Strona 1 z 1

[Era] Oczekiwanie na aktywację a rozwiązanie umowy

Post:14 lip 2010, 10:21
autor: Mangekyo
Witam!
Zamówiłem w sklepie internetowym Ery telefon Samsung Monte w abonamencie 50zł dnia 08.07. Paczkę dostałem w poniedziałek 12.07, niestety bez żadnej informacji jak aktywować numer (nie miałem pojęcia że to w ogóle trzeba dzwonić gdzieś aby to zrobić). Zadzwoniłem wczoraj (13.07) do BOK i pan po podaniu haseł itd powiedział że ręcznie aktywuje numer i w ciągu 24 godzin będzie aktywny. Niestety nie jest aktywny do tej pory ;/ Ile można na to czekać? Coraz bardziej myślę nad rozwiązaniem umowy. Do kiedy mogę ją rozwiązać bez żadnych konsekwencji? 10 dni od złożenia zamówienia czy otrzymania przesyłki i czy musze podawać powód? Jak to zrobić, kwitkiem który dostałem razem z zamówieniem (formularz oświadczenia odstąpienia od umowy? Telefon który dostałem z umową jest w stanie prawie jak z pudełka (tylko oryginalne nalepki ochronne trochę poodchodziły), odsyłam go razem z rezygnacją czy wpierw rezygnację?
A i jeszcze czy Era i Play pakiety na internet rozliczają jako dodatkowy koszt w abonamencie czy wliczają a płacony abonament?

Post:14 lip 2010, 10:34
autor: Orfi
Era ma 7 dni na aktywację karty SIM, więc póki co ten standard nie został naruszony a skoro konsultant odpowiedział, że aktywacja odbędzie się w ciągu 24 godzin, to może stać się to dzisiaj. Sprawdzaj kartę SIM przelogowując telefon co jakiś czas, bo być może już jest aktywna. Standardowo Era i Play połączenia z internetem rozliczają poza abonamentem. Zresztą tylko Orange rozliczał to z kwoty abonamentu w Orange Abonament a Plus w taryfach biznesowych Plus Elastyczna.

Post:14 lip 2010, 10:50
autor: nemo2009
Mangekyo pisze:Telefon który dostałem z umową jest w stanie prawie jak z pudełka (tylko oryginalne nalepki ochronne trochę poodchodziły),
Telefon jest już używany i nie masz prawa zwrotu.

Post:14 lip 2010, 14:49
autor: kerim36
Mangekyo,

poczekaj jeszcze do wieczora
telefon oczywiscie co jakis czas wylaczaj i wlaczaj ponownie i zobacz czy juz sie loguje do sieci

.

Post:14 lip 2010, 18:25
autor: Baluu
Skoro konsultant HL powiedział że aktywuje numer to oznacza że go aktywuje.

Proszę pamiętać o tym że należy prze-logować telefon - Wyłączyć i włączyć.

Jeśli to nie pomoże, to proszę zadzwonić ponownie do BOA i poprosić o aktywacje nowej karty zakupionej w telesklepie.