PLAY - brak faktury
Post:17 wrz 2010, 17:47
Niedawno podpisałem umowę na taryfę Firmowa 50. Okres rozliczeniowy skończył się ostatniego dnia miesiąca, faktura była wystawiona 3.09, a termin płatności jest do dzisiaj. Faktura jednak do tej pory do mnie nie dotarła. Należną kwotę zapłaciłem, żeby nie mieć problemu z usługą.
Czy mogę żądać nowej faktury? Jest niezbędna abym mógł odliczyć VAT.
Obawiam się że zamiast na 'adres korespondencyjny', mogła zostać wysłana na 'adres prowadzenia działalności', gdzie akurat nie bardzo mam możliwość odbioru poczty.
Dziwi mnie do tego fakt, iż przy podpisywaniu umowy nie mogłem po prostu włączyć e-faktury. Pan z salonu stwierdził, że muszę wysłać wniosek pocztą. Wg. mnie to absurdalne...
Czy mogę żądać nowej faktury? Jest niezbędna abym mógł odliczyć VAT.
Obawiam się że zamiast na 'adres korespondencyjny', mogła zostać wysłana na 'adres prowadzenia działalności', gdzie akurat nie bardzo mam możliwość odbioru poczty.
Dziwi mnie do tego fakt, iż przy podpisywaniu umowy nie mogłem po prostu włączyć e-faktury. Pan z salonu stwierdził, że muszę wysłać wniosek pocztą. Wg. mnie to absurdalne...