Strona 1 z 1
ERA Pakiet Biznes vs Orange NIDF
Post:06 mar 2006, 11:13
autor: piodik
Witam forumowiczów.
W marcu i kwietniu kończą mi się umowy w Orange. Jako że mam dość serdecznie tego operatora (a w szczególności olewactwa mojego kolejnego doradcy biznesowego) przymierzam się do zmiany operatora na Erę. W Orange mam 34 numery, jestem na taryfach Nowa Idea Dla Firm (paradoksalnie nowe taryfy Orange są gorsze niż NIDF). Jednak "propozycja" Orange dla klienta z ponad 10 letnim stażem i rachunkami ponad 10tys miesiecznie to po prostu kpina.
Od jakiegoś czasu Era ma w ofercie "pakiety biznesowe", które prezentują zupełnie inną filozofię opłat za korzystanie z telefonów. Czy ktoś z Was przetrenował to w praktyce? Wychodzi to korzystniej niż "standardowe" abonamenty?
Na korzyść Ery przemawia jeszcze poziom potraktowania mnie przez doradcę (człowiek z pasją vs zblazowany doradca mr. "nic nie moge") jak i rabaty na pakietach i od faktury oraz fajne telefoniki za fajna kase.
Co o tym myślicie?
Post:06 mar 2006, 15:42
autor: D@rio
Powiem tylko tyle iż moim zdaniem Era zaprezentuje Ci o wiele lepszą ofertę. Na Twoją korzyść przemawia liczba aktywacji oraz miesięczne ARPU. Moim zdaniem przy 34 aktywacjach spokojnie mógłbyś dostać status klienta kluczowego i podpisać z operatorem specjalną umowę o wzajemnej współpracy która określa konkretne warunki między Tobą a firmą świadczą usługi telekomunikacyjne. Wszystko zależy od Twojej negocjacji i podejścia. Próboj

.....jak narazie możesz tylko zyskać.
P.S
Biuro Obsługi Klientów Kluczowych sieci Orange jest pod numerem *456 . Zadzwoń, ostro negocjuj i powiedz że jesteś niezadowolony skoro Twój doradca handlowy Cię olewa (na tabene to u Nich normalne

) ...
Pochwal się jak poszło.
Łączę pozdrowienia życząć powodzenia

Post:06 mar 2006, 21:45
autor: PeGaS
Szczerze powiedziawszy jestem lekko zszokowany tym KKB, przy tylu słuchawkach podejście jednak powinno się zmienić... Również czekam na realcję z tej sytuacji :]
Post:07 mar 2006, 14:39
autor: lookass
zachodzisz do ery lub dzwonisz mowisz ze odchodzisz z innej sieci i chceszz 34 nr dla firmy to Ci dadza taka oferte ze bedziesz pewnie zadowolony w koncu chodzi tu nie o jeden nr :] napewno Ci zaproponuja godna oferte

Post:09 mar 2006, 08:23
autor: piodik
W Erze bylem juz dawno, przedstawiono mi oferte z rabatami i tak dalej. Tylko przestawienie calej firmy z jednego operatora na drugiego nie jest takie hop siup i kosztuje wiele zachodu. A nie jestem pewien czy nie bedzie tu oszczednosci za 5 zlotych; innymi slowy czy nie zamieni stryjek siekierki na kijek.
Post:09 mar 2006, 09:56
autor: PeGaS
Kontaktowałeś się z BOKK w pomarańczy?
Post:09 mar 2006, 10:53
autor: piodik
Tak, moj doradca biznesowy po tygodniu prób kontaktu z nm w koncu odezwał się. Właśnie wałkuję wypowiedzenie umów w orangutanie. Dodatkowy problem to że chcę przejść z kilkoma numerami do Ery. Muszę to najpierw załatwić z doradcą Ery.
Może na tym polu macie jakieś uwagi, porady? Żeby na sam koniec Orenge nie wywineło mi żadnego "numeru"

Post:09 mar 2006, 11:50
autor: Mel
Polecam lekturę
ciekawej historii przechodzenia z Orange do Ery.
Post:09 mar 2006, 12:07
autor: piodik
Bardzo ciekawe. Tylko dlaczego to mnie nie dziwi?
Post:09 mar 2006, 12:24
autor: D@rio
W tej sprawie Orange lubi opoznieniac procesy i formalnosci zwiazane z przeniesieniem numeru.
A tak na marginesie: co Ci powiedział na to wszystko Twój doradca biznesowy z Orange?
Post:09 mar 2006, 12:36
autor: piodik
Nic nie powiedział. Nie był nawet zdziwiony. To wisiało już od dłuższego czasu. Za dużo strzałów było w wykonaniu Idei. Jak na klienta który w Centertelu był jeszcze od czasów 090... to pewne rzeczy nie powinny mieć miejsca. A jednak miały.
Post:09 mar 2006, 13:07
autor: D@rio
Rozumiem. Czyli widzę że wszystko w Centertelu po staremu

Nie dziwi mnie nawet taka postawa firmy. W sumie jedynie jak na Twojego opiekuna biznesowego to bardzo mnie dziwi że nie proponuje Ci żadnych warunków aby zostać. Nie wiem z czego to wynika. Czy z jego lenistwa czy z czegoś innego. Bo przy takiej liczbie aktywacji wierz mi że firmy walczą o klientów oferując im różne upusty (np. 10% z wszelkich abonamentów) czy to specjalne plany taryfowe (gdzie minuta kosztuje np. 53gr.) albo poprosu podpisując umowę o współpracy gdzie np. warunkiem jest robienie wymian aparatów co 12 miesięcy. W sumie tak jak mówiłem, poleciłbym szczerą rozmowę z Nim, później telefon do BOKK ewentualnie pismo do kierownika BOKK Orange (albo kierownik Działu Reklamacji) a skończywszy na wysłaniu opinii do Rzecznika Prasowego Orange. Jeśli to nie pomoże to zacząłbym przenosić numery

Nic na siłe. Płacisz, wymagasz...
Post:09 mar 2006, 16:27
autor: Asowsky
hej hej
odezwij sie do mnie na gg: 6120994, jestem kosultantem w Orange...zastanawie mnie troszke to wszystko. Pozwol mi to sprawdzić bo wydaje mi się że trafiłeś na kogoś z Havo lub GTI

Post:09 mar 2006, 21:04
autor: PeGaS

dobre