[Plus] Błędnie naliczona faktura ?
Post:29 lip 2009, 15:35
Witam,
01/06/2009 złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy (nowy RŚUT) i przeniesienie numeru do Play. Termin wyłączenia numeru w sieci Plus został wyznaczony na 17/07/2009. Od 18/07/2009 telefon działa w sieci Play.
Wczoraj otrzymałem fakturę z Plusa a w niej opłatę za połączenia za okres od 17/06/2009 do 16/07/2009 i przedpłatę abonamentu na okres od 17/07/2009 do 16/08/2009.
1. Czy prawidłowe jest to, że chcą opłatę za cały okres rozliczeniowy mimo odłączenia numeru po jednym dniu tego okresu ?
2. Kiedy i w jakiej formie płaci się 50 PLN za przeniesienie numeru ? Bo jeszcze nikt nie wołał...
Pozdrawiam
01/06/2009 złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy (nowy RŚUT) i przeniesienie numeru do Play. Termin wyłączenia numeru w sieci Plus został wyznaczony na 17/07/2009. Od 18/07/2009 telefon działa w sieci Play.
Wczoraj otrzymałem fakturę z Plusa a w niej opłatę za połączenia za okres od 17/06/2009 do 16/07/2009 i przedpłatę abonamentu na okres od 17/07/2009 do 16/08/2009.
1. Czy prawidłowe jest to, że chcą opłatę za cały okres rozliczeniowy mimo odłączenia numeru po jednym dniu tego okresu ?
2. Kiedy i w jakiej formie płaci się 50 PLN za przeniesienie numeru ? Bo jeszcze nikt nie wołał...
Pozdrawiam