Strona 1 z 1

[Orange] Zmiana kodu abonenckiego.

Post:03 mar 2010, 20:10
autor: smola
Witam. Sprawa wygląda tak że niestety doszło do tego że źle wpisałem 3 razy kod pin do swojego telefonu, a kodu puk niestety dawno już nie mam. Zadzwoniłem więc do BOK i tam pan powiedział mi że do podania kodu potrzebne jest mi:
-numer telefonu
-na kogo jest telefon
-kod abonencki

Ostatniego niestety ni diabła nie mogę zlokalizować. Postanowiłem więc że go zmienię. Widząc że jest taka możliwość, cytując Orange:
Jeżeli nie pamiętasz swojego kodu abonenckiego w pierwszej kolejności sprawdź, czy nie jest on umieszczony na Twojej umowie w polu kod abonencki dla konta/kontraktu.

Jeżeli nie możesz odnaleźć umowy lub nie ma na niej podanego kodu, prześlij do nas pismo z następującymi informacjami:

*
numer telefonu i/lub numer konta abonenckiego
*
imię i nazwisko właściciela telefonu i jego adres zameldowania
*
dane głównego reprezentanta: imię i nazwisko, seria i numer dowodu, PESEL oraz podpis
*
propozycja nowego kodu abonenckiego (od 4 do 8 cyfr)

Pismo prześlij:

*
faksem pod numer: 22 588 78 83
lub
*
pocztą na adres:
PTK Centertel Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa.

Możesz również wysłać zeskanowane pismo na ades mailowy: [email protected].
Nie rozumiem w sumie tylko ostatniego punktu. Dlaczego na adres mailowy muszę wysyłać "zeskanowane pismo", a nie po prostu napisać w mailu wymagane dane? Co mam więc zrobić, wydrukować te dane, zeskanować i wrzucić je na mail? Przecież to się mija z celem. Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc żebym jak najszybciej mógł powrócić do korzystania z telefonu. Pozdrawiam.

Post:03 mar 2010, 20:19
autor: kerim36
smola,

w skrocie: na zeskanowanym pismie bedzie widoczny twoj odreczny podpis

Post:03 mar 2010, 20:26
autor: smola
No tak właśnie też pomyślałem, ale żeby dla podpisu tyle zamieszania... No nic, jutro postaram się tym zająć ;)

Post:03 mar 2010, 20:56
autor: kamil1221
Idź do salonu Orange i poproś o nadanie nowego kodu abonenckiego.

Post:03 mar 2010, 22:08
autor: smola
I dadzą radę to zmienić na miejscu? Oczywiście rozumiem że trzeba przygotować to wszystko z cytatu który podałem ze strony Orange?

Post:03 mar 2010, 22:10
autor: johnq
smola pisze:I dadzą radę to zmienić na miejscu? Oczywiście rozumiem że trzeba przygotować to wszystko z cytatu który podałem ze strony Orange?
Powinni to zrobić na miejscu, tak jak najbardziej trzeba przygotować wszystko z cytatu wyżej. Najlepiej odwiedź salon firmowy, a nie jakiś punkt sprzedaży itd.. tam jest różnie.

Post:03 mar 2010, 22:28
autor: kamil1221
Czemu ma być różnie ?

W salonie partnerskim wypisuje się wniosek i wysyła identycznie Faxem lub mailem do BOKu.

Post:10 mar 2010, 18:12
autor: zdrojka
A w Salonie Firmowym ustalasz hasło na miejscu, nie musisz wypełniać wniosku i wysyłać.

Podpis jest konieczny, bo wyobraź sobie taką sytuację: ktoś Ci ukradł telefon, nie zna kodu PIN, wysyła maila z prośbą o ustalenie nowego kodu abonenckiego, na jego podstawie dostaje kod PUK, uruchamia telefon i potem dostajesz fakturę na 5000 zł...

Na podstawie zgodności podpisu na wniosku z tym na umowie sieć sprawdzi, czy Ty to Ty :wink: