Strona 1 z 2

Orange oszukuje

Post:21 lut 2006, 22:59
autor: s1mon.ck
Witam.....Jakiś czas temu kupiłem w internecie e-plan z telefonem...
Wszedłem na www.orange.pl.....kliknąłem na kolorowy baner - 6 miesięcy darmowych rozmów - wybrałem usługi podstawowe tj. Wszysci i na wszysto oraz Orange i stacjonarne.
Następnie otwiera sie strona gdzie można podać numer do Usługi wybrane numery.Do dziś widnieje tam informacja (bynajmniej do teraz) o treści "Wybierz z iloma osobami w orange chcesz rozmawiać za darmo, i podaj ich numery.Wybierając opcję 1 wybranego numeru decydujesz się na promocje, w której przez 6 miesiecy nie bedziesz ponosil opłat związanych z tą usługa".
I tak też postąpiłem....wybrałem 1 numer.Nastepnie model aparatu.
No i wszystko w miare szybko sie potoczylo....W momencie kiedy do mojego domu przyjechał kurier dostałem do podpisania umowę....widniało na niej miedzy innymi, ze został mi przedstawiony regulamin i inne dokumenty....Oczywiście nic takiego na oczy nie widziałem, bo wszystko bylo w paczce, ale warunkiem otwarcia umowy paczki jest podpisanie umowy - paradoks!!!
Postanowiłem zadzwonić do BOK-u i zapytac jaka jest aktywna promocja na moim koncie abonenckim...I okazało sie, że nie to - 100% więcej - , a nie promocja w ktorej zakupiłem telefon.Nikt nie byl mi tego w stanie wyjasnic..Poniewaz zakupiłem e-plan, to powiedziano mi , ze mam kontaktować się z internetowym biurem obsłgi...A tam jak sie przekonałem na niewygodne pytania się nie odpowiada.. (jesli wysylam maila z zapytaniem np. odnosnie uslug aktywnych na moim koncie odpowiedz dostake w okolo 12 godzin...a na juz kilka reklamacji odnosnie promocji nikt nie odpowiada!!!
Tak więc zostałem na ten moment przez Orange oszukany!!!!Jak poinformowal mnie konsultant przez pierwszych 6 miesięcy bedzie naliczana normalna opłata za wybrany numer!!!A telefon kupiłem w innej promocji...
Nie mam zamiaru ponosić dodatkowych kosztów tylko dlatego, ze Orange nie potrafi w ciagu kilku tygodni zaktualizować swojej strony internetowej.....Jestem w stanie zaoferowac im krótki kurs Html-a...

w tej chwili musze napisać , że Orange przyznało się w zasadzie do winy....po moich licznych reklamacjacj....rozmowach , mailach i groźbach....wywalczyłem swoje...
A mianowicie 6 miesiecy darmowych rozmow z wybranym numerem...
tylko, ze nadal nabijają ludzi w butelke i nie zaktualizowali strony internetowej...Kupując e-plan zostaję sie informacje o promocji ważnej do początku lutego....
Pozdrawiam

Post:22 lut 2006, 08:27
autor: kallafior
Hmm... no rzeczywiście zachowują się po świńsku. Dlatego ja załatwiam wszystko w salonie, gdzie przed podpisaniem czegokolwiek mam wgląd w dokumenty. A swoją drogą niedawno moja przyjaciółka skorzystała z ProPozycji przez telefon w Orange Twój Mix i podobnie jak u Ciebie s1mon.ck telefon i umowa przyszły kurierem. W jej przypadku umowa i abonament zgadzały się z wcześniejszymi omówieniami lecz telefon jaki przysłali był wadliwy. Był to Samsung X480 i miał uszkodzonego softa. Jak nie każdemu wiadomo przy takiej formie podpisywania umów, klientowi przysługuje 10 dni w trakcie których może odstąpić od zakupu/umowy lub zarządać wymiany na inny model telefonu. Tak też zrobiła. Odesłał telefon kurierem dwa tygodnie temu. Orange zamilkło, pieniędzy i telefonu jak nie było tak nie ma. Dzwoniła kilka razy ale obsługa zachowuje się conajmniej śmiesznie. Żenada. Przykro mi, że muszę pisać to o sieci, na której ja osobiście nigdy, w ciągu 7-mio letniej współpracy, się nie zawiodłem. Pozdrawiam

Post:22 lut 2006, 09:55
autor: s1mon.ck
A no właś nie...teraz juz sam wiem, ze nigdy nie kupie czegos " na umowe" przez internet.
Sklonilo mnie dodatkowe 15 zl miesiecznie na rozmowy i jeszcze 10 miesiecznie na internet miesiecznie...ale teraz nawet niewiem czy cokolwiek dostane....
A co do zerwania umowy najśmieszniejszy jest fakt, że umowe na swiadczenie uslug telekomunikscyjnych mozna zerwac w ciagu 10 dni od zawarcia tejze umowy......ale, warunkiem jest nie wylamanie karty sim z obudowy...To niby jak mam sprawdzic czy wszystko dziala, albo zadzwonic do konsultanta i zapytac jaka mam promocje bez wlozenia Sim do telefonu???chyba listy bede teraz do nich pisał....
Pozdrawiam

Post:22 lut 2006, 10:01
autor: kallafior
No współczuję Ci ale tak na marginesie... pisz normalnie, bo można świra dostać z tym scrolle`em :smt004

I korzystaj z edycji, a nie pisz dwa razy to samo :wink:

Post:22 lut 2006, 10:10
autor: Btk_Tomas
Ja myślę ,że kurier sciemnił że nie mozna paczki otworzyć przed podpisaniem umowy - żebys czasami sie nie rozmyślił i nie kazał mu zabierac z powrotem paczki.
A po drugie ta umowa powinna być zamknięta w paczce razem z regulaminami i telefonem.

Post:22 lut 2006, 10:23
autor: Marcin
Od dawna wiadomo że orange ściemnia.Dlatego przenioslem się do plusa.

Post:22 lut 2006, 10:45
autor: l3p
Lepiej, ze Orange sciemnia niz plus oszukuje na kasie. Niech oddadza mojej mamie ukradzione pieniadze. Wogle to zenada z ta nowa platforma co sie dzialo w ostatnim czasie

Post:22 lut 2006, 11:57
autor: pumba
s1mon.ck nie przejmuj się to nie tylko Orange tak oszukuje kumpel miał identyczną sytuację w Erze przy przedłużaniu umowy. Jak kurier przyjechał to też dostał do podpisania umowę w której było napisane że zapoznał się z regulaminem i wszystkimi dokumentami oraz że się z nimi zgadza ale regulamin i dokumenty był w paczce więc uparł się że jeśli nie zobaczy regulaminu to nie podpisze umowy i kazał kurierowy otworzyć paczkę albo wracać spowrotem, po czym kurier otworzył pakiet i jak się okazało nie dostał tego co wcześniej wywalczył w rozmowie z konsultantami, chodziło o zniżki na abonamencie i telefonie, więc nie odebrał przesyłki i odesłał kuriera spowrotem. Po czym złożył rezygnację z dalszego korzystania z sieci Era i dodatkowo złożył skargę na konsultantów z którymi ustalane było jedno a chcieli mu wcisnąć podstępem coś innego.

Post:22 lut 2006, 12:50
autor: Marcin
No to chyba logiczne .A ty podpisujesz coś czego nie widzisz? :shock:
(darowizna na rzecz pana takiego i takiego :D :-D

Post:22 lut 2006, 19:23
autor: D@rio
ecch, cale Orange. Nie ma co się dziwić jeśli tą firmę tworzą za przeproszeniem same "matoły" ....

Post:23 lut 2006, 20:30
autor: tomiboss2006
oszustwa niema rzadnego

skonczyla sie promocja na darmowy numer przez pol roku, promocje ta zastapilo 100% przez pol roku

proste jak 2+2

Post:24 lut 2006, 00:23
autor: s1mon.ck
czlowieku!!!w internecie nie ma informacji kiedy jaka promocja obowiazuje....a w momencie kiedy kupuje aktywacje przez telefon interesuja mnie informacje ktore sa podane w internecie....Oszustwo jest i to ewidentne...


A nawiasem przed chwila dostalem maila, ze dostane moje darmowe rozmowy przez 6 miesiecy...poniewaz Orange chce abym dobrze ocenial wspolprace...zobaczymy co z tego wyjdzie...

Re: Orange oszukuje

Post:24 lut 2006, 00:32
autor: bigman
s1mon.ck pisze:Postanowiłem zadzwonić do BOK-u i zapytac jaka jest aktywna promocja na moim koncie abonenckim...I okazało sie, że nie to - 100% więcej - , a nie promocja w ktorej zakupiłem telefon.Nikt nie byl mi tego w stanie wyjasnic..Poniewaz zakupiłem e-plan, to powiedziano mi , ze mam kontaktować się z internetowym biurem obsłgi...
Czy dobrze zrozumialem ze kupujac Twoj E-Plan nie przysluguje Ci telefoniczne BOK tylko przez mail na [email protected] ?? Ja posiadam Twoj Plan i moge korzystac z obu form komunikacji.

Post:24 lut 2006, 03:21
autor: Rogal
D@rio pisze:ecch, cale Orange. Nie ma co się dziwić jeśli tą firmę tworzą za przeproszeniem same "matoły" ....
i pewnie jeszcze dużo razy nas zaskoczy :)

Post:24 lut 2006, 08:06
autor: kallafior
bigman pisze:Czy dobrze zrozumialem ze kupujac Twoj E-Plan nie przysluguje Ci telefoniczne BOK tylko przez mail na [email protected] ??
Tak jest bigman :? wszelakie sprawy załatwia się przez internet. Począwszy od płatności i sprawdzania faktur, skończywszy na skargach i pytaniach.

Post:24 lut 2006, 11:45
autor: D@rio
ee tam. Jakieś brednie. Każemu przysługują wszystkie dostępne formy kontaktu. Widać konsultant Ci tak poprostu powiedział żeby Cię spławić bo przecież zawsze lepiej pisać e-mail'e i pisma niż żaleć mu się w słuchawkę ;) ...poprostu widać mu tak do głowy przyszło ale to jest nieprawda.

Post:25 lut 2006, 19:25
autor: s1mon.ck
D@rio pisze:ee tam. Jakieś brednie. Każemu przysługują wszystkie dostępne formy kontaktu. Widać konsultant Ci tak poprostu powiedział żeby Cię spławić bo przecież zawsze lepiej pisać e-mail'e i pisma niż żaleć mu się w słuchawkę ;) ...poprostu widać mu tak do głowy przyszło ale to jest nieprawda.
Oficjalna wersja jest właśnie taka, że kupując e-plan korzysta sie z wszelkiej pomocy przez internet....Sprawdza fakury, włącza i wyłącza usługi oraz zadaje pytanie konsultantom....
Jednak dzwoniąc do BOK-u również można uzyskać potrzebne informacje (jak dotąd nikt mi jeszcze nie odmówił)
A w tej chwili musze napisać , że Orange przyznało się w zasadzie do winy....po moich licznych reklamacjacj....rozmowach , mailach i groźbach....wywalczyłem swoje...
A mianowicie 6 miesiecy darmowych rozmow z wybranym numerem...
tylko, ze nadal nabijają ludzi w butelke i nie zaktualizowali strony internetowej...Kupując e-plan zostaję sie informacje o promocji ważnej do początku lutego....
Pozdrawiam

Post:26 lut 2006, 16:23
autor: poli76
Moj brat jak przedluzyl umowe z Orange tez ma cale pasmo konfliktow...Otoz po 2 latach wspolpracy z Idea mocno go badrowali przez fona , by przedluzyl umowe juz z Orange i ze dostanie za to cos eXtra min+ ten numer darmowy w sieci za free(normalnie za 15zl)Na pierwszej fakturze okazalo sie ze owszem nr jest ale za cale 15zl (nikt w BOk nie widzi notatki na koncie w systemie iz oplata zostala anulowana)malo tego zostal wprowadzony bledny nr i za rozmowy zostal policzony sowice...Fakt reklamacje uznali po 2 miesiacach ale musial prwadzic o to prawdziwa bitwe....jak twierdzi igdy wiecej juz tam nie przedluzy umowy, oni go poprostu oszukali i wciskaja nieprawde...byle tylko go na kase skroic..zalosne

Post:26 lut 2006, 17:44
autor: D@rio
To ja dodam oliwy do ognia i zapraszam TUTAJ => www.0range.pl :)

Post:27 lut 2006, 03:09
autor: bigman
D@rio pisze:To ja dodam oliwy do ognia i zapraszam TUTAJ => www.0range.pl :)
Najglupsze forum jakie widzialem. Stronnicze az do bolu w jedna strone (negatywna). Nie wolno powiedziec dobrego slowa o sieci bo zostaniesz "konsultantem BOK-u". Autorka strony chyba nie potrafi rozszyfrowac pojecia "FORUM", gdyz oznacza ono miejsce na wymiane pogladow a tam tego brakuje (tzn. akceptowane sa tylko poglady jakie to Orange jest be..)

P.s. kallafior oraz s1mon.ck: dzieki za naswietlenie sprawy. Raczej nikomu nie bede polecal E-planu. Lepiej przejsc sie do salonu podpisac umowe.