Strona 1 z 1

[PLAY] Uruchomienie usług bez mojej wiedzy

Post:02 lut 2011, 11:45
autor: antyfan
Witam
Chciałem się dowiedzieć czy ktoś miał podobne przypadki jak ja. Oto przebieg zdarzeń:
-na fakturze elektronicznej we wrześniu 2010 zobaczyłem, że zostało wyszczególnione poza standardową opłatą abonamentową, że zamówiłem "Poczta Głosowa MMS-em" oraz "Zbieraj Minuty".
- ponieważ nie mam pomroczności jasnej i wiem, że nic takiego nie zamawiałem zadzwoniłem złożyć reklamację. Została przyjęta i rozpatrzona negatywnie, bo usługi ww zostały wg Play aktywowane za pomocą krótkiego kodu w przeciągu 6 minut. Ich wytłumaczenie eliminuje tylko możliwość włamania się na PLAY24 i aktywowanie przez kogoś tych usług dla zabawy.
Machnąłem ręką na stratę 12 pln.
- wczoraj otworzyłem kolejną e-fakturę i znów widzę, że 11/01/2011 została aktywowana usługa "Zbieraj Minuty". Znów zadzwoniłem z reklamacją, operatorka potwierdziła aktywowanie usługi krótkim kodem. Na moje wyrzuty i wyjaśnienia, że powtarza się sytuacja umieściła to w zgłoszeniu.

Czy ktoś miał podobnie? Czy udało się odzyskać kasę?

Podsumowując:
Wychodzi na to że PLAY wyłudza kasę ode mnie, bo jestem na straconej pozycji. W ich systemie jest odnotowane aktywowanie krótkim kodem. Ja w żaden sposób nie mogę udowodnić że nie jestem tzw "wielbłądem" bo do tego to się sprowadza.
Nie mam dowodu, że przez telefon tego nie zrobiłem.
Z tego co wiem, to chyba w przypadku wysłania takiego kodu powinienem odebrać od PLAY wiadomość, że taka a taka usługa została włączona. Ja jednak nic takiego nie otrzymałem. A nawet jeśli bym otrzymał, to PLAY powie, że pewnie oszukuję i to z telefonu wykasowałem.
Zastanawiam się czy wysłać tę sprawę do Rzecznika Konsumentów.

Post:02 lut 2011, 11:59
autor: Abcn
Merytorycznie nie pomogę, ale podzielę się 1 watpliwością -
ta sama usługa [zbiera min.] została uruchomiona 2 razy ?
czy po wrześniu w ubiegłym roku ją wyłączyłeś??

Post:02 lut 2011, 12:15
autor: antyfan
Abcn pisze:Merytorycznie nie pomogę, ale podzielę się 1 watpliwością -
ta sama usługa [zbiera min.] została uruchomiona 2 razy ?
czy po wrześniu w ubiegłym roku ją wyłączyłeś??
Oczywiście jak tylko we wrześniu odkryłem aktywację - to w momencie zgłoszenia reklamacji, poprosiłem o dezaktywację tych 2 usług. Na kolejnej fakturze nie miałem już tych usług.
Jeszcze coś mi przyszło do głowy, bo przeczytałem że właśnie w styczniu abonenci mieli problem z aktywowaniem usług - a dokładnie oczekiwali bardzo długo na ich włączenie. Może ten i mój problem ma wspólne źródło?

Post:02 lut 2011, 12:54
autor: Jedrker
Ja rok temu miałem identycznie !
W abonamencie włączali mi usługi sami, a potem odpisywali na zgłoszenia że sam sobie je włączyłem ... Chyba wiem lepiej czy właczałem jakąś usługę czy nie !
I nikt mi nie będzie wpierał że coś robiłem, jak nie zrobiłem ;/
Dopiero po odwołaniach na odpowiedzi ich uznali mi reklamacje !!
:roll:

Post:02 lut 2011, 15:52
autor: antyfan
Jedrker pisze:Ja rok temu miałem identycznie !
W abonamencie włączali mi usługi sami, a potem odpisywali na zgłoszenia że sam sobie je włączyłem ... Chyba wiem lepiej czy właczałem jakąś usługę czy nie !
I nikt mi nie będzie wpierał że coś robiłem, jak nie zrobiłem ;/
Dopiero po odwołaniach na odpowiedzi ich uznali mi reklamacje !!
:roll:
A pamiętasz co pisałeś w tych odwołaniach i ile ich wysłałeś.

Post:03 lut 2011, 01:26
autor: Jedrker
antyfan pisze:A pamiętasz co pisałeś w tych odwołaniach i ile ich wysłałeś.
Zawsze po każdym odwołaniu uznawali mi reklamację.
Kiedyś już byłem tak znerwicowany problemami z play, i głupim odpisywaniem konsultantów, że napisałem, że ze mnie debila nie zrobią, bo wiem, co i kiedy aktywowałem.
To jedno z delikatnych odwołań :-D i nagle mi odpisali, że po ponownym rozpatrzeniu sprawy faktycznie to ich wina .... pisz odwołania i reklamacje do upadłego :!:
Nie daj się mamić :!:
Ja przez całe 2 lata abonamentu miałem koszmar i problem ze wszystkim ;P
Brakowało mi już nerwów na wszystko co związane z PLAY.
Teraz jestem posiadaczem play fresha, i jeden mały problem i wywalam kartę sim ... nie wystarczy mi że mają najtaniej, ja potrzebuję mieć komfort z posiadania telefonu, a nie oskarżanie mnie o aktywację usług których nie uruchamiałem ...

A i zapomniałem dodać, kiedyś skargę nawet zgłaszałem do UKE !!
jedna sprawę przegrałem, ale dali mi rekompensate, a drugą z nimi wygrałem :!:
Więc co polecam ?
Nie baw się z nimi jak z dzieckiem i walcz o swoje !
do końca