Strona 1 z 1
Polityka Orange
Post:14 paź 2009, 19:24
autor: Pazuzu
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak to jest ze osoba podpisujaca umowe ma tanszy telefon niz ta przedłużająca umowę?
przykład
Umowa na 24 miesiace
abo 55zl
tel se c510i
nowy - 1 zl
przedłużający -49 zl
Takich przykładów jest sporo. Orientuje sie ktos czy jest jakis okreslony powod takiej sytuacji?
Post:14 paź 2009, 19:36
autor: kwistas
Bo liczą na naiwnych klientów, myślą że jak długo są u operatora to im daje tańsze telefony, więcej minut, super promocje, a taka prawda nie jest.
Taka polityka firmy.
Ja bym proponował się zapytać Wojtka z TP na jego blogu
www.blog.tp.pl on na pewno wytłumaczy Ci zaistniałą sytuacje.
Post:14 paź 2009, 19:40
autor: elkanguro
To raczej taka ogólnopolska "tradycja" a nie tylko Orange. Podobnie działają inne spółki medialne, np. Cyfra+. Dopóki nie powiesz lub nie złożysz pisma z chęcią zakończenia umowy to ciężko liczyć na ofertę lepszą niż ta dostępna dla każdego.
Ale po negocjacjach da się uzyskać oferty lepsze od standardowych promocji zarówno w Orange jak i Cyfrze+.
Post:17 paź 2009, 17:08
autor: BKX
Nie chce nikogo bronić, mam tel. w Plusie, ale pracuję w salonie Orange i niemożliwe, że dla nowego klienta jest taniej niż dla przedłuzającego. Dzisiaj sprzedałem dwa modele C510 właśnie jako propzycje i aktywację. Ceny były identyczne jak dla nowego klienta, czyli przy umowie abon 55 na 24 miesiące 99 zł. Do tego klient przedłuzający dostaje prezent więcej niż nowy (w tym przypadku 3), więc to już jest spory plus, a jak weźmiecie umowę na dłużej np. 30 mies to jak dobrze porozmawiacie ze sprzedawcą, to jeszcze coś Wam się uda wyciągnąć, czytaj. dodatkowe minuty na cały okres umowy itd. Tak więc nie wiem kto Ci podał takie informacje, ale ceny są identyczne a często niższe niż dla nowego klienta (występują rabaty na telefony) - trzeba pytać, a nie odrazu na sprzedawcę naskakiwać. Ceny w salonie a w internecie też są często inne, więc nie ma co porównywać, bo salon musi na siebie zarobić, a oferta na stronie internetowej nie, więc stąd często są różnice w tym co podają w cenniku z portalu a tym co mówi sprzedawca.
Post:17 paź 2009, 23:59
autor: Pazuzu
Wartości cen odczytałem ze strony www. Wiadomo dla przedłużających są zniżki wynikające z pkt profit (1 zł za 50 pkt:) ), ale cena nominalna pojawiła mi się tak jak w pierwszym poście.
Nie zmienia to jednak faktu ze telefony w Orange są najdroższe, a czasem droższe niż normalnie w sklepie bez umowy.
Gdyby nie te ceny Orange byłby moim zdaniem najlepszy.
Post:18 paź 2009, 10:42
autor: BKX
Nie tak do końca, punkty profit owszem mogą obniżać cenę, ale na 20 klientów, tylko ok. 2 je jeszcze posiada. Jest coś takiego, że zamiast dodatkowych minut np. możesz dostać rabat na telefon, ale jednocześnie rabat wykluczy CI możliwośc dostania czegoś więcej niż tylko prezentów do abon. Odnośnie cen w salonie to jeszcze się nie spotkałem z takim przypadkiem, żeby stary klient miał drożej niż nowy

Post:18 paź 2009, 13:11
autor: theWitcher
Podając ceny internetowe tak na prawdę wielkiej tajemnicy nie odkryłeś - jest tam taniej niż w salonie, powody podane przez mojego przedmówcę.
A co do samych cen telefonów przy przedłużaniu / nowej aktywacji - to po prostu zależy, jak wszystko, od magicznego 'zysku'. Oraz od modelu telefonu. Jeżeli zysk masz niemały, dzwonisz jako tako, to masz zdecydowanie lepiej niż 'nowy' bo dostaniesz albo rabat na telefon, może jakąś słuchawkę BT, albo jakąś dodatkową usługę [nie mam tutaj na myśli prezentu].
Po prostu - zależy, nie ma co od razu podnosić takiego larum.