Strona 1 z 1

Dwie umowy, jeden klient

Post:22 lis 2009, 12:23
autor: Krzychu13
Witam
Miesiąc temu moja mama podpisała umowę w Playu z której korzystam ja, ponieważ nie mam ukończonych 18 lat i sam nie moglem podpisać. Jakieś 5 dni temu przyszedł list do rodzica, z nowym regulaminem Ery i możliwością wypowiedzenia umowy w ciągu 14 dni bez ponoszenia opłat i mama chce z tej możliwości skorzystać i podpisać umowę w play. I tutaj mam dwa pytania:
-Czy mama będzie musiała czekać jakiś okres czasu, żeby móc podpisać kolejną umowę, gdyż pamiętam że w Erze musiały minąć 3 miesiące od podpisania pierwszej?
-Czy będzie potrzebne kolejny raz zaświadczenie o zarobkach?
Z góry dzięki za odpowiedź.

Post:22 lis 2009, 12:32
autor: st.konsultant
Poproś mamę, żeby jeszcze raz przeczytała pismo z Ery, bo w tej konkretnej sytuacji odstąpienie od umowy będzie się wiązało z karą umowną.

Post:22 lis 2009, 12:53
autor: Krzychu13
Dla mojej mamy słowa zawarte w liści "(...)W przypadku braku akceptacji załączonych do niniejszego pisma zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia, o ile w terminie 14 dni od dnia otrzymania niniejszego pisma złożą Państwo stosowne pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy (...)", były jednoznaczne z możliwością rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów, ale jak mówisz że tak nie jest to przekaże jej żeby zaczekała do końca umowy.
Dzięki za szybką odpowiedź.

Post:22 lis 2009, 13:14
autor: Kaczy
Krzychu13, poczytaj ten temat. W szczególności ostatnie kilka stron. Nie Ty jeden dostałeś taki list - niestety zmiana regulaminu nie daje możliwości zerwania umowy bez ponoszenia kosztów.