011, 20:25
autor: kosaz
Wiesz xhodzi mi glownie o to, ze jezdze po europie i tzw starej Rosji i mam git przynajmniej nie mam dodatkowych kosztow jak jade na roamigu co mi sie podoba, mam tel w 4 sieciach, wszystko prywatne nie firmowe, i powiem idea sie najbardziej kalkuluje na polaczenia za graniczne np z tych 55 zl mam ok pol godziny w roaming`u wychodzacych i sie nie martwie a w animalsach juz tego nie ma

chociaz kazdy dopasowuje oferty do swoich potrzeb

Post:12 lut 2011, 20:27
autor: ubuntulnx
krzsos pisze:Ja na razie nie będe groził może cos się zmienii
tu nie chodzi o grożenie, tym nic nie zdziałasz w chwili obecnej. Nie otrzymasz takiej taryfy jak masz przy przedłużaniu teraz i koniec niestety.
Post:12 lut 2011, 20:28
autor: krzsos
Nie sprawdzałem dokładnie ale dla fizycznych to już chyba żadna sieć nie ma pakietów kwotowych tylko te jak mówisz dopasowane

Post:12 lut 2011, 20:35
autor: kosaz
ubuntulnx pisze:krzsos pisze:Ja na razie nie będe groził może cos się zmienii
tu nie chodzi o grożenie, tym nic nie zdziałasz w chwili obecnej. Nie otrzymasz takiej taryfy jak masz przy przedłużaniu teraz i koniec niestety.
krzsos pisze:Nie sprawdzałem dokładnie ale dla fizycznych to już chyba żadna sieć nie ma pakietów kwotowych tylko te jak mówisz dopasowane

wiesz nie o grozby chodzi, lecz o same faky
wlasnie temu mnie idea trzyma z OA55 takim jak Ty posiadasz, że moge zaoszczedzic na roaming`u
choc jak nie bede mogl w kwotowym przdluzyc to papakti pomaranczki, tylko bedzie zal a numer se przeniose wtedy gdzie badz tzn gdzie bedzie taniej na roamigu
Post:12 lut 2011, 20:48
autor: krzsos
A mi chodzi o to że OA jest ( był ) najkorzystniejszy bo go można wykorzystać na co się chce : widerozmowa , roaming, sms specjalny- zwykły internet ....no ale cóż w trosce o nasze dobro i ciągłe bla bla bla mamy zwierzaki .
Post:15 lut 2011, 18:35
autor: thonka
krzsos, chyba troche przesadzasz ze swoimi daleko idacymi analizami telefonow od orange.
zadaniem telemarketera jest po prostu namowic Ciebie na przejscie na aktualnie sprzedawana oferte. widzi jaki masz abonament, zna standardowy cennik, ale z pewnoscia nie szczegoly poszczegolnych promocji.
Post:16 lut 2011, 05:38
autor: krzsos
Niestety ale takie są moje odczucia i nic na to nie poradzę . Bo jeśli dzwonii do mnie osoba która wie mniej niz ja na temat taryfy którą chce mi wcisnąć to jak mam to nazwać ? na pewno nie " wprowadzeniem w błąd na infolinnii " bo ja nigdzie nie dzwoniłem i o nic nie prosiłem . Ta Pani sama do mnie dzwoniła i to 2 razy , a że się interesuję trochę taryfami to wiedziałem jak rozmawiać i o co pytać . Gdyby trafiła na inną osobę mogłaby osiągnąć sukces i wtedy byłby problem i podejrzewam że odkręcić tego by się już nie dało .