Strona 1 z 1

[Plusonline, Ebok] brak pliku rachunek szczegółowy

Post:11 lip 2010, 09:11
autor: kosaz
Witam!!
nie wiem czy post umieszczam w dobrym dziale jesli nie to prosze o przeniesienie
mam taki problem w Plusonline i eboku obie strony się ładuja widnieje plik do pobrania faktura a nie ma pdf'a dotyczacego połączeń szczegółowych dodam że mam włączone

Poziomy szczegółowości rachunku:

Rachunek skrócony
Wszystkie połączenia (Obecnie aktywny)

nie wiem co zrobic niedawno w maju zmienialem okres rozliczeniowy i od tej pory są jakies roznego rodzaju cyrki się dzieją a to faktura korygują a to brak pdf'a rachunku szczegółowego wczesniej było ok
pomozcie co mam zrobic gdzie sie udac lub gdzie napisac

z góry dzięki i pozdro

Post:14 lip 2010, 16:59
autor: Orfi
Powinieneś zgłosić to do DOK Plusa na 2601 telefonicznie i poprosić konsultanta o usunięcie usterki albo w formie reklamacji na niepoprawne działanie usługi, co też możesz zrobić za jego pośrednictwem. Drogą e-mail też możesz, ale moim zdaniem jest to trochę mniej pewne, bo trzeba się liczyć z dłuższym czasem odpowiedzi ( przynajmniej mi się tak kiedyś zdarzyło).Skoro masz zapis, że jest tylko rachunek skrócony, to taką wersję otrzymujesz ( pewnie ktoś tego nie dopatrzył przy przedłużeniu umowy).