Strona 1 z 1

PLAY - brak faktury

Post:17 wrz 2010, 17:47
autor: klawoj
Niedawno podpisałem umowę na taryfę Firmowa 50. Okres rozliczeniowy skończył się ostatniego dnia miesiąca, faktura była wystawiona 3.09, a termin płatności jest do dzisiaj. Faktura jednak do tej pory do mnie nie dotarła. Należną kwotę zapłaciłem, żeby nie mieć problemu z usługą.

Czy mogę żądać nowej faktury? Jest niezbędna abym mógł odliczyć VAT.
Obawiam się że zamiast na 'adres korespondencyjny', mogła zostać wysłana na 'adres prowadzenia działalności', gdzie akurat nie bardzo mam możliwość odbioru poczty.

Dziwi mnie do tego fakt, iż przy podpisywaniu umowy nie mogłem po prostu włączyć e-faktury. Pan z salonu stwierdził, że muszę wysłać wniosek pocztą. Wg. mnie to absurdalne...

Post:18 wrz 2010, 09:39
autor: adam45648
Powiem ci ze mam long playa 1 z e-faktura i faktury tez jeszcze nie wystawili na stronie. E-awizo na mailu tez jeszcze nie mam. Moze trzeba poczekac.

Post:18 wrz 2010, 13:14
autor: ciuchcia
nie prosciej zadzwonic na BOK ? wystawia duplikat faktury od reki. Sprawdz, czy przypadkiem nie masz e-faktury - czesto zaznaczaja na umowie nawet sie o to nie pytajac - wtedy faktura jest w formie elektronicznej na Play24 (ale o tym tez dowiesz sie na BOK).

Post:20 wrz 2010, 23:17
autor: bledos
klawoj pisze:Dziwi mnie do tego fakt, iż przy podpisywaniu umowy nie mogłem po prostu włączyć e-faktury. Pan z salonu stwierdził, że muszę wysłać wniosek pocztą. Wg. mnie to absurdalne...
Nie sądzę, żeby to się zmieniło, ale przy podpisywaniu umowy była opcja wyboru e-papierka.
ciuchcia pisze:Sprawdz, czy przypadkiem nie masz e-faktury - czesto zaznaczaja na umowie nawet sie o to nie pytajac - wtedy faktura jest w formie elektronicznej na Play24 (ale o tym tez dowiesz sie na BOK).
Jak widać nie ma. Co do tego, że się nie pytają i włączają, to dwie małe uwagi - muszą mieć adres mailowy i tu powinno paść pytanie ze strony klienta "po co?" jeśli nie raczył nikt wyjaśnić, a jeśli nie padło, to na oświadczeniu weryfikacyjnym bodajże jest wzmianka o zgodzie na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej - z tym że niewiele osób czyta, co im się podsuwa do podpisania...