Strona 1 z 1

Przejście z abonamentu na Fresh.

Post:24 maja 2010, 22:25
autor: Krzysztof_91
Witajcie, czy moglibyście mi napisać co zrobić krok po kroku by z oferty na abonament przejść na ofertę pre-paid play fresh z zachowaniem obecnego numeru? Wiem, że trzeba wypowiedzieć umowę z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia. Jak wygląda dalej? Przychodzi jakiś starter? Czy wszystko zostanie zmienione na obecnej karcie SIM? I po prostu z dnia na dzień umowa post paid przekształci się w pre paid? Co mam dokładnie napisać w wypowiedzeniu umowy? Jest jakiś szablon?

Dzięki za odpowiedzi.

Post:24 maja 2010, 22:32
autor: trus1991
Do wypowiedzenia dodajesz
"Po zakończeniu umowy proszę o przeniesienie do PLAY FRESH"
I to jest tak jak np umowe masz do 02.07 to od 03.07 numer już jest w PLAY FRESH

Post:31 maja 2010, 15:30
autor: Krzysztof_91
Jeśli opcja przeniesienia numeru z oferty abonamentowej na Play Fresh jest możliwa, to czy przewidywane są z tego tytułu jakieś profity? Jak np. w ofercie Starter 30 zł i dodatkowo aż 50% wartości startera po doładowaniu... Dziękuję za odpowiedź.

Post:31 maja 2010, 15:36
autor: elkanguro
Profitów to bym się raczej spodziewał przechodząc z fresha na abonament.

Post:31 maja 2010, 17:36
autor: Krzysztof_91
Domyślam się, że takie przejście z Fresha na Abonament jest dla operatora korzystniejsze. Jednak pytanie czy dla mnie warto utrzymywać numer z abonamentu i przenosić go do play fresh skoro mogę kupić starter za 30 zł i mieć 50% więcej po doładowaniu? Co o tym myślicie?

Post:31 maja 2010, 19:30
autor: Krzysztof_91
Hm, a moim zdaniem nie warto, bo numer nie jest na stałe przywiązany do jednego abonenta. Co za problem, gdy moi znajomi zmienią sobie w kontaktach mój nr zapisany :) Przedstawicielem biznesowym nie jestem i nie mam 1000 kontaktów z którymi utrzymuję co jakiś czas kontakt. No ale dzięki :) Jeśli nie ma takiej oferty z jakimiś profitami dla przechodzących z abonamentu na kartę to nie będę przenosił numeru do play fresh, a kupię oddzielnie starter 30 zł heh i dostanę więcej :)

Post:02 cze 2010, 08:38
autor: bleckwarrior
Krzysztof_91 pisze:Hm, a moim zdaniem nie warto, bo numer nie jest na stałe przywiązany do jednego abonenta.
oczywiście,że nie jest na stałe przypisany - tylko od Ciebie zależy czy wolisz wszystkim wysyłać informację o zmianie numeru czy nie . W tej chwili jak dużo ludzi korzysta z bankowości internetowe ( co w dużej mierze opiewa się, na potwierdzaniu tranzakcji sms-ami) to zmiana numeru wiąrze się z jakimiś tam dodatkowymi problemami - ale to moje osobiste zdanie.

a jeśli chodzi o przejście z abo- na fresh-a - to jest to robione zawsze automatycznie i dopiero jeśli od tego momentu nie doładujecie konta w ciągu 30 dni - to numer przepada- więc nie ma co się przejmować, jeśli ktoś nie napisał na rozwiązaniu takiej prośby

Post:02 cze 2010, 14:58
autor: Krzysztof_91
Otrzymałem odpowiedź z Play24.

Dyspozycję, by umowa nie przekształciła się na czas nieokreślony składamy w dowolnym czasie jej trwania z zastrzeżeniem, by zakończyła się ona wraz z końcem jej obowiązywania. Unikamy wtedy opłaty specjalnej. Można taką dyspozycję (podpisaną) wysłać mailem.

Chęć przeniesienia do oferty Play Fresh również sygnalizujemy w owym podaniu.

Po pierwszym doładowaniu Play Fresh otrzymujemy jednorazowo pakiet 30 minut do wszystkich sieci gratis.