Strona 1 z 1

Przeniesienie numeru / zmiana operatora - przypadek dziwny

Post:01 cze 2010, 23:56
autor: brx
Jestem abonentem sieci ERA biznes. Umowa się skończyła. analiza połączeń zrobiona i jest kilka opcji do wyboru. Na początek operator macierzysty ERA. I pojawia się coś dziwnego.

Oferta dla stałych klientów jest gorsza niż dla nowych. Hm... (ceny telefonów nie uwzględniają pewnych parametrów przy takim samym abonamencie, za telefon trzeba zapłacić 200 PLN więcej jeśli jest się stałym klientem. Normalne to nie jest ale cóż.
Czy można zatem zmienić operatora na innego ale na jakimś pre-paidzie na miesiąc a potem przejść do ERY jako nowy klient? (wszystko z zachowaniem numeru?)

Pozdrawiam.

Post:02 cze 2010, 07:20
autor: ciuchcia
Alez oczywiscie ze mozna. Dowiedz sie tylko czy era nie traktuje takiego Klienta jako starego (raczej nie, ale dowiedziec sie warto). Ewentualnie moze nie musisz wybierac promocji przedluzeniowej, tylko wziac dla nowych Klientow ... tez mozna by sie dowiedziec w salonie/infolinii/ u doradcy

Post:02 cze 2010, 07:21
autor: kerim36
witaj

spokojnie mozesz zlozyc wniosek o przeniesienie do play fresh - przeniesienie nastapi po uplywie plnego kresu rozliczeniowego (wiec pelny miesiac i kilka dni). w jeden dzien zostaniesz przeniesiony do playa i w ten sam dzien mozesz spowrotem wrocic do ery, co powinno sie udac nastepnego dnia od przenosin do playa.

Post:02 cze 2010, 10:09
autor: brx
Skorzystać z promocji dla nowych klientów nie można.

No cóż... to że stałych klientów nie traktuje się lepiej niż nowych to mogę zrozumieć,
ale że traktuje się gorzej to już nie najlepiej świadczy o samej firmie o dziale sprzedaży i utrzymania.
Może czas na zmianę.

Post:02 cze 2010, 10:18
autor: elkanguro
Skoro analiza połączeń zrobiona, to proponuję teraz kolejny krok, czyli analizę ofert pozostałych operatorów.

Post:02 cze 2010, 11:01
autor: PLAY
elkanguro pisze:to proponuję teraz kolejny krok, czyli analizę ofert pozostałych operatorów.
Ja proponuje również sprawdzić zasięg w danym miejscu w którym korzystamy najczęściej.

Post:02 cze 2010, 11:20
autor: Corsini
A nie ma możliwości migracji na nową ofertę (w domyśle taką jaka jest dla nowych klientów)? Jeżeli jest to plan utworzony kilka lat temu to nie powinno być zdziwieniem że nowe są atrakcyjniejsze. Nie znam się na aktualnych ofertach Ery, ale przy aneksie migracja do nowego, aktualnie oferowanego planu to podstawowa oferta powinna być.

Post:02 cze 2010, 14:53
autor: brx
W teorii można ale w praktyce suma promocji jakie może wziąć nowy klient daje więcej niż dla istniejących klientów.
Cena aparatu liczona jest od sumy jaką płacisz co miesiąc na konto operatora im więcej płacisz tym tańszy telefon.
Problem tutaj polega na tym iż ta suma liczona jest inaczej dla istniejących klientów.
Inaczej - czytaj Gorzej. Tak więc istniejący klient aparaty kupuje drożej.
Pomijam iż oficjalne odczucie społeczne jest przeciwne. Jak widać w praniu nie dość że nie jest taniej ani nawet tak samo, to jest nawet drożej.

No cóż...

Post:02 cze 2010, 14:59
autor: natalia.natalia
Corsini pisze:A nie ma możliwości migracji na nową ofertę (w domyśle taką jaka jest dla nowych klientów
W takim przypadku trzeba wypowiedzieć umowę i przejść do Tak Taka. Po 3 miesiącach bycia w TT można ponownie podpisać abonament.

Post:02 cze 2010, 18:47
autor: osachorzow
natalia.natalia, czemu ma czekać aż 3 miesiące z przejściem z TT do abo? Odkąd pamiętam można było od razu, ale jeśli było to do 3 miesięcy to była opłata za przyłączenie do sieci, a jeśli dłużej to nie. Od kilku(nastu?) miesięcy opłaty za przyłączenie do sieci (którą płaci każdy nowy) nie ma, a jedynie 1zł za przeniesienie.

Tak więc od dłuższego czasu bardziej opłaca się przyjść do taktaka i od razu (po wykonaniu 1 połączenia_ przejść na abo a nie przenosić od razu do abonamentu ;)

Regulamin dostępny tu: http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... 082009.pdf