Strona 1 z 1

[PLAY] Zmiana regulaminu

Post:29 wrz 2010, 07:07
autor: htrz
PLAY przysłał mi maila o zmianie regulaminu. Czy oznacza to możliwość rezygnacji z umowy bez konsekwencji?

Post:29 wrz 2010, 08:13
autor: kerim36
przeczytaj co napisali, a bedziesz wiedzial - jest tam ladnie napisane

Post:29 wrz 2010, 13:03
autor: ywis
kerim36 pisze:przeczytaj co napisali, a bedziesz wiedzial - jest tam ladnie napisane
Jest ładnie napisane, ale w każdej zmianie Oni tak piszą, a tak naprawdę jak przyjdzie podwyżka stawek VAT po nowym roku, dostaniemy identycznego maila o podobnej treści w końcowej części i wtedy też ludzie będą się zastanawiać, czy oby na pewno im wolno rozwiązać umowy bez konsekwencji.

Post:29 wrz 2010, 17:10
autor: htrz
Oj, wybaczcie. Za bardzo się ucieszyłem potencjalnym szybszym pożegnaniem z PLAY i nawet nie doczytałem do końca :).

Post:29 wrz 2010, 19:42
autor: ywis
htrz, ten regulamin jeszcze nie wnosi zmian odnośnie płatności i podwyższenia VAT, ale jeszcze trochę i taką informację otrzymasz, a wtedy możesz odchodzić i nie mają prawa nic zrobić. Było już sporo o tym w internecie, takie prawo niestety (dla Play).

Post:29 wrz 2010, 20:42
autor: bledos
ywis pisze:Było już sporo o tym w internecie
Oczywiście, nawet LuiN w newsach pisał... że nie będzie można. Co masz na myśli mówiąc takie prawo? Co dokładnie? Pytam, bo podobnie jak LuiN jestem zdania, że zerwać bezkarnie nie będzie można - choć klienta nie powinno interesować, jaki vat odprowadza od usług operator i nie powinien tego ciężaru przenosić na klienta (choć to nieuniknione).

Co do maila ze zmianami, to jedna rzecz mi się nie podoba...
Kod: Zaznacz cały
Warszawa, 1 września 2010r. 	
 
  	

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z ustawą z dnia 29 kwietnia 2010 r. o zmianie ustawy
Prawo telekomunikacyjne, z dniem 1 listopada 2010 r. zmianie ulegnie Regulamin świadczenia
Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów oraz Regulamin świadczenia
Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów. 
Zwróćcie proszę uwagę na datę... Mail dotarł 27.09... Od 1.09 trochę mu się szło...

Post:29 wrz 2010, 21:34
autor: SACZI
htrz pisze:.. Za bardzo się ucieszyłem potencjalnym szybszym pożegnaniem z PLAY...
A dlaczego chcesz odejść z PLaya?
Przeciez maja ofertę bardzo dobrą; przynajmniej jeżeli chodzi o połączenia głosowe.

Post:29 wrz 2010, 22:39
autor: ywis
bledos pisze:Oczywiście, nawet LuiN w newsach pisał... że nie będzie można.
...że nie będzie można, to chyba ktoś w błąd wprowadza. Poczytaj trochę o prawie telekomunikacyjnym, tam wszystko jest wyjaśnione, a że Play ma taktykę straszenia w każdym przypadku gdy zmienia regulamin i wprowadza jakieś zmiany, to ludzie się boją i rezygnują z tej "gry". Osobiście nic do Play nie mam i nawet gdy jest możliwość rozwiązania umowy, to tego nie zrobię, bo póki co żaden z operatorów nie daje lepszych warunków aniżeli właśnie Play i to jeszcze z telefonami z dobrej klasy.

Post:29 wrz 2010, 22:51
autor: bledos
A czy to nie w prawie telekomunikacyjnym zapisano, że nie można rozwiązać umowy bez konsekwencji jeśli zmiany wprowadzane przez operatora wynikają ze zmian w prawie? Choć oczywiście jednym jest zmiana regulaminu wykreślająca klauzule zakazane, a innym zmiana cennika ze względu na vat. Nie wydaje mi się żeby było aż tak "różowo", masowo każdy operator miałby wielu sprytnych klientów... Chyba że wezmą vat na siebie, w końcu w założeniu to podatek neutralny :lol:

Przy okazji - straszenie i bajki o karach za zerwanie mają w swoim menu wszyscy operatorzy - Play nie był na tym polu pierwszy, pamiętam jak Era mnie straszyła, że nie mogę, jak mogłem ;)

Post:29 wrz 2010, 23:58
autor: maniek89
co dokladnie jest w tym regulaminie? Bo jeszcze nic nie dostalem a byl bym sie chcial dowiedziec.

Post:30 wrz 2010, 09:51
autor: blady_zl
maniek89 pisze:co dokladnie jest w tym regulaminie? Bo jeszcze nic nie dostalem a byl bym sie chcial dowiedziec.




Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że w związku z ustawą z dnia 29 kwietnia 2010 r. o zmianie ustawy
Prawo telekomunikacyjne, z dniem 1 listopada 2010 r. zmianie ulegnie Regulamin świadczenia
Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów oraz Regulamin świadczenia
Usług Telekomunikacyjnych dostępu do Internetu przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów.

W stosunku do aktualnie obowiązującego Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów z dnia 6.07.2009 r. („Regulamin”) zmianie ulega
następujące postanowienie:

§ 18 ust. 2 Regulaminu otrzymuje brzmienie:
Operator powiadomi Abonenta o każdej proponowanej zmianie w Regulaminie, z wyprzedzeniem
co najmniej jednego miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie.

W stosunku do aktualnie obowiązującego Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
dostępu do Internetu przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów z dnia 6.07.2010 r. („Regulamin”)
zmianie ulega następujące postanowienie:

§ 18 ust. 2 Regulaminu otrzymuje brzmienie:
Operator powiadomi Abonenta o każdej proponowanej zmianie w Regulaminie, doręczając mu
treść zmian na adres wskazany w Umowie, z wyprzedzeniem co najmniej jednego miesiąca
przed wprowadzeniem tych zmian w życie.

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 60a ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.
Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.), w przypadku braku akceptacji
zmian przedstawionych powyżej przysługuje Państwu prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie
Usług Telekomunikacyjnych („Umowa”) w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Państwa
niniejszego pisma. Jednakże zwracamy uwagę, że proponowane zmiany wynikają bezpośrednio
ze zmiany obowiązujących przepisów prawa i w związku z tym, w razie skorzystania przez Państwa
z prawa do wypowiedzenia Umowy przed upływem czasu określonego, na jaki Umowa została zawarta,
P4 Sp. z o.o. ma prawo dochodzić od Państwa opłaty specjalnej/kary umownej w wysokości
nieprzekraczającej równowartości ulgi przyznanej Państwu, pomniejszonej o proporcjonalną
jej wartość za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia jej rozwiązania.

Post:30 wrz 2010, 15:38
autor: ywis
bledos, jednak masz rację, troszkę się wczytałem i niestety, ale nie będzie możliwości obejść kary jeśli ktoś będzie chciał wcześniej zrezygnować z usług ze względu na podwyżkę VAT. Mnie to osobiście dotyczyło nie będzie.