Strona 1 z 1

Aktywacja pakietów między 23-26.12.2006 w Plusie CZ. 2

Post:23 sty 2006, 14:51
autor: pyp
Witam... Zgodnie z obietnicą i prosbą innych czytelników Forum Telepolis.pl, przedstawie wynik reklamacji który dotyczyła aktywacji pakietów SMS za 1 gr. (500sms) za 5 zł. Dzis przed godzina otrzymałem list drogą pocztową do domu. Reklamacja została rozpatrzona na moja korzyść, ale postawa Polkomtela w tej sprawie mnie bardzo zdziwiła. Pozniżej zacytuje urywki listu który dostałem.

" Pragniemy wyjaśnić, iz zgodnie z informacjami zawartymi w naszym komputerowym systemie obsługi abonentów w dniu 27.12.2005 zostały aktywowane 3 pakiety ,,SMS za 1gr,,(500SMS), na podstawie wysłanych przez pana sms-ów aktywujących. W związku z powyzszym reklamowana faktura VAT za okres rozliczeniowy 09.12.2005-08.01.2006 r. została wystawiona prawidłowo "

Już w tym akapicie czytamy ze Polkomtel nie przyznał się do zapchania serwerów które odpowiadaja za aktywacje pakietów, ponieważ ja smsy aktywujące wysłałem 23.12.2005, a aktywacja nastapiła dopiero 27.12.2005

" Biorąc pod uwagę powyzsze wyjasnienia nie znajdujemy podstaw do pozytywnego ustosunkowania się do Pana reklamacji "

" Jednakze uprzejmie informujemy, iz mając na uwadze naszą dotychczasową współpracę, w ramach indywidualnego podejścia do Pana problemu postanowilismy jednorazowo anulować opłaty w łacznej wysokości 15 PLN Brutto... "

W tym akapicie mozna wnioskować że jakbym nie był z Plusem ponad 2,5 roku by mi tej reklamacji nie uwzględnili, a może wzieli pod uwagę mozliwość przenoszenia numerów do innych sieci i bali się o utratę klienta, (Chociaż zgodnire z umową z plusem jeszcze muszę być związany przez 1,5 roku) a ja jestem klientem który plusowi miesięcznie daje zarabiac przynajmniej te 70 zł czyli szkoda stracić klienta.

" Mamy nadzieję, że powyzsze rozwiązanie okaże się dla pana satysfakcjonujące. Chcielibysmy jednak podkreślić, iz przedstawione rozwiaznie jest jednorazowe i w przyszłości podobny problem nie będzie podstawą do przyznania racji i rabatu "

Ten akapit to już mała przesada, wniskować z niego mozna że zrobili mi łaskę przyznając mi rację odnośnie reklamacji, a wszyscy wiemy że przyznaie mi racji powinno być tylko formalnoscią, bo to była w 100% wina Polkomtela.

WNIOSKI :

1. Operator nie przynał się do błędu ( zapchane serwery ) !!
2. Stwierdził że nie mam podstaw do roszczenia się zwrotu należności za pakiety
3. Reklamacje unał ze względu na mój długi staż w sieci i najprowdopodobniej mozliwość przenoszenia nómerów do innych sieci
4. Abonenci którzy posiadali by abonament od np. 3 miesięcy otrzymali by negatywne rozpatrzenie reklamacji

To na tyle. Proszę o komentarze na ten temat, jeżeli czyta to osoba która nie czytała mojej pierwszej częsci tego tematu to może ją przeczytać: TUTAJ

Post:24 sty 2006, 01:17
autor: tombzd74
Szkoda gadac!!! Syfffffffffffffffffff!!!!!!

Post:24 sty 2006, 07:56
autor: l3p
brak słów na określenie.... Kiedys mialem zaufanie do tej sieci ale teraz juz nie. Tak wszyscy narzekaja na Orange ale juz sie to odmienia teraz Plus bedzie mial fale krytyki.. W Orangu przynajmniej nie ma takich klopotow z rozliczeniami. Moze stawki i nie odpowiednie ale w kazdej chwili dzwonie gdzie chce do kogo chce i o ktoreej chce :D

Post:24 sty 2006, 09:22
autor: pyp
*I3p, wiesz tak jak napisałem już w teamcie to z plusem jestem już od 2,5 roku, i nigdy nie miałem z nimi problemów typu: aktywowanie wiekszej ilości pakietów, lub innego problemu. Chociaż popatrzeć na to z innej strony, każad siec w okresie świat jest przeciążona, i są problemy z aktywacja pakietów oraz odbieraniem i wykonywaniem połaczen, również z sms`ami. Tylko dziwi mnie jedna rczecz czemu się do CHOLERY nie przyznają do błędu, tylko mi jeszcze robia łaskę że mi reklamacje uwzględnili. :/

Post:26 sty 2006, 19:01
autor: bigman
l3p pisze:brak słów na określenie.... Kiedys mialem zaufanie do tej sieci ale teraz juz nie. Tak wszyscy narzekaja na Orange ale juz sie to odmienia teraz Plus bedzie mial fale krytyki.. W Orangu przynajmniej nie ma takich klopotow z rozliczeniami. Moze stawki i nie odpowiednie ale w kazdej chwili dzwonie gdzie chce do kogo chce i o ktoreej chce :D
Podpisuje sie pod tym obiema rekami. 100% RACJI!!

Pyp: ja mialem z Plusem przeboje przez dwa lata, widac za krotko z nimi wspolpracowalem wczesniej (czyli wcale), dlatego mieli mnie gleboko w :bootyshake:

Tyle obecnie Plus ode mnie widzi :smt097 Siec ta byla fajna moze w 2001 r., pozniej bylo coraz gorzej..

Post:26 sty 2006, 20:09
autor: kameT
Ja uważam, że PLUS był, jest i bedzie fajny. A nie sądzisz bigman, że PLUS był najlepszy w 2005r. przecież to on zyskał największą ilość klientów w tym okresie.

Post:26 sty 2006, 21:53
autor: bigman
kameT pisze:Ja uważam, że PLUS był, jest i bedzie fajny. A nie sądzisz bigman, że PLUS był najlepszy w 2005r. przecież to on zyskał największą ilość klientów w tym okresie.
Oferta to raz. Zgadza sie, oferta byla (jest) b. dobra. Jednak obsluga po wybraniu oferty to dwa. Polityke Plusa mozna skwitowac w jednym zdaniu: "Nie interesuja nas Ci co juz kupili, tylko Ci co zamierzaja kupic".

Post:26 sty 2006, 22:14
autor: Bartosz
nie wiem ale moim zdaniem sytuacje opisane powyżej to porażka opa bo wady systemów itp. można zrozumieć ale podejścia do Klienta ?
Pisałem gdzies iż w Erze przez błąd programu zostały naliczone mi opłaty za rozmowy które powinny weść w pakiet darmowych minut a Era nie dość ,że wystawiła fakturę Vat korygującą naliczone opłaty to jeszcze dała pakiet minut do wygadania w ramach przeprosin .
Ale takie rzeczy to tylko w Erze :D

trzymajcie się Klienci Polkomtela :-D i nie dajcie mu się :mrgreen:

Post:28 sty 2006, 15:57
autor: pyp
Zgadzam się z wami w 100% jeżeli chodzi o uwnoskowanie reklamacji to Plus postąpił bezmyślnie. Ja uważam ze Plus to jest najlepsza sieć, pomimo tego jednego problemu w przeciągu 2,5 roku. Pomimo że mi tą reklamację uznali pozwoliłem sobie troche Pluysa skrytykować, ponieważ myśle obiektywnie ;-). Powiem wam jeszcze ja myslałem że zwrot pieniędzy za te pakiety to powinna być tylko formalność a tu takie jaja, przecież mogli przesłuchac moją rozmowę z konsultantka i by było wszystko jasne że te pakiety aktywowałem 23.12.2005 a nie 27.12.2005.

Post:12 lut 2006, 13:59
autor: gm
Pamiętam Twój przypadek. Ja jestem w Plusie prawie 5 lat i większość reklamacji była rozpatrywana w ten sposób.