Strona 1 z 1

[era] cesja

Post:26 cze 2010, 13:52
autor: lena77
Witam serdecznie!

Chciałabym się dowiedzieć o sposób dokonania cesji numeru w Erze na inną osobą.

Niedługo kończy mi się umowa i będę dokonywać przedłużenia. Chciałabym jednak przepisać jeden z numerów na inną osobę. Kiedy mam to zrobić? Przed przedłużeniem umowy, wraz z nim, czy już po przedłużeniu umowy abonamentowej?

Będę wdzięczna za jakąś podpowiedź. :D

Post:26 cze 2010, 17:46
autor: thonka
kiedys jezeli zrobilo sie cesje przed przedluzeniem, to nowy abonent mial czas karencji na bodaj 3 miesiace. nie bylo przez ten czas mozliwosci przedluzenia umowy. czy jest tak dalej nie wiem, musi sie wypowiedziec ktos zaznajomiony z obecnymi procedurami.

operacja taka to koszt 61zl (zarowno w nowej erze jak i w taryfach rodzinnych). czasem przy odpowiednim uzasadnieniu da sie wywalczyc rabat do 1zl, ale trzeba to odpowiednio umotywowac.

a jak to sie odbywa jest dokladnie opisane na stronie.
http://faq.era.pl/app/answers/detail/a_id/23

Post:27 cze 2010, 13:14
autor: AmaK
Nie wiem jak to ma się w przypadku klienta indywidualnego, ale sam to niedawno przerabiałem. Cesja FIRMA -> FIRMA.

Koszt cesji 1zł, do tego zmiana numeru za 1zł. U mnie okres karencji wynosił pół roku i sam konsultant doradził żeby dokonać cesji po przedłużeniu umowy.

Pozdrawiam

Post:27 cze 2010, 18:16
autor: st.konsultant
Nic się nie zmieniło. Przy cesji należy pamiętać, że podstawowym warunkiem są opłacone wszystkie faktury, łącznie z bieżącą (mimo, że termin płatności nie minął) i pieniądze muszą być zaksięgowane. Druga sprawa, przy cesji przepadają punkty Era Premia.

Post:28 cze 2010, 19:02
autor: tarak
zaznaczam że nie wiem czy tak jest i prosiłbym o potwierdzenie bądź wyprowadzenie z błędu, ale czy nie jest tak, że po dokonaniu cesji nowy abonent traci dodatkowo przyznane bonusy typu 50MB za 5zł albo 200min do wybranej osoby za 5zł?

Post:28 cze 2010, 22:11
autor: st.konsultant
tarak pisze:zaznaczam że nie wiem czy tak jest i prosiłbym o potwierdzenie bądź wyprowadzenie z błędu, ale czy nie jest tak, że po dokonaniu cesji nowy abonent traci dodatkowo przyznane bonusy typu 50MB za 5zł albo 200min do wybranej osoby za 5zł?


Nie powinny upusty zniknąć, ale sprawdź w regulaminie swojej umowy, bo np z tego co pamiętam, przy obecnych taryfach po cesji znika np upust na sieć rodzinną.