Strona 1 z 1

PLAY - jaki czas rozpatrywania reklamacji

Post:05 sie 2009, 16:34
autor: tricki
W dniu 13 lipca złożyłem pisemną reklamację w salonie firmowym Play. W systemie widnieje to zgłoszenie jako tylko zarejestrowane z data jego złożenia, natomiast sama sprawa jest zarejestrowana pod innym nr dopiero z datą 26 lipca.



Na rozpatrzenie reklamacji jest 30 dni. Od jakiej daty powinienem liczyć okres reklamacyjny?

Post:05 sie 2009, 17:01
autor: osachorzow
oczywiście od 13 lipca, to co oni robią z pismami przez kolejne 11 dni to Cię nie obchodzi ;) Mam nadzieję, że masz pisemne potwierdzenie złożenia, najlepiej na kopii swojego pisma...

Post:05 sie 2009, 17:25
autor: tricki
mam dowód złożenia wydrukowany przez konsultanta z zaznaczoną opcją załącznik. Słysząc różne opinie na temat działania BOKu Play, może na wyrost, ale zastanawiam się co dalej? Jeżeli nie odpowiedzą na moja reklamację w terminie ,mam prawo zerwać umowę? Czy domagać się włączenia usługi?

Post:05 sie 2009, 17:39
autor: osachorzow
tricki, jeśli w ciągu 30 dni nie odpowiedzą na Twoją reklamację (nie będzie zamknięta na play24) to znaczy że uznali ją za zasadną i taką odpowiedź dostaniesz jak w końcu ktoś się zajmie Twoją sprawą... mi tak odpowiedzieli po prawie dwóch miesiącach... nie wydaje mi się, żebyś mógł zerwać umowę tylko dlatego że nie odpowiedzieli... bo co się dzieje gdy nie odpowiedzą reguluje regulamin świadczenia usług ;)

Ja też już nauczony pomysłami playa oprócz ich potwierdzenia złożenia reklamacji proszę o potwierdzenie przyjęcia reklamacji na mojej kopii pisma, żeby było wiadomo dokładnie co wypłynęło, bo ten skrótowy opis sprawy i zaznaczenie "załącznik TAK" jakoś mnie nie przekonuje... bo mam dziwne wrażenie, że tylko ten skrót czytają, a same pismo nic dla nich nie znaczy...

Post:05 sie 2009, 18:04
autor: tricki
wielkie dzięki za odpowiedź. :-)