Strona 1 z 1

[PLAY] Aktywacja SIM

Post:13 lut 2010, 18:23
autor: eeelvar191
Witam,.

Zamawialem telefon w abonamencie droga telefoniczna, i 3 dni temu przyjechal kurier z telefonem. Od razu zadzwonilem w celu aktywacji numeru, pani konsultantka powiedziala mi ze w ciagu 48h numer zostanie aktywowany, no i... no wlasnie zaczynaja sie schodzy. Mija juz 3 dzien a ja wciaz bez aktywowanego numeru, wydzwaniajac na numery pomocy play nic sie nie dowiaduje, narazam sie tlyko na dodatkowe koszty, bo wiadomo zanim sie czlowiek dodzwoni to 10 minut ucieka z zyciorysu. Sprawdzalem na umowie, i jest podane ze do 48h maja aktywowac... i co teraz? Gdzie najlepiej zadzwonic by cokolwiek sie normlanego dowiedziec?

Dodam jedynie ze jest to moj drugi abonament w PLAY i pierwszy normalnie dziala a teraz ten to pozal sie boze same problemy. Wydaje mi sie ze jest to ewidente nie wywiazanie sie z podpisanej przezemnie umowy.. i co teraz? Wiecei cokolwiek?

Post:13 lut 2010, 18:26
autor: Jedrker
a wyłączałeś i włączałeś telefon ?
Czasem to pomaga, skoro minęło już 48 godzin

Post:13 lut 2010, 18:40
autor: eeelvar191
tak

Post:14 lut 2010, 10:43
autor: kerim36
eeelvar191,

jak dzwonisz na swoj nowy numer to masz info ze "nie ma takiego numeru" czy wlacza sie poczta??

Post:14 lut 2010, 10:51
autor: Orfi
Pewnie znowu system ma jakąś "zwiechę" i stąd ten problem.Umowy na tej podstawie nie rozwiążesz ( chociaż jest podstawa, bo nie aktywowali karty SIM a tym samym nie jest możliwe korzystanie z telefonu dla którego umowa została zawarta), jedyne co możesz teraz zrobić, to złożyć reklamację, w związku z opóźnieniem. Zresztą jeżeli karta SIM aktywuje się np. po 72 godzinach to Play dołoży z 10 minut extra tytułem rekompensaty, jeżeli zgłosisz reklamację i wypełnisz ich formularz a następnie odczekasz 30 dni na jej rozpatrzenie ( oczywiście pod warunkiem, że rozpatrzą ją pozytywnie).

Post:14 lut 2010, 16:04
autor: eeelvar191
dzwoniac pod moj nr slysze tylko w telefonie ze podany nr nie istnieje, wczoraj ponownie zadzwonilem by uzyskac jakies informacje, to na nowo nic sie nie dowiedzialem a Pani konsultantka oznajmila mi ze dopisala zeby to pilnie zrobili, jednakze co rozmowa slysze to samo a efektu zadnego

Post:14 lut 2010, 16:19
autor: nemo2009
eeelvar191 pisze:dzwoniac pod moj nr slysze tylko w telefonie ze podany nr nie istnieje,
Karta jest jeszcze nieaktywna.Takie rzeczy,to tylko w Play.Mam inne niemiłe doświadczenia z tą siecią,też abonamentowe,ale już niedługo i żegnaj Pamelo.

Post:14 lut 2010, 16:31
autor: eeelvar191
kurde oferta w necie najlepsza a tu takie walki, pierwszy telefon zamawialem w grudniu i dziala bez zadnego 'ale', wiec mysle wezme drugi... a tu takie herezje

Post:15 lut 2010, 08:59
autor: DS
eeelvar191 pisze:kurde oferta w necie najlepsza
Atrakcyjna oferta to nie wszystko, liczy się też jakośc, niestety kto nie doświadczył ten się nie dowie.

Post:15 lut 2010, 12:26
autor: kerim36
eeelvar191 pisze:dzwoniac pod moj nr slysze tylko w telefonie ze podany nr nie istnieje,
jesli taki stan utrzymuje sie do dzisiaj to ciezko bedzie Cie wspomoc - jedyna rada to dzownic, dzwonic, dzwonic

i zlozyc skarge do UKE

Post:15 lut 2010, 15:12
autor: play4you2
eeelvar191 pisze:Mija juz 3 dzien a ja wciaz bez aktywowanego numeru,
Witam. Generalnie, sieć Play zgodnie z Regulaminem (par.3 ust. 6) ma czas 10 dni na aktywację karty SIM, od daty zawarfia Umowy, lub rzeczywistej daty przeniesienia numeru. Niemniej, staramy się jednak, żeby nie trwało to dłużej, niż 48 godzin. Daj mi info o Twoim nr na moje PW. Zobaczę, co jest ewentualnie przyczyną i dam Ci znać, co dalej z tym zrobić.

Panowie i Panie, proszę Was, zapoznajcie się wcześniej z Regulaminami. Nie piszę tego, żeby zrzucić jakąkolwiek odpowiedzialność, ale bardzo często wszelka frustracja z czymkolwiek wiąże się z braku informacji o czymś. W tej kwestii bardzo ważne są wszelkiego rodzaju Regulaminy (Umowy, Promocje, Pakiety itp). Nie chodzi mi o tzw. "kruczki prawne", ale o to, że zawsze wszystko musi być unormowane. Tym bardziej Wy, będąc bogatsi o pewną wiedzę lub informacje, będziecie w stanie zrozumieć pewne działania, które mają miejsce.

Mam nadzieję, że nie odbierzecie tej informacji jako swego rodzaju "brak chęci pomocy", ale chciałbym, abyście potraktowali ją jako właśnie chęć pomocy i szczerego wyjasnienia zaistniałej sytuacji.

Pzdr.

Post:15 lut 2010, 15:20
autor: kerim36
eeelvar191,

czy telefonicznie zostales poinformowany o fakcie:
Kod: Zaznacz cały
sieć Play zgodnie z Regulaminem (par.3 ust. 6) ma czas 10 dni na aktywację karty SIM, od daty zawarfia Umowy, lub rzeczywistej daty przeniesienia numeru
bo jesli nie to p4y ma kolejna cenna uwage odnosnie braku informowania konsultantow o tak istotnych rzeczach, ktore pozwolilyby klientowi spokojnie oczekiwac na aktywacje, a playowi rozwcieczonego klienta

Post:15 lut 2010, 19:25
autor: eeelvar191
@play4you2 dzieki za pomoc, temat do zamkniecia