Strona 1 z 1

HAPPENING O tym jak PLAY niszczy małe firmy

Post:14 wrz 2009, 22:06
autor: mojo
Jakiż czas temu podjełem bezsensowną walkę z systemem, aby być szczęśliwym abonentem sieci PLAY, niestety PLAY tak mnie "załatwiło" że telefon od 2tygodni milczy a moja firma chyli się ku upadkowi... przyjdź na happening abyś nigdy nie znalazł się w tej sytuacji co ja, szczegóły:

http://m.gasowski.webpark.pl/strona1.html

Post:14 wrz 2009, 22:26
autor: hettman
ja bardzo przepraszam ale czy ja dobrze rozumiem-masz firme i tylko 1 numer w jednej sieci :?: :shock:

Post:14 wrz 2009, 22:34
autor: ciuchcia
czekamy z niecierpliwoscia na sprawozdanie z happeningu.

Post:14 wrz 2009, 22:50
autor: elrond
Skoro ten numer jest tak ważny, to same opinie o Play i ich niekompetentnym BOKu których masa w internecie (baa, nawet Gruszka się do tego przyznał na blogu) odstraszyłyby mnie od tej sieci. Sam używam Play, bo jest tanio i mam pre-paid więc w razie problemów w 1 dzień od nich ucieknę. Ale mając firmę nie polega się na operatorze bez własnej pełnej i sprawdzonej infrastruktury, za równo radiowej jak i obsługi klienta.

Post:15 wrz 2009, 00:19
autor: Marens
Play Ciebie nie załatwiło, tylko "załatwiłeś" sam siebie. Play "pomogło"

Jak miałeś zablokowany numer, to jaki problem pojechać na stacje Orlenu|BP i kupić jakikolwiek starter a następnie zadzwonić na mLinie i poprosić o zmianę numeru do haseł jednorazowych? Drugi aspekt, mając kluczowych kontranhentów podaje im się tymczasowy numer, gdyż masz awarę (Tobie też może się zdarzyć).

Sam miałem zablokowany firmowy numer przez 7 dni podczas powrotu z Play to Ery.
Problem rozwiązał tymaczsowy numer z kiosku, oraz wysłanie kilkudziesięciu SMSów z informacją o problemie i terminem przydatności numeru 2tygodnie.

Mam w Playu dwie aktywacje, jedna leży nieużywana (PlayOne) druga jakoś kuleje (PlayOnline). Wolę "sponsorować" Play miesięcznie 65zł i mieć pewny telefon w Plusie niż czekać na niespodzienki.

Post:15 wrz 2009, 00:55
autor: bledos
Rozumiem jak najbardziej rozgoryczenie autora postu, jednocześnie oczekuję z niecierpliwością na zdjęcia z kajdanami przyczepionymi do biurka ;)

Merytorycznie zaś: to fakt, przeniesienie pre-paida, nawet zarejestrowanego na firmę, to poważny problem... Mi osobiście nie udało się tego dokonać (oczywiście mowa o przeniesieniu prepaida Play na ofertę biznesową - wewnątrz sieci). Tak jak to już zostało powiedziane - numer awaryjny, dopisany na wizytówce, choćby miał tylko leżeć w domu i czekać na "złe chwile" to nie jest głupi pomysł. Ale mówią, że "mądry Polak po szkodzie". Choć sam mam Playa, z powodzeniem udało mi się też przenieść połowę rodziny (póki co, odpukać, bezproblemowo), nie bronię tej sieci, bo jestem świadom jej wad i zalet...

Post:15 wrz 2009, 20:13
autor: kubik
skąd ja to znam. po akcji nRŚUT w Plusie postanowiłem przenieść numer do Play (główny) i niestety dostałem za swoje - w skrócie: 100h bez aktywnego telefonu, o tłumaczeniu się 'dlaczego nie można się dodzwonić' nie wspomnę. echhh, niższe koszty robią swoje.

Re: HAPPENING O tym jak PLAY niszczy małe firmy

Post:15 wrz 2009, 22:08
autor: szczurwa
mojo pisze:Jakiż czas temu podjełem bezsensowną walkę z systemem, aby być szczęśliwym abonentem sieci PLAY, niestety PLAY tak mnie "załatwiło" że telefon od 2tygodni milczy a moja firma chyli się ku upadkowi... przyjdź na happening abyś nigdy nie znalazł się w tej sytuacji co ja, szczegóły:

http://m.gasowski.webpark.pl/strona1.html
Jestem w trakcie transferu dwóch numerów prepaid z Ery do Fresh-a. Wniosek złożyłem 11 września 09, dziś po południu Era wyłączyła numery, a od Play zero wieści, co dalej. Zadzwoniłem na partyline, pancia była w szoku, bo okazało się, że do kontaktów w sprawie przeniesienia pracownicy Playa odruchowo wpisali te wlaśnie wyłączone numery z Ery- myśleli prawdopodobnie, ze zamiaruję przejsć od razu na abonament, ale umowy ani tymczasowej karty nie wydali !. Wg Play-party-girl, Play czeka na jakieś E 13 z Ery i ma grać muzyka. Zobaczymy.

Druga sprawa, to możliwość przejścia z Play Fresh na biznes abo. Czy naprawdę jest to niemożliwe w ramach tej sieci ? Wybrałem Fresh-a celem testów przez 3-4 miesiące, po to by potem wybrac optymalny abonament. A tymczasem na forum dowiaduję się, że przejście z Fresh na taryfy firmowe jest niemożliwe. Jak niemożliwe może być coś, co standardem jest nawet w tepsie ?

Post:15 wrz 2009, 22:15
autor: bledos
szczurwa pisze:dziś po południu Era wyłączyła numery, a od Play zero wieści, co dalej.
To, że numery masz wyłączone, wcale nie musi oznaczać winy Play. W procesie przeniesienia numeru uczestniczą dwaj operatorzy - u mnie przeniesienie z Ery wyglądało tak, że dzień przed planowaną datą (!) przeniesienia, Era wyłączyła numer jak gdyby nigdy nic. I to oni mają w nosie, wg. nich to już klient konkurencji, więc niech tam się żali... Co do telefonu kontaktowego, to w znakomitej większości przypadków klienci podają właśnie numer przenoszony, ale zazwyczaj info o przeniesieniu dostają wcześniej. Co nie zmienia faktu, że nikt nie powinien odruchowo wpisywać numeru, a zapytać jaki numer kontaktowy sobie życzysz podać. Przeniesienie z Fresha na biznes - jak pisałem - u mnie się nie powiodło. Rozwiązaniem może być tak jak u autora postu, przeniesienie ponownie do innego opa i powrót. Wiem, że niewygodne, absurdalne i niewytłumaczalne, ale taki sposób na to istnieje, co więcej dostaniesz profity za przejście z innej sieci :D

A gdzie zdjęcia z happeningu? :?
pozdro :)

Post:15 wrz 2009, 22:22
autor: szczurwa
bledos pisze:
szczurwa pisze:dziś po południu Era wyłączyła numery, a od Play zero wieści, co dalej.
To, że numery masz wyłączone, wcale nie musi oznaczać winy Play. W procesie przeniesienia numeru uczestniczą dwaj operatorzy - u mnie przeniesienie z Ery wyglądało tak, że dzień przed planowaną datą (!) przeniesienia, Era wyłączyła numer jak gdyby nigdy nic. I to oni mają w nosie, wg. nich to już klient konkurencji, więc niech tam się żali...

Nie mam żalu do Play. Tak czy inaczej, gdzieś tem numery muszą być, i jutro mam zamiar wydobyć je od Playa. Gorzej, ze są problemy z przejściem z fresh na abo firma. Nie chce mi się w to wierzyć, chyba zadzwonię od jakiego doradcy w Play...

Pozdrawiam,

Post:15 wrz 2009, 22:37
autor: ziomq
Napisz do rzecznika Play o problemie [email protected]

Post:15 wrz 2009, 22:43
autor: szczurwa
ziomq pisze:Napisz do rzecznika Play o problemie [email protected]
Niezły pomysł ! Dziękuję !