Strona 1 z 1
[Orange] - przedłużenie on-line, a zerwanie umowy
Post:15 kwie 2010, 11:59
autor: pimpolo
Witam. Problem mój wygląda następująco. Poprzez Orange On-line przedłużyłem swoją umowę abonamentową. Wybrałem abo 100 zł (200 min do wszystkich, min 0,50 gr) plus 5 prezentów na zawsze. Dodatkowo, w ramach promocji przyznano mi 100 min na 12 miesięcy oraz obniżono minutę rozmowy o 2 gr czyli 0,48 gr. I teraz zaczynają się schody ponieważ po zalogowaniu się na swoje konto, w stanie konta i pakietów mam do wykorzystania 100 zł a powinno być 104 no i nie ma wogóle wzmianki o dodatkowych 100 min. I moje pytanie jest następujące - czy na tej podstawie mogę zerwać z Orange umowę bez poniesienia kosztów? Jeśli tak to w jaki sposób mam to zrobić? Z góry dziękuję za pomoc;-)
Post:15 kwie 2010, 12:06
autor: ciuchcia
Jak podpisales umowe to nie mozesz - jest to kwestia do reklamacji do czego Cie zachecam.
Post:15 kwie 2010, 12:08
autor: pimpolo
Tzn?
Post:15 kwie 2010, 12:12
autor: ciuchcia
podpisales umowe na okreslonych warunkach - jesli operator sie z niej nie wywiazuje to nalezy zlozyc reklamacje. To chyba naturalne.
Post:15 kwie 2010, 12:21
autor: pimpolo
Wiem że naturalne. Ale złożę reklamację i co dalej? Chciałbym zerwać z nimi na tej podstawie umowę. Już drugi raz mnie naciągnęli.
Post:15 kwie 2010, 12:49
autor: johnq
Dzwoń na *100 i zgłoś sprawę, jeżeli masz umowę podpisaną na takich warunkach jakie opisujesz to na pewno Ci je 'przywrócą'.
Post:15 kwie 2010, 15:05
autor: thonka
pimpolo pisze:mam do wykorzystania 100 zł a powinno być 104
masz 100zl do wykorzystania, nie przeliczaj znizki 2gr na minucie * 200 minut jako dodatkowe zlotowki na koncie, bo tak to nie dziala.
po prostu za te same 100zl, dostajesz 208 minut zamiast poprzednich 200.
Post:15 kwie 2010, 15:17
autor: aizo
Piszesz reklamacje i tyle. Może dostaniesz jaką rekopensate.
To nie jest powód do zerwania umowy bez konsekwencji.
A od kiedy zaczyna Ci się umowa? Może jeszcze to ze starego planu leci ?
Post:16 kwie 2010, 10:14
autor: pimpolo
Umowa mi się zaczęła od 26 marca a od 29 marca mam nowy okres rozliczeniowy, także nic ze starego abo mi nie zostało a nawet straciłem resztę środków co tam miałem. Będę reklamował ale na wszelki wypadek poczekam do następnego okresu rozliczeniowego żeby sobie pobrać fakturę i rachunek szczegółowy. Dzięki wszystkim za odpowiedź i porady;-)
Post:16 kwie 2010, 12:40
autor: johnq
pimpolo pisze:także nic ze starego abo mi nie zostało a nawet straciłem resztę środków co tam miałem
Zawsze przy migracji ze starego na nowy plan taryfowy pozostałe środki będą przepadały

Post:16 kwie 2010, 13:07
autor: amigo007
Pimpolo miałem identyczną sytuację w orange i nie dali mi takich warunków jak mam w umowie. Powinieneś mieć 2x więcej złotówek na koncie (u mnie też tego nie dało) czyli 200zł a nie 104zł przez pierwsze 12 m-cy. Zadzwoń do nich na *100 tak będzie najszybciej. U mnie poskutkowało i naprawili wszystko tak jak miało być. A pakietu 100 minut do wszystkich sieci nigdzie nie widać, ale jak nie przyznali ci 2x więcej to na 90% nie masz też pakietu 100 minut. Mi po reklamacji uruchomili 2x więcej, a 100 minut przyznali proporcjonalnie do pozostałego okresu rozliczeniowego (jak np. zostało ci 15 dni to dostaniesz pierwsze 50 minut), u mnie jednak wydłużyli ten pakiet dodatkowo o 1 miesiąc, ale jak mówię tych minut nigdzie nie zobaczysz musisz dzwonić na "czuja" albo dzwonić na *100 żeby sprawdzić ilość pozostałych minut.
Post:16 kwie 2010, 20:48
autor: Corsini
johnq pisze:Zawsze przy migracji ze starego na nowy plan taryfowy pozostałe środki będą przepadały
Oj nie mogę się zgodzić. Mi nie przepadły.

Post:23 kwie 2010, 18:07
autor: pimpolo
Ok zgodzę się z tą stawką obniżoną ale co z tymi 100 min których nie mam a powinny być?
Post:23 kwie 2010, 18:32
autor: amigo007
A złożyłeś reklamację? To samo z siebie się nie naprawi. Orange musi ci przyznać wszystko zgodnie z umową. Ale żeby coś od siebie extra dołożyli, albo żeby tym bardziej zerwać z nimi umowę na tej podstawie to nie ma szans (bez kary umownej). W moim przypadku udało mi się tylko przedłużyć pakiet 100 minut o 1 miesiąc żebym nie był stratny. Może tobie się uda coś więcej wywalczyć, zależy na kogo tam trafisz.
[ Dodano: 2010-04-23, 18:38 ]
A ile jeszcze masz złotówek na koncie? Bo oprócz 100 minut u ciebie powinieneś mieć jeszcze przez 12 miesięcy 2x więcej na koncie 200zł.
Post:23 kwie 2010, 19:48
autor: pimpolo
Reklamację będę składał ale dopiero po 29 kwietnia bo wtedy mi się zaczyna nowy okres rozliczeniowy i chcę być pewny swoich racji. 2 x więcej na koncie u mnie nigdy nie będzie hehe podpisałem aneks wcześniej niż była promocja. Ale dostałem te 100 min gratis przez 12 miesięcy i tego właśnie teraz nie miałem.