Strona 1 z 1

[Era] przedłużanie umowy-nowy telefon-problem z dostępnością

Post:24 lip 2010, 00:18
autor: vcppp_p
Cześć,
przedłużam umowę i chcę wziąć HTC Desire. Problemem jest to, że przedłużyć umowę mogę tylko w punkcie obsługi (nie mogę drogą kurierską) - ze względu na to że podpisuję to z pełnomocnictwa - numer jest zarejestrowany na kogoś innego.
Ponieważ telefonu który mnie interesuje nie ma w tej chwili na magazynie, to umowy przedłużyć nie mogę. Stąd pytanie do bardziej doświadczonych/obeznanych - ile może potrwać do momentu pojawienia się tego telefonu w magazynie?
Może mieliście podobne doświadczenia z innymi modelami dawniej?

Pozdrawiam,
V.

Post:24 lip 2010, 11:38
autor: amigo007
Witam ciężko tu cokolwiek powiedzieć, bo wszystko zależy od konkretnego punktu. Najlepiej to zamów telefon który cię interesuje, zostaw swój numer tel. i niech dzwonią jak będzie :-)

Re: [Era] przedłużanie umowy-nowy telefon-problem z dostępno

Post:24 lip 2010, 18:11
autor: st.konsultant
vcppp_p pisze:Cześć,
przedłużam umowę i chcę wziąć HTC Desire. Problemem jest to, że przedłużyć umowę mogę tylko w punkcie obsługi (nie mogę drogą kurierską) - ze względu na to że podpisuję to z pełnomocnictwa - numer jest zarejestrowany na kogoś innego.
Ponieważ telefonu który mnie interesuje nie ma w tej chwili na magazynie, to umowy przedłużyć nie mogę. Stąd pytanie do bardziej doświadczonych/obeznanych - ile może potrwać do momentu pojawienia się tego telefonu w magazynie?
Może mieliście podobne doświadczenia z innymi modelami dawniej?

Pozdrawiam,
V.

Przedłużyć umowę możesz również poprzez kuriera. Jeżeli na koncie jest adnotacja, że Ty możesz podpisać umowę to konsultant przekazuje informację do firmy kurierskiej i po problemie.

Inna sprawa, że w centralnym magazynie HTC też nie ma. Dostawca ma w te chwili jakieś problemy i telefony pojawią się prawdopodobnie ok 8 sierpnia.

Re: [Era] przedłużanie umowy-nowy telefon-problem z dostępno

Post:24 lip 2010, 21:06
autor: vcppp_p
st.konsultant pisze: Przedłużyć umowę możesz również poprzez kuriera. Jeżeli na koncie jest adnotacja, że Ty możesz podpisać umowę to konsultant przekazuje informację do firmy kurierskiej i po problemie.
Owszem, adnotacja widnieje w systemie, i - niestety - w BOA konsultant powiedzial ze w przypadku przedluzania "z upowaznienia" nie ma mozliwosci wybrania drogi kurierskiej - dokumenty musza zostac podpisane w punkcie Ery.

W takiej sytuacji pozostaje czekac ... :(

Post:26 lip 2010, 15:27
autor: boczi
Witam,
właśnie przeczytałem newsa na temat zmiany ekranów w HTC Desire - i to jest powodem opóźnienia.
Niestety nic nie wiadomo na temat, kiedy mogą być dostępne z SuperLCD.
Czy ma ktoś numer do HTC na Polskę?

Post:26 lip 2010, 17:47
autor: vcppp_p
Też właśnie czytałem tego newsa i ciekawi mnie czy jeszcze uda mi się załapać na jakiś AMOLED czy będę czekał (pewnie dłuuuugo) aż wejdą na SLCD...