[Era] Oczekiwanie na aktywację a rozwiązanie umowy
Post:14 lip 2010, 10:21
Witam!
Zamówiłem w sklepie internetowym Ery telefon Samsung Monte w abonamencie 50zł dnia 08.07. Paczkę dostałem w poniedziałek 12.07, niestety bez żadnej informacji jak aktywować numer (nie miałem pojęcia że to w ogóle trzeba dzwonić gdzieś aby to zrobić). Zadzwoniłem wczoraj (13.07) do BOK i pan po podaniu haseł itd powiedział że ręcznie aktywuje numer i w ciągu 24 godzin będzie aktywny. Niestety nie jest aktywny do tej pory ;/ Ile można na to czekać? Coraz bardziej myślę nad rozwiązaniem umowy. Do kiedy mogę ją rozwiązać bez żadnych konsekwencji? 10 dni od złożenia zamówienia czy otrzymania przesyłki i czy musze podawać powód? Jak to zrobić, kwitkiem który dostałem razem z zamówieniem (formularz oświadczenia odstąpienia od umowy? Telefon który dostałem z umową jest w stanie prawie jak z pudełka (tylko oryginalne nalepki ochronne trochę poodchodziły), odsyłam go razem z rezygnacją czy wpierw rezygnację?
A i jeszcze czy Era i Play pakiety na internet rozliczają jako dodatkowy koszt w abonamencie czy wliczają a płacony abonament?
Zamówiłem w sklepie internetowym Ery telefon Samsung Monte w abonamencie 50zł dnia 08.07. Paczkę dostałem w poniedziałek 12.07, niestety bez żadnej informacji jak aktywować numer (nie miałem pojęcia że to w ogóle trzeba dzwonić gdzieś aby to zrobić). Zadzwoniłem wczoraj (13.07) do BOK i pan po podaniu haseł itd powiedział że ręcznie aktywuje numer i w ciągu 24 godzin będzie aktywny. Niestety nie jest aktywny do tej pory ;/ Ile można na to czekać? Coraz bardziej myślę nad rozwiązaniem umowy. Do kiedy mogę ją rozwiązać bez żadnych konsekwencji? 10 dni od złożenia zamówienia czy otrzymania przesyłki i czy musze podawać powód? Jak to zrobić, kwitkiem który dostałem razem z zamówieniem (formularz oświadczenia odstąpienia od umowy? Telefon który dostałem z umową jest w stanie prawie jak z pudełka (tylko oryginalne nalepki ochronne trochę poodchodziły), odsyłam go razem z rezygnacją czy wpierw rezygnację?
A i jeszcze czy Era i Play pakiety na internet rozliczają jako dodatkowy koszt w abonamencie czy wliczają a płacony abonament?