Strona 1 z 1
[ERA] Szczegóły usług obniżających koszty połączeń
Post:13 lis 2009, 14:07
autor: elkanguro
Witam,
czy usługa TANIE POŁĄCZENIA obniża koszty połączeń w ramach pakietu minut dostępnego w abonamencie (np. w Firma 325) czy dopiero po jego wykorzystaniu?
To samo pytanie kieruje odnośnie usługi Połączenia z Wybranymi Numerami.
Post:13 lis 2009, 23:10
autor: mrc000
Usługa tanie połączenia (do ery i stacjonarnych za 0,20zł) nalicza stawkę <fałsz>po wykorzystaniu minut w abonamencie</fałsz> niezależnie od minut w abonamencie w taryfie Firma. Wybrane numery działają zależnie od promocji z której skorzystałeś (chodzi o opłaty). Wg taryfy za jeden numer płacisz 10zł, i wtedy rozmawiasz z nim 0,10zł. Natomiast w wielu promocjach te kwoty bywają nawet dziesięciokrotnie niższe.
Post:14 lis 2009, 14:05
autor: Cyrrus
Obniża w ramach pakietu. To znaczy, jeśli masz niewykorzystane minuty z podstawowej paczki 325 minut, to posiadając usługę Tanich Połączeń i dzwoniąc do Ery bądź na stacjonarne, płacisz 20 groszy za minutę, mimo posiadanych darmowych minut (podstawowe minuty zachowujesz na połączenia do innych sieci komórkowych niż Era).
Dokładnie taka sama sytuacja jest z Wybranymi numerami - płacisz za połączenie, minuty zachowujesz.
Post:14 lis 2009, 21:06
autor: mrc000
Dopiero zauważyłem co napisałem.
Cyrrus Dzięki za uwagę.
elkanguro przepraszam za nieuwagę.
Post:15 lis 2009, 00:50
autor: elkanguro
No to troszkę średnia oferta:/
Post:15 lis 2009, 12:51
autor: Cyrrus
elkanguro podzielam Twoje zdanie. A nawet posunąłbym się dalej i powiedział, że jest do d...
A tak na serio, to jeśli dodać do tej oferty te promocyjne pakiety minut, które obecnie Era oferuje przy nowych aktywacjach i aneksach, to stawiam butelkę dobrej Whiskey temu, kto nie będąc na bieżąco w temacie ofert i taryf Ery, pojmie sposób i kolejność rozliczania minut i dodatkowych usług.

Post:15 lis 2009, 15:56
autor: yagi
Ta usluga bardziej sie oplaca w taryfach Nowy Pakiet Biznes. Podobnie jak wybrane kraje - w Firmie placi sie za kazdy osobno i oplaty leca do rachunku
Biorac taryfy biznesowe w Erze trzeba sie dobrze zastanowic. Numery za gorsz nie sa takie zle w taryfie Firma, ale i tak wg mnie uciazliwe bo wsio liczy sie ponad abonament

Post:15 lis 2009, 16:53
autor: mrc000
Dlatego konsultanci zadają tyle, wg klientów, niepotrzebnych pytań...
Jak już zauważył yagi każdy kupuje to czego mu trzeba. I uczulam, kupujecie usługi telekomunikacyjne, nie telefony.
Cyrrus jeżeli nie ma się pojęcia, to trzeba wyciągnąć wszystko od osoby u której się kupuje.
Nawet tak banalne pytanie, jak wysyłanie esemesów jest na tyle pomocne by klient był HAPPY.
(Przepraszam za tak rozległy OT, lecz już tracę wiarę w ludzi)
Post:15 lis 2009, 20:25
autor: Cyrrus
mrc000 pisze:
Cyrrus jeżeli nie ma się pojęcia, to trzeba wyciągnąć wszystko od osoby u której się kupuje.
Oczywiście masz rację. Kto pyta nie błądzi. Jednak z drugiej strony zakładam, iż osoba, która prowadzi firmę raczej ma ważniejsze sprawy na głowie niż wkuwanie na pamięć zasad rozliczania taryfy Firma.
Dlatego jestem zdania, że jedną z ważniejszych cech każdej oferty powinna być przejrzystość i jasność zasad.
Pakiet Biznes pod tym względem bije na głowę Firmę. Gdyby jeszcze byłą tam tańsza minuta połączenia do innych sieci, to dla mnie taryfa ideał

Post:17 lis 2009, 10:59
autor: elkanguro
Cyrrus, owszem, osoba co prowadzi firmę ma mieć działający telefon i tyle ją interesuje. Ale inne osoby po to w tef firmie pracują aby dobrać jej/jemu najlepszą ofertę jak i pozostałym pracownikom firmy. Liczy się oczywiście minimalizacja kosztów.
Już myślałem, że korzystnie będzie zmienić Firmę 325 na Firmę 215 i mieć poza abonamentem połączenia do Ery i na stacjonarne tańsze niż w abonamencie, co na ogół by się opłacało. Ale... no właśnie, wyczytałem w cenniku, że mimo aktywnej usługi Tanie Połączenia to i tak pierwsze schodzą minuty z abonamentu nawet jak dzwonimy do Ery, prawda to? Jeśli tak, to również zgodzę się z Tobą i powiem, że oferta jest do d...
Post:17 lis 2009, 13:17
autor: mrc000
W skrócie powiem w ten sposób. Jeżeli firma liczy 5+ numerów, to taryfy firmowe jak najbardziej stają się korzystne, lecz dopiero powyżej tej ilości, w innym wypadku klient staje przed rozterką i szukaniem. Jeżeli jest mniej tych numerów, polecam przyjrzeć się ofertom dla rynku prywatnego (oczywiście jeżeli firma prowadzi działalność tylko w Polsce)