Strona 1 z 1

problem z plusem i reklamacja

Post:17 lis 2009, 17:20
autor: honey999
*Pazdzienik 2008 taryfa syberyjska 75 + 1000 minut do 5 numerow w sieci plus podpisana umowa
*Maj 2009 rozwiazanie umowy windykacyjnie
*Maj 2009 dokladnie 15 ponowne podlaczenie numeru po podpisaniu aneksu

Nie zostala mi wlaczona usluga 1000 minut z 5 numerami.
1 kontakt z BO - pan twierdzi ze wlaczy sie znowym okresem czyli 5.06
2 kontakt z BO po otrzyaniu faktury na ponad 300 zł okazalo sie ze usluga sie nie wlaczyla, poprosilam o wlaczenie, Pani powiedziala ze wlaczy i to rozliczy
3 kontakt z BO po otrzymaniu kolejnej faktury na ponad 300zł okazalo sie ze musze zlozyc reklamacje zeby wlaczyli mu usluge, dodatkowo pan kazal mi oplacic kwoty nie sporne czyli abo 2x75 i na czas reklamacji numer bedzie zawieszon, tak wiec zrobilam

3.09 zlozylam reklamacje meilowo na wlaczeniu uslugi oraz o rozliczenie polaczen z tymi 5 numerami. w reklamacji napisalam ze chodzi o polaczenia z tymi numerami od momentu ponownego podlaczenia do sieci czyli od 15.05

cisza...

4 kontakt z BO 11.11 dzwonie i pytam co z moja reklamacja, nie dostalam ani pisma ani meila ani telefonu. okazuje sie ze reklamacja zamknieta negatywnie poniewaz nie podalam daty faktury..

11.11 składam wiec kolejna reklamacje

17.11 otrzymuje pismo z wezwaniem do zapłaty na kwote sporna czyli reklamowana na jakies 380 + 350 za nie dotrzymanie warunkow

5 kontakt z BO - pan twierdzi ze reklamacja z 11 czeka na rozpatrzenie i on nie wie dlaczego numer jest windykowany... i twierdzi ze nawet jesli reklamacje mi rozpatrza to bede musiala podpisac aneks i po chwili twierdze ze te 380 zł to kwota sporna wiec mam jej nie płacic...




to jakas paranoja... powiedzcie mi jeszcze co moge zrobic... ?

Post:17 lis 2009, 20:14
autor: Tajemniczy28
sory,może moja rada będzie zbyt głupia lub zbyt bezpośrdenia i nic Ci nieda ale ja bym uciekał z + na 4 wiatry,sam to zrobiłem w ubiegłe wakacje i nieżąłuje naprawde.

Post:17 lis 2009, 23:49
autor: honey999
tajemniczy.. ja wiem ale nie chce odchodzic zostawiajac numer poniewazx jest on bardzo prosty..

Post:18 lis 2009, 00:21
autor: Orfi
Pierwsza sprawa, to nie wiem czy na numerze, który jest po aneksie windykacyjnym wracają usługi promocyjne a zakładam, że te 1000 minut do 5 numerów taką usługą właśnie było i nie wymagają ponownej aktywacji ( lub nie jest ona dodatkowo płatna tak jak przy zmianach abonamentu albo są bezpowrotnie utracone z powodu zerwania umowy przez abonenta). Druga sprawa, to w Plusie ( i nie tylko) reklamację najlepiej złożyć na piśmie i np. za pośrednictwem Salonu Firmowego Plusa ( najbliższy dla podanej przez Ciebie lokalizacji znajduje się w Lublinie na Krakowskim Przedmieściu 5), za potwierdzeniem odbioru takiego pisma ( na rozpatrzenie mają 30 dni). W Plusie wg.regulaminu płacimy tylko kwotę bezsporną (czyli abonament, w Twoim przypadku) i w trakcie rozpatrywania reklamacji nie zawieszają numeru, więc to akurat nie z tego wynikało. Na konsultantów pod 2601 lepiej się nie zdawać, bo trafiają się czasami mało zorientowani i udzielają błędnych informacji ( o czym się już zdążyłaś przekonać).Jeżeli chcą ponownie windykować numer, to pewnie zaległość nie wynika tylko z jednej faktury lub czas na dokonanie opłaty przekroczył 30 dni. Radzę czym prędzej udać się do Salonu Firmowego i odkręcać sprawę, żeby ponownie nie rozwiązali umowy i nie obarczyli Cie kosztami.