problem z plusem i reklamacja
Post:17 lis 2009, 17:20
*Pazdzienik 2008 taryfa syberyjska 75 + 1000 minut do 5 numerow w sieci plus podpisana umowa
*Maj 2009 rozwiazanie umowy windykacyjnie
*Maj 2009 dokladnie 15 ponowne podlaczenie numeru po podpisaniu aneksu
Nie zostala mi wlaczona usluga 1000 minut z 5 numerami.
1 kontakt z BO - pan twierdzi ze wlaczy sie znowym okresem czyli 5.06
2 kontakt z BO po otrzyaniu faktury na ponad 300 zł okazalo sie ze usluga sie nie wlaczyla, poprosilam o wlaczenie, Pani powiedziala ze wlaczy i to rozliczy
3 kontakt z BO po otrzymaniu kolejnej faktury na ponad 300zł okazalo sie ze musze zlozyc reklamacje zeby wlaczyli mu usluge, dodatkowo pan kazal mi oplacic kwoty nie sporne czyli abo 2x75 i na czas reklamacji numer bedzie zawieszon, tak wiec zrobilam
3.09 zlozylam reklamacje meilowo na wlaczeniu uslugi oraz o rozliczenie polaczen z tymi 5 numerami. w reklamacji napisalam ze chodzi o polaczenia z tymi numerami od momentu ponownego podlaczenia do sieci czyli od 15.05
cisza...
4 kontakt z BO 11.11 dzwonie i pytam co z moja reklamacja, nie dostalam ani pisma ani meila ani telefonu. okazuje sie ze reklamacja zamknieta negatywnie poniewaz nie podalam daty faktury..
11.11 składam wiec kolejna reklamacje
17.11 otrzymuje pismo z wezwaniem do zapłaty na kwote sporna czyli reklamowana na jakies 380 + 350 za nie dotrzymanie warunkow
5 kontakt z BO - pan twierdzi ze reklamacja z 11 czeka na rozpatrzenie i on nie wie dlaczego numer jest windykowany... i twierdzi ze nawet jesli reklamacje mi rozpatrza to bede musiala podpisac aneks i po chwili twierdze ze te 380 zł to kwota sporna wiec mam jej nie płacic...
to jakas paranoja... powiedzcie mi jeszcze co moge zrobic... ?
*Maj 2009 rozwiazanie umowy windykacyjnie
*Maj 2009 dokladnie 15 ponowne podlaczenie numeru po podpisaniu aneksu
Nie zostala mi wlaczona usluga 1000 minut z 5 numerami.
1 kontakt z BO - pan twierdzi ze wlaczy sie znowym okresem czyli 5.06
2 kontakt z BO po otrzyaniu faktury na ponad 300 zł okazalo sie ze usluga sie nie wlaczyla, poprosilam o wlaczenie, Pani powiedziala ze wlaczy i to rozliczy
3 kontakt z BO po otrzymaniu kolejnej faktury na ponad 300zł okazalo sie ze musze zlozyc reklamacje zeby wlaczyli mu usluge, dodatkowo pan kazal mi oplacic kwoty nie sporne czyli abo 2x75 i na czas reklamacji numer bedzie zawieszon, tak wiec zrobilam
3.09 zlozylam reklamacje meilowo na wlaczeniu uslugi oraz o rozliczenie polaczen z tymi 5 numerami. w reklamacji napisalam ze chodzi o polaczenia z tymi numerami od momentu ponownego podlaczenia do sieci czyli od 15.05
cisza...
4 kontakt z BO 11.11 dzwonie i pytam co z moja reklamacja, nie dostalam ani pisma ani meila ani telefonu. okazuje sie ze reklamacja zamknieta negatywnie poniewaz nie podalam daty faktury..
11.11 składam wiec kolejna reklamacje
17.11 otrzymuje pismo z wezwaniem do zapłaty na kwote sporna czyli reklamowana na jakies 380 + 350 za nie dotrzymanie warunkow
5 kontakt z BO - pan twierdzi ze reklamacja z 11 czeka na rozpatrzenie i on nie wie dlaczego numer jest windykowany... i twierdzi ze nawet jesli reklamacje mi rozpatrza to bede musiala podpisac aneks i po chwili twierdze ze te 380 zł to kwota sporna wiec mam jej nie płacic...
to jakas paranoja... powiedzcie mi jeszcze co moge zrobic... ?