Strona 1 z 1

[Plus] Błędnie naliczona faktura ?

Post:29 lip 2009, 15:35
autor: Xander99
Witam,
01/06/2009 złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy (nowy RŚUT) i przeniesienie numeru do Play. Termin wyłączenia numeru w sieci Plus został wyznaczony na 17/07/2009. Od 18/07/2009 telefon działa w sieci Play.
Wczoraj otrzymałem fakturę z Plusa a w niej opłatę za połączenia za okres od 17/06/2009 do 16/07/2009 i przedpłatę abonamentu na okres od 17/07/2009 do 16/08/2009.
1. Czy prawidłowe jest to, że chcą opłatę za cały okres rozliczeniowy mimo odłączenia numeru po jednym dniu tego okresu ?

2. Kiedy i w jakiej formie płaci się 50 PLN za przeniesienie numeru ? Bo jeszcze nikt nie wołał...

Pozdrawiam

Post:29 lip 2009, 15:50
autor: nicram
Mam dokładnie taką samą sytuację. Nadpłata abonamentu za okres od 17/07/2009 do 16/08/2009 zostanie Ci wystawiona w następnym miesiącu (czyli to Plus będzie miał zobowiązanie wobec Ciebie). Plus wystawi Ci fakturę że masz nadpłacony abonament i będzie Cię prosił o kontakt w celu podania informacji jak ma Ci te pieniądze zwrócić (przelew na konto, przekaz pocztowy itd.)

Post:29 lip 2009, 17:02
autor: Xander99
Nie lepiej od razu złożyć reklamację niż płacić i odzyskiwać ?

Post:29 lip 2009, 17:25
autor: dechomenon
taka jest procedura...chociaz zadzwonić mozesz:)

Post:29 lip 2009, 17:35
autor: nicram
Xander99 pisze:Nie lepiej od razu złożyć reklamację niż płacić i odzyskiwać ?
Jak kto woli. Mi się nie chce składać reklamacji, bo wiem że i tak ta nadpłata zostanie mi zwrócona ;) Wystarczy poczekać :P