Strona 1 z 1
[ERA] Problem iBOA.
Post:27 sty 2010, 11:11
autor: piotrek1690
A więc tak. w poniedziałek podpisałem umowę z Erą w promocji Prezenty dla studentów z przeniesieniem numeru. Numer jest juz aktywny, wszystko ładnie śmiga tylko jest jeden problem. Nie mam możliwości zalogowania się do iBOA. Dodam że jest to najniższy abonament 25 zł. Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam piotrek1690.
Post:27 sty 2010, 11:19
autor: osachorzow
piotrek1690, a na czym polega problem? EraKod się nie zgadza? Są to 4 ostanie cyfry PUKu, ewentualnie możesz kliknąć na 'przypomnij erakod' czy coś w tym rodzaju

Post:27 sty 2010, 11:22
autor: piotrek1690
O to chodzi, że nie. wypluwa mi takie coś :
"Przepraszamy, numer nie jest uprawniony do korzystania z systemu. Taka sytuacja może wynikać z następujących powodów:
taryfa jaką posiadasz nie jest obsługiwana w serwisie
karta SIM jest nieaktywna lub umowa jest w trakcie rozwiązywania
na numerze konta abonenckiego przypisanego do numeru telefonu nie są wystawiane faktury"
Nie mam pojęcia co z tym zrobić numer aktywny a to nie działa.
Post:27 sty 2010, 11:24
autor: osachorzow
piotrek1690, zgłoś problem na
[email protected] i opisz sytuację, albo zadzwoń na 602900 i połącz się z konsultantem (koszt 1zł) i tam spróbuj wyjaśnić sprawę. W tym wypadku my tu chyba rozwiązania nie wyczarujemy

Btw. abonament masz chyba 22.50 skoro jesteś studentem

Post:27 sty 2010, 11:31
autor: piotrek1690
Ok. Mail napisany dzięki za szybką odpowiedź. EOT.
Post:27 sty 2010, 11:46
autor: darus161
piotrek1690 pisze:...na numerze konta abonenckiego przypisanego do numeru telefonu nie są wystawiane faktury"
Czy mi się wydaje, czy to twój pierwszy miesiąc i nie masz jeszcze faktury. Może to przez to??
Post:27 sty 2010, 11:52
autor: osachorzow
darus161, pisze o 'wystawi
anych' a nie 'wystawi
onych' fakturach więc to nie powinien być problem

W końcu w pierwszym miesiącu (do czasu wygenerowania pierwszej faktury) powinno się mieć dostęp do iboa

Post:27 sty 2010, 12:21
autor: darus161
Ups. No tak. Masz rację

Ach to czytanie ze zrozumieniem

Post:27 sty 2010, 14:05
autor: Marens
Kiedyś logowałem się do iBOA po godzinie od podpisania umowy.
Post:27 sty 2010, 14:47
autor: thonka
iBOA mialo wczoraj powazniejsza awarie.
teraz powinno juz byc wszystko ok.
dostep do iBOA powinien miec od chwili aktywacji karty sim chocby dlatego, ze nawet w pierwszym niepelnym miesiacu moze chciec aktywowac sobie dodatkowe pakiety.
Post:28 sty 2010, 10:23
autor: Cyrrus
Jeśli chodzi o te faktury, to nie jest to kwestią tego, że jeszcze nie została żadna wystawiona. Problem z dostępem może się pojawić w pewnych przypadkach, gdy mamy kilka telefonów na siebie zarejestrowanych i wystawiana jest wspólna faktura zbiorcza, ale w BOA można to od ręki załatwić.
IBOA
Post:31 sty 2010, 09:58
autor: lukaaa1979
Uważam że powinienes dzwonić do Biura Obsługi Klienta pod numer 602 900 także lepiej odrazu i wyjaśnić sprawe logowania do I-BOA,ponadto każdy klient który kupił nowa aktywacje odrazu ma dostep do IBOA tak zawsze było od samego początku.
Post:31 sty 2010, 15:35
autor: piotrek1690
Problem rozwiązał się sam tego samego dnia po południu, wtedy to już nie było problemu z zalogowaniem się do serwisu. Dodam też, że BOK sprawą się zainteresował i następnego dnia zadzwoniła do mnie konsultantka Ery z zapytaniem czy wszystko już w porządku i czy nie mam jeszcze jakichś pytań bo widziała, że udało mi się już zalogować. Dzięki wszytkim za zainteresowanie tematem i pozdrawiam.